Tyttäreni teki itseostettavan DNA-testin ja hänelle oli tullut eilen uusi osuma. Tyttäreni lähetti tälle suhteellisen ison osuman saaneelle viestin. Selvisi, että tämä mies oli kasvanut ilman isää. Yhdentoista ikäisenä pojan äiti oli ottanut yhteyttä veljeeni isyysasiassa, johon veljeni oli vain vastannut ettei muista tätä naista tai tapausta. Nykyään jo mies tiesi kuitenkin äitinsä viettäneen yön veljeni kanssa ja kertoi tyttärelleni jopa tämän nimen ja silloisen asuinpaikan.
Pojan avioituessa oli pojan vaimo ottanut vielä yhteyttä veljeeni, mutta tämä oli taas kieltänyt tietävänsä asiasta mitään. Olen ihan järkyttynyt tänään kuulemastani informaatiosta ja siitä, että veljeni on kieltänyt tämän pojan tämän ollessa 11-vuotias, jolloin isänkaipuu on varmaan suurimmillaan. :-(
Tyttäreni vastasi tälle serkulleen, että he ovat ilmiselv'sti serkuksia ja että hän mielellään kertoo enemmän sukulaisista ja voi tavatakin tämän.
Minä tietenkin liputin tämän kaiken puolesta. Me olimme viettämässä joulua molempien tyttärien kanssa ja kaikki todella tyrmistyneitä tästä kaikesta. Minulla erityisen paha mieli tämän pojan puolesta.
Sukulaiset vaan lisääntyy!
Anonyymi-ap
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
DNA-testit on turhia
- Anonyymi
Suhteellisen iso osuma. Sen selittää se, että olet itse tuon osuman isä. Osuma on yhtä isoilla numeroilla silloinkin. Kannapa vastuusi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707