IHmeellisiä työkavereita, onko tyhmiä vai leikkiikö tyhmää??

Anonyymi-ap

Mulle on tullu vastaan ihan ihme työkavereita, himmeitä tapauksia, ei ota selvää onk oikeesti tyhmiä vai leikkiikö ne vain tyhmää ettei tarvis hyväksyy palautetta. Mä oon joutunu sietää useempia samassa työpaikassa. Useimmat niistä kuuluu samaisiin kaveriporukoihin, jotkut on vain tuttujen tuttuja. Ussempi niistä on julkisesti provonnu joko mua tai jotain toista tai haastanu riitaa, ellei oo vaan käyny ite päälle, sitten ne valehtelee että ne on kiusaamisen ja päällekäymisen uhreja. Kun mä oon sanonu niille miten tyhmää niiden käytös on, ne sanoo että mä oon hullu ja syyttää mua kiusaamisesta. Ykskin psykopaatti oli käyny toisen työkaverin kimppuun, jonka se jotenkin sai syntipukiksi. Kun mä yritin sillekin sanoo miten tyhmä se oli se kävi valittaa että mä oon kiusannu sitä ja häirinny sen töitä. Se provos mua ja sano että mä oon uhkaillu sitä vaikka muut paikalla olijat ymmärsi että mä vitsailin. Senkään työsopparia ei keskeytetty... Kaikki nää psykopaatit on yrittäny hankkii mulle potkuja ja väittäny että mä oon se kiusaaja. Ne on väittäny että mun työauto on simahtanu risteykseen ja työkavereiden on omilla autoilla pitäny tulla hakee mut ja käynnistää auto mun puolesta, nää kieroilijat on seuraillu mua joukolla ympäriinsä, juoruu kaikille mun mielenterveyshistoriasta ja yrittää käännyttää ihmisiä mua vastaan.

24

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tääkin, että mä oisin käyttäny huumeita, en ole. Useimmat näistä häijyläisistä on itse kovien käyttäjiä.

      • Anonyymi

        Ja kaikki tämä pitää kertoa suomi24:ssä.


      • Anonyymi

        Hyvä, aloittaja, ettet kertonut vielä työpaikkaakin, muuten voisi (nykyinen/entinen?) työnantajasi tehdä tutkintapyyntöä ja IP-osoitteesi jäljittämällä haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Samoin jos joku kanssatyöntekijäsi oikeasti rupeaisi haastamaan riitaa ja provosoimaan niinkin julkisesti kuin useamman (kuinka monen?) muun nähden ja sitten vielä kaiken kukkuraksi käymään provosoinnin kohteen päälle, ja työnantaja on niin piittaamaton JA selkärangaton ettei irtisano kyseisen räyhähengen työsopimusta, sittenhän työnantajaa kohtaan voi nostaa peräti oikeusjutun! Ja tietenkin pitäisi uskoa, että SINÄ et mitään provosointia itse ole harrastanut etkä tehnyt mitään väärää, niin varmaan, mites muutenkaan.

        Eivätkö nämä sinun muut työkaverisi sitten omaa selkärankaa kertoa esimiehellesi kuka se oikea provoaja/päällekävijä on ollut, jos kerran ovat olleet joukolla todistamassa? Vai onko hekin sitten näiden toisten kimppuun käyvien psykopaattien kaveriporukkaa? Ovatko sanoneet ja saaneet esimieheltä EVVK:ta?

        Onko siellä työpaikalla sitten räikeeäkin suosimista jotain tiettyjä työntekijöitä kohtaan kun toisia otetaan silmätikuiksi ja syytetään kaikesta? Onko esimies ja jotkut tietyt työntekijän jotain kavereita keskenään ja kyse on jonkinlaisesta kronyismista (liian hieno "sivistyssana"?) eli vaikka käyttäytyisi miten niin kaikki vääristellään vaikka läpikotaisin kaverin eduksi ja päällekäymistilanteissakin kohde saa syyt niskoilleen väritellyillä/keksityillä perusteilla? Onko siellä työpaikalla niin surkea tilanne, että erittäin harva osaa siellä mitään, joten tiettyjä henkilöitä ei vain voi erottaa tai koko työpaikka seisahtuisi kuin seinään? Onko nämä häijyläiset menneet valittamaan joillekin supervarakkaille sukulaisille, jotka taas ovat uhkailleet pitkillä oikeusjutuilla, jotka söisivät työpaikan konkurssiin?

        Onko tämä jotain huvikseen kierrätettyä vanhaa työkavereiden kesken sävellettyä, useamman käden kautta väriteltyä juorukerhoshaissea, jolle täysjärkinen kuulija pyörittelee silmiä?

        Siinä n. 1 %:n (ellei jopa 0,1 %:n) tapauksessa, että työnantajasi on laiminlyönyt työturvallisuus- ja työsuojeluvelvoitteitaan noin räikeästi, mikset itse ole tehnyt asiasta tutkintapyyntöä? Mitä se auttaa hoilottaa suomi24:ään?

        Vai postasitko aloituksen humalassa/päihteissä?

        Olen puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, aloittaja, ettet kertonut vielä työpaikkaakin, muuten voisi (nykyinen/entinen?) työnantajasi tehdä tutkintapyyntöä ja IP-osoitteesi jäljittämällä haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Samoin jos joku kanssatyöntekijäsi oikeasti rupeaisi haastamaan riitaa ja provosoimaan niinkin julkisesti kuin useamman (kuinka monen?) muun nähden ja sitten vielä kaiken kukkuraksi käymään provosoinnin kohteen päälle, ja työnantaja on niin piittaamaton JA selkärangaton ettei irtisano kyseisen räyhähengen työsopimusta, sittenhän työnantajaa kohtaan voi nostaa peräti oikeusjutun! Ja tietenkin pitäisi uskoa, että SINÄ et mitään provosointia itse ole harrastanut etkä tehnyt mitään väärää, niin varmaan, mites muutenkaan.

        Eivätkö nämä sinun muut työkaverisi sitten omaa selkärankaa kertoa esimiehellesi kuka se oikea provoaja/päällekävijä on ollut, jos kerran ovat olleet joukolla todistamassa? Vai onko hekin sitten näiden toisten kimppuun käyvien psykopaattien kaveriporukkaa? Ovatko sanoneet ja saaneet esimieheltä EVVK:ta?

        Onko siellä työpaikalla sitten räikeeäkin suosimista jotain tiettyjä työntekijöitä kohtaan kun toisia otetaan silmätikuiksi ja syytetään kaikesta? Onko esimies ja jotkut tietyt työntekijän jotain kavereita keskenään ja kyse on jonkinlaisesta kronyismista (liian hieno "sivistyssana"?) eli vaikka käyttäytyisi miten niin kaikki vääristellään vaikka läpikotaisin kaverin eduksi ja päällekäymistilanteissakin kohde saa syyt niskoilleen väritellyillä/keksityillä perusteilla? Onko siellä työpaikalla niin surkea tilanne, että erittäin harva osaa siellä mitään, joten tiettyjä henkilöitä ei vain voi erottaa tai koko työpaikka seisahtuisi kuin seinään? Onko nämä häijyläiset menneet valittamaan joillekin supervarakkaille sukulaisille, jotka taas ovat uhkailleet pitkillä oikeusjutuilla, jotka söisivät työpaikan konkurssiin?

        Onko tämä jotain huvikseen kierrätettyä vanhaa työkavereiden kesken sävellettyä, useamman käden kautta väriteltyä juorukerhoshaissea, jolle täysjärkinen kuulija pyörittelee silmiä?

        Siinä n. 1 %:n (ellei jopa 0,1 %:n) tapauksessa, että työnantajasi on laiminlyönyt työturvallisuus- ja työsuojeluvelvoitteitaan noin räikeästi, mikset itse ole tehnyt asiasta tutkintapyyntöä? Mitä se auttaa hoilottaa suomi24:ään?

        Vai postasitko aloituksen humalassa/päihteissä?

        Olen puhunut.

        MITÄ?! Ai että joku laittaisi anonyymille foorumille ympäripyöreää pötyä ihan vain sen pienen todennäköisyyden tähden, että joku juorun kohteen tunteva lukisi pötypostauksen ja tunnistaisi kenestä puhutaan ja se aiheuttaisi jotenkin haittaa juorun kohteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ?! Ai että joku laittaisi anonyymille foorumille ympäripyöreää pötyä ihan vain sen pienen todennäköisyyden tähden, että joku juorun kohteen tunteva lukisi pötypostauksen ja tunnistaisi kenestä puhutaan ja se aiheuttaisi jotenkin haittaa juorun kohteelle?

        Ne, jotka innokkaimmin ex-työkavereista juoruilee, on itse kaikkein suurimpia mokailija-sekoilijoita.


      • Anonyymi

        .......siiiiis mikä tällä sun työnantajalla, ap, on päässä vialla????????? mitään noin häiriintynyttä käytöstä pidä suvaita..........jos vielä uhrillekin antaa potkut?!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .......siiiiis mikä tällä sun työnantajalla, ap, on päässä vialla????????? mitään noin häiriintynyttä käytöstä pidä suvaita..........jos vielä uhrillekin antaa potkut?!!!

        Eihän tuollanen rikkeestäkään käy.

        Koeajalla sopparin voi purkaa puolin tai toisin ilman irtisanomisaikaa. Jos ei ole koeaikaa, eikös sitävastoin joistakin rikkeistä kuten jatkuvasta myöhästelystä irtisanomisaikaa sovelleta? Tai jos on työjaksoa jäljellä i-s-aikaa vähemmän, sitten sopparia vain ei uusita?

        Mutta että joku provosoi yhteenottoa muiden kanssa? Käy kimppuun? Rehentelee päällekäymisellä? Aikuisten oikeasti noista pitäisi saada irtisanoa välittömästi ilman mitään irtisanomisaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuollanen rikkeestäkään käy.

        Koeajalla sopparin voi purkaa puolin tai toisin ilman irtisanomisaikaa. Jos ei ole koeaikaa, eikös sitävastoin joistakin rikkeistä kuten jatkuvasta myöhästelystä irtisanomisaikaa sovelleta? Tai jos on työjaksoa jäljellä i-s-aikaa vähemmän, sitten sopparia vain ei uusita?

        Mutta että joku provosoi yhteenottoa muiden kanssa? Käy kimppuun? Rehentelee päällekäymisellä? Aikuisten oikeasti noista pitäisi saada irtisanoa välittömästi ilman mitään irtisanomisaikaa.

        Ei saa puhua noin paljoo järkee, päähän sattuu!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .......siiiiis mikä tällä sun työnantajalla, ap, on päässä vialla????????? mitään noin häiriintynyttä käytöstä pidä suvaita..........jos vielä uhrillekin antaa potkut?!!!

        Platinan arvoinen trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, aloittaja, ettet kertonut vielä työpaikkaakin, muuten voisi (nykyinen/entinen?) työnantajasi tehdä tutkintapyyntöä ja IP-osoitteesi jäljittämällä haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta. Samoin jos joku kanssatyöntekijäsi oikeasti rupeaisi haastamaan riitaa ja provosoimaan niinkin julkisesti kuin useamman (kuinka monen?) muun nähden ja sitten vielä kaiken kukkuraksi käymään provosoinnin kohteen päälle, ja työnantaja on niin piittaamaton JA selkärangaton ettei irtisano kyseisen räyhähengen työsopimusta, sittenhän työnantajaa kohtaan voi nostaa peräti oikeusjutun! Ja tietenkin pitäisi uskoa, että SINÄ et mitään provosointia itse ole harrastanut etkä tehnyt mitään väärää, niin varmaan, mites muutenkaan.

        Eivätkö nämä sinun muut työkaverisi sitten omaa selkärankaa kertoa esimiehellesi kuka se oikea provoaja/päällekävijä on ollut, jos kerran ovat olleet joukolla todistamassa? Vai onko hekin sitten näiden toisten kimppuun käyvien psykopaattien kaveriporukkaa? Ovatko sanoneet ja saaneet esimieheltä EVVK:ta?

        Onko siellä työpaikalla sitten räikeeäkin suosimista jotain tiettyjä työntekijöitä kohtaan kun toisia otetaan silmätikuiksi ja syytetään kaikesta? Onko esimies ja jotkut tietyt työntekijän jotain kavereita keskenään ja kyse on jonkinlaisesta kronyismista (liian hieno "sivistyssana"?) eli vaikka käyttäytyisi miten niin kaikki vääristellään vaikka läpikotaisin kaverin eduksi ja päällekäymistilanteissakin kohde saa syyt niskoilleen väritellyillä/keksityillä perusteilla? Onko siellä työpaikalla niin surkea tilanne, että erittäin harva osaa siellä mitään, joten tiettyjä henkilöitä ei vain voi erottaa tai koko työpaikka seisahtuisi kuin seinään? Onko nämä häijyläiset menneet valittamaan joillekin supervarakkaille sukulaisille, jotka taas ovat uhkailleet pitkillä oikeusjutuilla, jotka söisivät työpaikan konkurssiin?

        Onko tämä jotain huvikseen kierrätettyä vanhaa työkavereiden kesken sävellettyä, useamman käden kautta väriteltyä juorukerhoshaissea, jolle täysjärkinen kuulija pyörittelee silmiä?

        Siinä n. 1 %:n (ellei jopa 0,1 %:n) tapauksessa, että työnantajasi on laiminlyönyt työturvallisuus- ja työsuojeluvelvoitteitaan noin räikeästi, mikset itse ole tehnyt asiasta tutkintapyyntöä? Mitä se auttaa hoilottaa suomi24:ään?

        Vai postasitko aloituksen humalassa/päihteissä?

        Olen puhunut.

        "Vai postasitko aloituksen humalassa/päihteissä?"

        "Vai postasitko aloituksen humalassa/päihteissä?"

        ....tätä voidaan miettii koko vuosi.... ;) ;) ;)


    • Anonyymi

      Voihan Veikkoset

      • Anonyymi

        VILLISIKAVEIKKOSET!!!!


    • Anonyymi

      Bo?

    • Anonyymi

      Aloittajalla on aivo vamma ja kuvittelee olevansa töissä

    • Anonyymi

      Kylähullut mitkä kylähullut, kekkurinkadun tosimies tulee mieleen, samoin kouvola-vaasan takakenomimmi juoppo-erkkidraamoineen.

      • Anonyymi

        Paikallisjulkkiksia, juoruilee toisistaan ja yrittää sillä paikkailla omia tunnettuja mokailuja ja p rs ilyjä. Ei hyvää päivää sellaisille!


    • Anonyymi

      Katsos kun pitää käyttäytä ja koettaa olla "samalla tasolla" ettei tule sanomista ylimielisyydestä tai että leikkii liian viisasta.

      • Anonyymi

        Olla "samalla tasolla" kuin ketkä?


    • Anonyymi

      Oletko, aloittaja, se sama kiertsin kaheli, jonka käsissä auto sammuu jatkuvasti risteykseen ja sitten pitää työkavereiden tulla pelastamaan valkoisilla ratsuilla?

      • Anonyymi

        On se.


      • Anonyymi

        Oletteko te samoja mummeleita, joiden takia mun pitää aina ravata konttia autolla peeveli?!?!?!?!


    • Anonyymi

      Mitä oikein teet? Ei järjen hiventä tuollaisessa touhussa. Ei kaikkea kannata koskaan sanoa mitä mieleen tulee. Varsinkaan kun et kaikkea tiedä/ymmärrä. Luulet vaan. Älä välitä moni tollo on samanlainen.

    • Anonyymi

      Vastaus, aloittaja, on se, että asut Lahdessa ja Lahdessa suurin osa porukkaa on ihan perämetästä. Jos oot ainoo puoliakaan viisas koko duunipaikassas, aika vaihtaa maisemaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe