Tytöt ja seisokin näkeminen

Anonyymi-ap

Eli tytöiltä kysyisin tällaista asiaa kuin että oletteko nähneet vaikka saunassa, uimarannalla tai missä vaan jos jätkällä on alkanut seisomaan?
Vielä niin että jätkä on ollut alasti ja seisokki on näkynyt selvästi.
Miltä se on tuntunut, onko nolottanut tai tuntunut kiihottavalta tms?
Itse olen 14v jätkä ja hiljattain eräs tuttu tyttö näki, kun mulla alkoi seisomaan.
Oltiin ulkona ja mulla tuli kusihätä, joten kävin "nurkan takana" kusella ja ajattelin siinä loppuvaiheessa vähän jotain kiihottavaa, minkä takia mulla alkoi seisomaan.
Ja luulin olevani ihan hyvässä näkösuojassa, mutta kävikin niin, että just tämä tuttu tyttö olikin siinä aika lähellä ja näki koko homman.
Tuijotti vaan, punastuikin hieman ja sitten alkoi hieman kikattamaankin, kun näki mun huomanneen hänet ja aloin survomaan kiireellä mun kullia takaisin housuihin.
Mikä nyt tietty oli hieman hankalaa seisokin takia.
Ei nyt ole tullut kysyttyä asiasta ko tytöltä tai ylipäätään puhuttua siitä, jotenkin vähän noloakin ja kun hän on tainnut hieman kartellakin minua tuon välikohtauksen jälkeen.
Vaikka en nyt tiedä, miten kysyisin asiasta ta iylipäätään puhuisin siitä, mutta olisi jotenkin samalla kiva tietää. Juurikin että mitä ajatuksia se about oman ikäisissä tytöissä herättää, kun näkee seisovan munan ja tuleeko siitä tytölle itselleen jotain kiihotusta tms.

21

2831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite oon nähny mm. kun mun bf on seisonut tai poikapiolisilla frendeillä.. Niin enmä ite ainakaan oo mitään kummosempaa ajatellut... (Ei mua itseä siis ns. Kiinnosta jos näkisin vaikka random jätkän jolla seisois.. antaisin sen olla ja jatkaisin matkaani) Ihan normaalii on se että jätkillä sattuu välillä seisoo... Mutta tuo muija saattaa ehkä olla erimieltä kuin minä, mutta luultavasti se on vaan revennyt jos on nähny tai silleen tai site se jotain en tiedä...

    • Anonyymi

      Oon nähny koulussa ku meijö luokkalaisel seiso ja ku sil oli vielö harmaat kollarit nii näky selvästi😂 sit yhesti kaveriporukan kans saunassa mun poikapuolisella kaverilla alko seisoo, se oli vähä kiusallinen tilanne mut iha normaaliahan se on😅

    • Anonyymi

      Joo normaaliahan se on, että joskus seisoo. Siis muissakin kuin seksitilanteissa ja kyllähän niitä tilanteitakin tulee varmaan jokaiselle, että se huomataan.

    • Anonyymi

      Kyllä mulla stondaa kun koulussa tytöt tiukoissa farkuissa.

    • Anonyymi

      Eihän se haittaa jos seisoo niin käy kaikilla jätkillä joskus. Saattaa se vähän kiinnostaakin;D

    • Anonyymi

      Ei siinä mitään häpeämistä ole, vaikka joskus tilanteet kai voi olla aika noloja.
      Kyllä se vähän kiinnostaakin ja kiihottaakin, riippuen kenellä seisokin näkee. Joskus vähän huvittaakin.
      Vaikka mä en ole juuri seisokkeja nähnyt muilla kun mun poikakaverilla, en kyllä ole kovin tarkkaan ikinä seurannutkaan että seisooko jollakin pojalla vai ei.

    • Anonyymi

      Kyllä se vielä on lerppana uskokaa Pojat.

    • Anonyymi

      Kiinnostaa kyllä ja voi se kiihottaakin joskus.

    • Anonyymi

      Joskus näin vähän kuin sattumalta, kun yks jätkä runkkas..
      Kyllä se seisokki kiihottikin ja vähän kai koko tilannekin, mutta jotenkin vähän nolottikin. Ehkä vaistomaisestikin sen tirkistelytilanteen vuoksi, mutta en malttanut olla katsomatta, vaikka olisi pitänyt.
      Loppuvaiheessa näytti aika hurjalta vielä, kun tämä poika laukesi.
      En ollut tajunnutkaan, kuinka paljon ja kuinka paineella spermaa tulee lauetessa. Tai no, tällä ainakin tuli. Ja kuinka hänen kikkelinsä heilui ja nytkähteli/hytkyi niiden ruikahdusten tahtiin...
      No, aika kiihottavaa kuitenkin kaikkinensa.

      • Anonyymi

        Missä näit sen? Oliko se tuttu vai tuntematon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näit sen? Oliko se tuttu vai tuntematon?

        Yhdellä rannalla joskus ja oli semituttu jätkä.
        On siis meidän koulussa ja tiedän näöltä, mutta en tunne sen tarkemmin. Ollaan kyllä kerran juteltu jotain ohimennen koulussa, ennen kun näin hänet runkkaamassa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on aikuinen mies!!!!

      • Anonyymi

        Mistä tiedät?
        Taidat olla sae sama hyypiö, joka kiertelee useimmilla nuoret-palstalla väittämässä suurinta osaa kirjoittajista aikuisiksi miehiksi ja haukkumassa kaikkia pedareiksi...


    • Anonyymi

      Itse olen tyttö ja olen nähnyt n.4 vk sitten alastoman pojan rannalla runkkaamassa . Oli noloa molemmille. Ollaan sen jälkeen tutustu ja alettu seurustelemaan . JEE.

      • Anonyymi

        No tuossahan kävi hyvin teillä, näemmä runkkaamisesta on muutakin hyötyä kuin paineiden helpottaminen:)


      • Anonyymi

        Sen verran vielä, että oli hyvä tapa murtaa jää..:D


    • Anonyymi

      Kuka tyttö katsois ku mä.. Vaik snäpis..

    • Anonyymi

      Muutaman kerran huomannu, viimeks taisi olla kylpylässä kun jonotettiin vesiliukumäkeen niin takana olevalla jätkällä näytti jöpöttävän pystyssä ku lipputanko... En mä ainakaan jonkun tuntemattoman seisokista mitenkään kiinnostu tai kiihotu, eniten ehkä lähinnä huvittaa. Vaikka joo ymmärrän että ei sille seisokille välttämättä voi mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä muakin seisokin näkeminen ehkä enempi huvittaa useimmiten, mutta kyllähän se myös kiehtookin hyvin paljon ja kiihottaakin ainakin hieman. Tietty jos jollain vanhemmalla äijällä seisoo/pullottaa housuissa sen näköisesti, niin se on ällöä.
        Joskus tulee nähtyä noita pullotuksia ja aika usein just jossian uimapaikoilla..
        Viime vuonna kävi kyllä sellainen tilanne, kun olin yhden tutun pojan kanssa uimassa ja me pelleiltiin kaikkea hassua vedessä, ihan tällaista peruspelleilyä ilman mitään taka-ajatuksia. Ollaan kuitenkin tunnettu ja oltu kavereita jo ala-asteelta saakka.
        Niin yhtäkkiä huomasin/tajusin, että tällä pojalla oli ainakin jonkinmoinen seisokki. Tai no, tunsin sen ehkä ennemminkin, kun se osui mua persuksiin tai jonnekin alas siinä kikkaillessa ja meni kyllä jotenkin hetkeksi aikaa vähän noloksi.
        Mutta sitten mä sain päähänpiston, että mä halusin koskea siihen ja koskinkin, tunnustelin ekaksi sitä uimashortsien läpi ja hitto kun se oli ihan kova, en tajua oikein vieläkään, miten se voi kovettua niin.. Oli kyllä kiihottavaakin.
        Tää poika oli kyllä kuin tulisilla hiilillä myös, ajatteli kai että pääsee panemaankin, vaikka siihen en olisi suostunut.
        Mutta sitten halusin vielä nähdä sen ja ajattelin kyllä, että teen sille jotain, mutta en ehtinyt juuri muuta, kun ottamaan sen esiin ja sain pidettyä sitä hetken kädessä, kun tältä pojalta tulikin jo ja kaikki lensi suoraan mua päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muakin seisokin näkeminen ehkä enempi huvittaa useimmiten, mutta kyllähän se myös kiehtookin hyvin paljon ja kiihottaakin ainakin hieman. Tietty jos jollain vanhemmalla äijällä seisoo/pullottaa housuissa sen näköisesti, niin se on ällöä.
        Joskus tulee nähtyä noita pullotuksia ja aika usein just jossian uimapaikoilla..
        Viime vuonna kävi kyllä sellainen tilanne, kun olin yhden tutun pojan kanssa uimassa ja me pelleiltiin kaikkea hassua vedessä, ihan tällaista peruspelleilyä ilman mitään taka-ajatuksia. Ollaan kuitenkin tunnettu ja oltu kavereita jo ala-asteelta saakka.
        Niin yhtäkkiä huomasin/tajusin, että tällä pojalla oli ainakin jonkinmoinen seisokki. Tai no, tunsin sen ehkä ennemminkin, kun se osui mua persuksiin tai jonnekin alas siinä kikkaillessa ja meni kyllä jotenkin hetkeksi aikaa vähän noloksi.
        Mutta sitten mä sain päähänpiston, että mä halusin koskea siihen ja koskinkin, tunnustelin ekaksi sitä uimashortsien läpi ja hitto kun se oli ihan kova, en tajua oikein vieläkään, miten se voi kovettua niin.. Oli kyllä kiihottavaakin.
        Tää poika oli kyllä kuin tulisilla hiilillä myös, ajatteli kai että pääsee panemaankin, vaikka siihen en olisi suostunut.
        Mutta sitten halusin vielä nähdä sen ja ajattelin kyllä, että teen sille jotain, mutta en ehtinyt juuri muuta, kun ottamaan sen esiin ja sain pidettyä sitä hetken kädessä, kun tältä pojalta tulikin jo ja kaikki lensi suoraan mua päin.

        Ja sitten heräsit ja tunsit kovan kusihädän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit ja tunsit kovan kusihädän.

        En herännyt, koska olin jo hereillä eikä ollut kusihätä tai mikään muukaan hätä.
        Eikö sinulla ole mitään omaa elämää, kun sun täytyy vinkua noita ihmeellisiä "näit unta"-kommenttejasi?
        Jos menisit ihmisten ilmoille ja tekisit ylipäätään jotain elämälläsi, niin saattaisit saada itsekin jotain kokemuksia, eikä sinun tarvitsisi (ehkä) olla tuollainen friikki..
        Olen muistaakseni nähnyt näitä sinun heräsit ja olit kusihädässä-kommenttejasi muuallakin nuorten palstalla..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe