Tyttäreni teki itseostettavan DNA-testin ja hänelle oli tullut eilen uusi osuma. Tyttäreni lähetti tälle suhteellisen ison osuman saaneelle viestin. Selvisi, että tämä mies oli kasvanut ilman isää. Yhdentoista ikäisenä pojan äiti oli ottanut yhteyttä veljeeni isyysasiassa, johon veljeni oli vain vastannut ettei muista tätä naista tai tapausta. Nykyään jo mies tiesi kuitenkin äitinsä viettäneen yön veljeni kanssa ja kertoi tyttärelleni jopa tämän nimen ja silloisen asuinpaikan.
Pojan avioituessa oli pojan vaimo ottanut vielä yhteyttä veljeeni, mutta tämä oli taas kieltänyt tietävänsä asiasta mitään. Olen ihan järkyttynyt tänään kuulemastani informaatiosta ja siitä, että veljeni on kieltänyt tämän pojan tämän ollessa 11-vuotias, jolloin isänkaipuu on varmaan suurimmillaan. :-(
Tyttäreni vastasi tälle serkulleen, että he ovat ilmiselv'sti serkuksia ja että hän mielellään kertoo enemmän sukulaisista ja voi tavatakin tämän.
Minä tietenkin liputin tämän kaiken puolesta. Me olimme viettämässä joulua molempien tyttärien kanssa ja kaikki todella tyrmistyneitä tästä kaikesta. Minulla erityisen paha mieli tämän pojan puolesta.
Sukulaiset vaan lisääntyy!
Anonyymi-ap
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
DNA-testit on turhia
- Anonyymi
Suhteellisen iso osuma. Sen selittää se, että olet itse tuon osuman isä. Osuma on yhtä isoilla numeroilla silloinkin. Kannapa vastuusi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865