Minulla menee hyvin siksi että näin pitkästä aikaa tyttären perhettä.
Mutta muuten?
Tein kaikkea ruokaa mistä he pitävät, oikeaasti mielelläni.
Mutta kun ei tahdo kunto enää kestää, selkää särki, polvet oli sökönä.
Ylpeys ei anna periksi myöntää että on tullut vanhaksi, ei jaksa samaa kuin nuorempana.
Kai se jossain vaiheessa eteen tulee sekin, sanoo vain että en jaksa.
Miten menee
28
110
Vastaukset
Kuuntelin musiikkia aikani kuluksi. Tämä vartalo oli silloin ihanne, nyt pitäisi olla isompi peppu, turpeammat huulet ?
Miten sitten, kun aikaa kuluu ja kapea lantio ja normaalit huulet tulee muotiin??
https://www.youtube.com/watch?v=28PPqlc39QwNämä Lollobrigidan ja Lorenin kurvit oli kuitenkin tietääkseni ihan heidän omiaan, ei operoituja luonnonihmeitä?
https://www.youtube.com/watch?v=s3Nr-FoA9Ps
Olen katsellut videonpätkiä Calin jokavuotisista salsafestivaaleista ja feriasta ja kaikki tanssijat, nuoret ja vanhat, hoikat ja pullukat ovat täynnä elämäniloa ja kauniita, vaikka mitat ja ideaalit ei aina passakaan amerikkalseen ihanteeseen.
https://www.elpais.com.co/feria-de-cali/2022/video-para-ver-una-y-otra-vez-los-5-momentos-top-del-salsodromo-de-la-feria-de-cali-2022.html- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Nämä Lollobrigidan ja Lorenin kurvit oli kuitenkin tietääkseni ihan heidän omiaan, ei operoituja luonnonihmeitä?
https://www.youtube.com/watch?v=s3Nr-FoA9Ps
Olen katsellut videonpätkiä Calin jokavuotisista salsafestivaaleista ja feriasta ja kaikki tanssijat, nuoret ja vanhat, hoikat ja pullukat ovat täynnä elämäniloa ja kauniita, vaikka mitat ja ideaalit ei aina passakaan amerikkalseen ihanteeseen.
https://www.elpais.com.co/feria-de-cali/2022/video-para-ver-una-y-otra-vez-los-5-momentos-top-del-salsodromo-de-la-feria-de-cali-2022.htmlKiitos Sohvin videosta. Tarkoitin juuri tuota.
Naturelli-Ellejä ilman terävää veistämö.
No. Meikkiä on käytetty kautta aikain.
Mietin sitäkin, että kovin nuorena kun tyttö saa naisellisempia muotoja, voi olla kiusallista.
Ikäiset pojat voivat olla törkeitä.
Kun muutoinkin on murrosiässä ja hämillään, miten pärjätä tuon vaiheen yli.
Beng
- Anonyymi
Aatonaattona joulua vietimme.
Eilen mädin. Katselin jotain tallennepätkiä.
Ja musiikkia kuuntelin. Pikkasen häiritsee, kun tuttuja kappaleita muunnellaan ja orkesterien pitää niin hirveästi svengaa, hyvä jos puhtaasti edes kerkiävät soittaa.
Tänään on hieno ilma. Täytyy varmaan vääntäytyä tepsuttelemaan ulos ja haukkaamaan raitista ilmaa.
Beng
Ginan pyörähtelystä tulee mielee Sophian Mambo. Oisko siinä ollut Marcellokin. - Anonyymi
Voidaanko koko plasta tulla sömään teille tiety mättö ruokaa mille
- Anonyymi
Aika kuluu, vaikka yksin ollessa. Laitoin takkaan tulet ja ehkä keitän oikein päiväkahvit, moneen kuukauteen en ole kahvia juonut. Illaksi teen italialaisen salaatin ja siinäpä tärkeimät. Telkkarissa ei ole ollut minulle sopivaa, tosin aamulla katsoin eilen tulleen elokuvan, jossa oli Rock Hudson. Olen sen nähnyt ennekin, tavallaan se kosketti minua, kun olen leski. Uutta kaveria en ole etsinyt, sillä aviopuolisoni teki selväksi, että ketään ei hänen tilalleen saa tulla ja samaa mieltä ovat olleet lapsetkin, joten tässä sitä ollaan aivan yksin.
Lapsien ruuhkavuodet ovat ohi eivätkä he enää tarvitse minua Ei enää tässä iässä viitsi tinderiin mennä, joten olen yksin. Ikäluokkani miehet taitaa olla vähissä ja nuorta ei saa. Terveydestäkään ei ole takeita, joten enpä jää kenenkään ristiksi, omaishoitajan osa ei ole häävi.- Anonyymi
Menin sitten pienelle kävelylenkille. Hiukan pakkasta, auringonlaskua, liikettä lihaksiin.
Nyt poskeen Brunberg.
Vieläkö joulumusaa löytyisi.
Kahtotaan.
Beng - Anonyymi
Sinulle on käynyt sitten niinkuin eilisen elokuvan naispääosanesittäjälle oli
vähällä käydä. Hän oli jäädä yksin, kun itsekkäät lapset eivät suvainneet hänen elää normaalielämää. - Anonyymi
Viikko sitten kävi villi ajatus mielessä; mennä Tinderiin, kun en missä tuollaisessa ole koskaan ollut. Ikäänkuin ottaisi elämysmatkana.
Hiukset sojottivat, hirveä räkäkohtaus, nenä turvoksissa ja punainen koko kärsä.
Olisi poistettu 100 % kättelyssä, tulkittu eksyneeksi mummoksi.
Beng - Anonyymi
Ei semmosii pidä vaatia, että yksin kuolemaansa vartoo.
Eikä se järvi soutamisesta kulu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei semmosii pidä vaatia, että yksin kuolemaansa vartoo.
Eikä se järvi soutamisesta kulu.Jossain voi olla laskuoja ja shit on kaikki veet veks.
Pelkkä melominen tekee hyvää haubereille ja rintalihaksille.
- Anonyymi
Normaali elämässä. Rock oli homoseksuaali Marilyn Mortensonin isä ei ole Mortenson eikä Lasse
Sofia myöhemmin Sophia eli elämänsä kielletyllä slummialueela Napolissa, hengenvaara pericoloso surkeissa oloissa. 5 lisäpistettä jos osaatte lausua hänen nimensä Scicolone- Anonyymi
Sohvi oli sukua Mussolinille.
Ääntäisin shikolone ... suhuäänne alkuun.
Beng
Istuin muuten Brunbergin päälle. Aika rasvaista suklaata. No sitä oli sitten sohvassa läntteinä ja hamosessa siel ja tääl. Olen sitä mieltä, että suklaata voi sulattaa muutoinkin kun oman perzeensä alla ja sotkea kaikki paikat ja yksi nami meni hukkiolle.
Ihan ylimääräistä askartelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sohvi oli sukua Mussolinille.
Ääntäisin shikolone ... suhuäänne alkuun.
Beng
Istuin muuten Brunbergin päälle. Aika rasvaista suklaata. No sitä oli sitten sohvassa läntteinä ja hamosessa siel ja tääl. Olen sitä mieltä, että suklaata voi sulattaa muutoinkin kun oman perzeensä alla ja sotkea kaikki paikat ja yksi nami meni hukkiolle.
Ihan ylimääräistä askartelua.Ah, nähdä sinun suklaapersus ja kuolla 😎🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah, nähdä sinun suklaapersus ja kuolla 😎🤣
Olisit kupsahtanut nauruun - et olisi kuolannut.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit kupsahtanut nauruun - et olisi kuolannut.
BengMiksi, oi miksi erotiikan edessä nauru maistuisi 🙃😊
- Anonyymi
Nyt on jouluruokavarannot nautittu. Monia lisukkeita voi syöpä muinakin vuodenaikoina kuten pikkelssit, herneet jne.
Tallensin joitain joulu-sanan sisältämiä leffoja ja niitä on tullut katseltua; vähän naiveja ja yliromanttisia, mutta väliäkö sillä.
Arki tulee kaikille näidenkin juhlien jälkeen.
Orava kävi esiintymässä. Fasaani on hieman myöhässä, ehkei ole tarpeeksi hämärää.
Toivottavasti olette voimissanne.
BengMinunkin syöttöpaikalla kävi jokin vuosi sitten Fasaani. On komea lintu. Sitten se katosi, oliskohan joutunut jonkin ruokapöytään.
Tytär perheineen läksi eilen, oli mukava nähdä vaikkakin pikaisesti.
Kissan kanssa mökkiä lämmitän.
Kaveri tulee uutena vuotena, viihdyn ihan hyvin täällä lumen keskellä kissani kanssa kahdestaan.
Tein karjalanpaistin leivinuunissa, unohtui vähän liian pitkäksi aikaa, mutta syön sen kyllä, ei ihan pilalle mennyt.
Ruokaa olisi paljon, olen aika nirso. Nyt maistui ruisleipä graavilohen kanssa. En vain halunnut muuta, en vieläkään.
Suklaata ja karkkeja olisi mutta en tykkää niistä. Ostin vahingossa Fatzerin parhain karkkipussinkin, lapsena niitä saatiin aina joululahjaksi, silloin maistuivat hyvältä mutta Kis Kis ei maistunut enää entiseltä, eikä muutkaan. Suklaasta en tykkää ollenkaan.
Minun tekee aina mieli sitä mitä ei ole kaapissa. Nyt jäätelöä, yleensä sitä on aina mutta unohdin ostaa.
Olen innostunut tekemään töppösiä isoäidin neliöistä, ovat nopeita tehdä ja niin voi upottaa langan tähteet. Pitää kysellä tuttavailta jos ovat töppösten tarpeessa.- Anonyymi
liekko kirjoitti:
Minunkin syöttöpaikalla kävi jokin vuosi sitten Fasaani. On komea lintu. Sitten se katosi, oliskohan joutunut jonkin ruokapöytään.
Kaveri tulee uutena vuotena, viihdyn ihan hyvin täällä lumen keskellä kissani kanssa kahdestaan.
Tein karjalanpaistin leivinuunissa, unohtui vähän liian pitkäksi aikaa, mutta syön sen kyllä, ei ihan pilalle mennyt.
Ruokaa olisi paljon, olen aika nirso. Nyt maistui ruisleipä graavilohen kanssa. En vain halunnut muuta, en vieläkään.
Suklaata ja karkkeja olisi mutta en tykkää niistä. Ostin vahingossa Fatzerin parhain karkkipussinkin, lapsena niitä saatiin aina joululahjaksi, silloin maistuivat hyvältä mutta Kis Kis ei maistunut enää entiseltä, eikä muutkaan. Suklaasta en tykkää ollenkaan.
Minun tekee aina mieli sitä mitä ei ole kaapissa. Nyt jäätelöä, yleensä sitä on aina mutta unohdin ostaa.
Olen innostunut tekemään töppösiä isoäidin neliöistä, ovat nopeita tehdä ja niin voi upottaa langan tähteet. Pitää kysellä tuttavailta jos ovat töppösten tarpeessa.Liekolle ohje jäätelön korvikkeeksi, ei vie montakaan minuuttia jos sinulla on kotona aineksia. Tässä ohje neljän hengen annokseen:
Tarvit
1 tlk vaniljasokeria
3 dl vispikermaa
200 g pakastemarjoja
Sekoita sokeri ja kerma monitoimikoneessa ( ehkä mixerikin/ sauvasekoitin käy) ja lisää marjat. Sekoita niin kauan kunnes marjat murskautuneet ja pakastaneet kerman jäätelöksi. (Vie vain muutaman sekunnin). Tarjoa heti.
Voit koristella murskatulla daimilla, paahdetuilla hienoksi hakatuilla pähkinöillä tai suklaamurskalla/karkkimurskalla. - Anonyymi
liekko kirjoitti:
Minunkin syöttöpaikalla kävi jokin vuosi sitten Fasaani. On komea lintu. Sitten se katosi, oliskohan joutunut jonkin ruokapöytään.
Olen innostunut tekemään töppösiä isoäidin neliöistä, ovat nopeita tehdä ja niin voi upottaa langan tähteet. Pitää kysellä tuttavailta jos ovat töppösten tarpeessa.Minunkin lapseni perheineen kävi jo aatonaattona.
Beng
Noista töppösiä, löydätkö linkin?
Olen kehitellyt oman mallin, mutta voisi kokeilla muutakin. Anonyymi kirjoitti:
Minunkin lapseni perheineen kävi jo aatonaattona.
Beng
Noista töppösiä, löydätkö linkin?
Olen kehitellyt oman mallin, mutta voisi kokeilla muutakin.http://nemirannurkkaus.blogspot.com/2014/03/isoaidin-nelio-tossut.html
Tuolla mallilla tein. Laitan tossun kuvan profiiliin.
Olen tenhyt niitä jo neljät, ovat nopeita tehdä.- Anonyymi
liekko kirjoitti:
http://nemirannurkkaus.blogspot.com/2014/03/isoaidin-nelio-tossut.html
Tuolla mallilla tein. Laitan tossun kuvan profiiliin.
Olen tenhyt niitä jo neljät, ovat nopeita tehdä.Kiitos.
Täytyy yrittää tuolla malilla.
Sain juuri tossuparin valmiiksi.
Malli on omasta päästä.
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.
Täytyy yrittää tuolla malilla.
Sain juuri tossuparin valmiiksi.
Malli on omasta päästä.
Beng16:34
Tai eivät ne minun päänmuotoiset ole.
Suomenkieli on välillä niin hassua, että viittaus voi mennä ihan pieleen.
Tänään on tarkoitus mennä käpykylän keskustaan.
Minua hämää tämä talviunisuus.
Nukuttaa, nukuttaa aina vaan.
Ulkona näyttää kivalta.
Paikoitellen on petollisen liukasta.
Otanpa toisen kupposen kahvia.
Huomenna eletään tämän vuoden viimeistä päivää.
Monta vuotta on vaihdettu; rauhallisesti ja villistikin.
Beng Anonyymi kirjoitti:
16:34
Tai eivät ne minun päänmuotoiset ole.
Suomenkieli on välillä niin hassua, että viittaus voi mennä ihan pieleen.
Tänään on tarkoitus mennä käpykylän keskustaan.
Minua hämää tämä talviunisuus.
Nukuttaa, nukuttaa aina vaan.
Ulkona näyttää kivalta.
Paikoitellen on petollisen liukasta.
Otanpa toisen kupposen kahvia.
Huomenna eletään tämän vuoden viimeistä päivää.
Monta vuotta on vaihdettu; rauhallisesti ja villistikin.
BengEn muista olleeni koskaan ennen näin väsynyt kun nykyisin.
Mikään ei huvita, tekisi mieli vain peiton alle ja äänikirja kuulumaan.
Välillä tuntuu että en viitsi edes virkata, se on jo meikäläiselle vakavaa oire.
Kuntoilen kyllä paljon sisällä, mutta ulos en halua mennä talvella. Ollaan kissan kans samanlaisia.
Pitäisköhän alkaa vaikka väkisin tekemään jonkinlainen lenkki ulkona.
Kaveri tulee illalla ja pitäisi vähän juhlistaa uutta vuotta.
Tein täytekakun, ostin nakkeja ja perunasalaattia :)
Kissalle ostin mieliruokaa joka ei nyt kelvannutkaan sille. On pilalle hemmoteltu sekin.
- Anonyymi
Hyvää Huomenta Itä-Helsingistä Kaikille.Joulu Alkaa Olla Takana.Palasin Keski-Suomesta.Aikuisen Lapseni Perheen Luota: Mukavasti Onni Pussilla ja Lopuksi Metrolla Kotiani.Takaisin Pääkaupuni Setu. Pitivät Hyvin,Passasivat ,Valmiisen Pöytään Istuin Joulun.Eilen Oli Arkeen Palatuminen.Kävelin Noin 10 Km. Sillä Kipuun On Lääke Liiku.Kyllä Kävely Hidasta On,Kun Nivelrikko Polvet ja Toisen Polven Kierukan Repetymä.Mutta Periksi ei Anneta!Katselin Senjori Talon Tammikuu Ohjelmaa.Huono Kuntoisille On Tuoli Jumppaa,Kuin Erikseen Nivelrikoisille Omaa Liikunta.Esimerkki Vain.Varmasti Jokaisessa Kaupunki ,Kaupungin Osa On Senjori Talot,eli Palvelutalot.Johon Likuntaan ymm.Päsee Talojen Ulkopuoleta Mukaan,Kun Vain On Eläkellä Ja Paljon Ilmasta Liikuntaa,Kuin Kerhoja.Itse En Käy Esim. Tuoli Jumpassa Tai Nivelrikko Kunto Piirissä.Vaikka Tuossa Kävelykeppi On Eteinen Pahojen Päivien Varalle.Kun Polvet Särkee.Mutta Muu Liikunta Käyn ja On Samalla Aktivitettiä.Joten Vilkaiskaa Oman Senjori Talojen Ohjelmaa Tammikuulle 2023.Kuin Esimerkiksi Asukastalojen Ohjelmia.Vaati Vaan Lähtemistä.Ainakin Pääkaupunki Setu On Molemmissa Mielin määrin Ohjelmaa.Kuin Löytyy Ne Joka Lähiö. Hyvää Vuoden Vaihdetta ja Anteeksi Lukihäiröni Takia,En Teksti virheeni näe. Kansakoulu Ei Tuki Opetusta saanut. T: Yksin Asuva M-mummo
Ihan hyvin ymmärsni tekstisi "Yksin asuva mummo".
Minäkin yritän liikkua muutaman kerran viikossa. Kuntoilin päivittäin mutta huomasin vähemmänkin riittävän.
Minunkin polvet ovat kipeät, pidän polvitukia jos joudun pitkään seisomaan.
Tänään ajelin kylille, pesin kaksi koneellista pyykkiä, kävin Apteeksissa ja ruokakaupassa.
Nyt ollaan taas kissan kanssa kahden mökillä lumen keskellä.
Onneksi mökkiä ei tarvitse lämmittää kun joka toinen päivä, on iso uuni ja pieni mökki.
Olen yrittänyt säästää sähköä kun uusi sähkösopimus on yli puolta kalliimpi kun entinen.
Kesällä ei autolla ajo tunnu missään mutta talvikelit vähän aristuttaa. Ajavat niin kovaa ja tiet ovat liukkaita.
Menen levikkeelle ja päästän ohi jos näyttää takana olevan kärsimätön kuski.
- Anonyymi
Ihan hyvin tässä,vaikka en edes tunne tyttäresi perhettä.
- Anonyymi
Hiihtolenkiltä suihkun kautta tähän nauttimaan rauhallisuudesta ja kahvista. Aion käydä katselemassa Hgin valo-nähtävyyksiä. Tapaan pari ystävää. Mietin ottaisinko leivän reppuun vai törsäisikö johonkin ruokapaikkaan. Valinnat pitävät aivoja toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844