Monetbhaukutte vuhreitä bihervasemisyoksi
Voi pyhä sylvi su o malisten köyhien tietoa politiikasta ei serata mitään muuta kuin naisten lehtiä
V vihreet on oikeistopuolue ja äänestää aina samoin kuin kokoomus
K o komus on miljonäärien etujärjestä jokanka t avoiteon sama oikeisto. dikatuuri. suomeen kuin venäjällä valllitsee. Rikaat saavt kaikki valt i on arat e t uinaa ja köyhät ovat rikaiden orjia.
Äänestä sdp
Perus asiaa teille jitka ette tajuu m u t ään ja lu i lette olevanne keskituloisia
13
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ne piirtäö kenllö on liituu
Aito kokoomuslaine maksaa kullö säjköalskunsa
Pienituloiselle se on tiukaa
Ole t ko kenties sittenkin pienituloinen ja kokoomukselle kelpaa kullö pienituloisenkin ääni muta miljonäätien puolta vaan pidetöön ei köyhuen duunarien niiden etuja kavennetaan ja pannaan maksamaan rikaiden edut - Anonyymi
Katkeruus jatkuu viel Joulunakin, onko ikävä asua täällä suomessa, voit muuttaa venäjälle.
- Anonyymi
Katkeeia ovat ne jitka kokoomuksen mukaan ovat keskituloisianja ei olemvaraa edes sähkölaskuunasa .
Oikealla kokoomuslaisella joka on keksituloinen on tilillämrahaa inakin miljoonia
Vain oienituliseet kärvistelee laskujensa kanssa
Kokoomuskellemkyllö kelpaa myös köyhien äänet vaaleissa
Uskomatonta että suurin osa sumen kansata ei tiedä olevansa pienituloisia
- Anonyymi
Keskituloisella on varaa sähkölaskuun
Pienituloisella ei ole
Äsis oletko pienituloinen ja öönestät rikaiden puoluetta kokoolusta joka on miljonöärien etujörjestä kuin vihreetkin perust ja keskuta
Kokoomus on mijinöörien etujärjestöäei köyhuen töissäköyhuen
Monetbhaukutte vuhreitä bihervasemisyoksi
Voi pyhä sylvi su o malisten köyhien tietoa politiikasta ei serata mitään muuta kuin naisten lehtiä
V vihreet on oikeistopuolue ja äänestää aina samoin kuin kokoomus
K o komus on miljonäärien etujärjestä jokanka t avoiteon sama oikeisto. dikatuuri. suomeen kuin venäjällä valllitsee. Rikaat saavt kaikki valt i on arat e t uinaa ja köyhät ovat rikaiden orjia.
Äänestä sdp - Anonyymi
Seuraava aloitus sitten selvin päin.
- Anonyymi
Se piirtää kellä on liituu
- Anonyymi
Kokoomus on miljonäärimieste etujörjestö ie köyhille muuten kuin äänet kyllä klpaa kute pysykää poissa qian
- Anonyymi
Huomioikaa te jotka ihannoitte kokoomusken haluamaa ääri oikeisto diktatuuria suomeen jossa rikaat saa kaikeki valtionntqhatnja köyhät heidän orjiaan. Kuten venäjällö
Marin sai perinnöksi 2o vuotuisen porvarien ja oikeston sösimän kaatopaikan
Ei sitä hetkessä kuntoon laiteta.
Sipilän Soinin mamutus
Bernerin taksit
Suurtyöttömyden
Yritystuken kymenkertistumiset
Kokoomus aja työläisten asiaa
Poistaa kesälomasi ja pidentää pakkasi ja korvaa sut mamuilla
Lisäksi poistaa työttömyyskorvauksen kun se on orjatyön teettäminen pahin este.- Anonyymi
Saatko Marinilta jotain proviisiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko Marinilta jotain proviisiota?
Olen seurannut politiikkaa jonkin aikaa ja todennut että vähiyen pajaha
On sdp
Sdp hän on aikanaan hoitanut sinullkin 5 pv työbviikon ja 8 tunnin työajan ja kesäloman
Lomatahankin.
Ei ankaan kokoomus sitä ole sukle tuinut vaan olist 1o h y ov töissä kuet ennen 7o luvulla oltiin
Kokoomus yrittää etuja kaventaa ns. Paikalisella sopimisella ja positaa kesölomasi
Tietenkin jos olet miljonääri niin puoluessi ok kokomus
Ise elön pääomatuloilani ja en tarvii kydä töissä kayn jokaukais solamla etelässä ja pärjään
Kuiyenkin äänestä sdp
En saa mitään kuin hyvän mielen kun tuen oikeuden mukaisuutta
- Anonyymi
Kait tuedät että oikeistopuolueet haliu mamuja kaupoihinsa ei
Kukaan muu niistä hyödy kuin liike. Elämä
Tosin sinö maksat kela rahan heille jolla ne ostaa - Anonyymi
Oleto kåniitä jotka luulee olevansa keskintuloisia
Minäpä kerron jis ei varaa laskuihin olet köyhä työläinne joka käy joka päivä työssä ja saa palkaa ja siita rikaat yritykset otaa yritystukensq kansan veroista - Anonyymi
Omakotitaloudet maksaa isojen tehtaiden sähkölaskut...isoille Tehtaille olisi pitänyt nostaa muutama sentti sähkönhintaa joilla oli halpa sopimus ja hyvittää ne kotitalouksille vastaasti....ne joilla on pörrisosakeita ovat voittajia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579