Olen toisinaan seurannut tuon karsikkaan kartanon tilannetta. Vieläkö Jukka Vilponen majoittaa ukrainan pakolaisia? Entäs kartanon toiminta muuten? Ymmärsin että sinne voisi lahjoittaa tavaraa. Minulta jäi kaksion verran siistiä tavaraa, jos sinne kelpaa.
Karsikkaan kartanon tilanne
14
5266
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Tämä on ilmeisesti se mies joka myy tiktokissa painepensseleitä.
- Anonyymi
Käykää ihmeessä seuraamassa p_e_n_s_s_e_l_i_m_i_e_s_
Tiktokissa. minähän se siellä mainostan pensseleitä ja rakennushommia ja on ollut todella menestyksekästä. tuleva kesä kauhistuttaa, kun nyt jo alustavia tilauksia yli 100kpl, että miten selviän. - Anonyymi
Tajuatko sinä höpönassu että mä vein tän keissin 100-0 👊👊👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kaksi ruatakauppaa on ottanut jo ensikesäksi myyntiin ihan omast aaloitteestaan👊👊👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Karsikkaan Kartano on huuhaafirma. Painepensseleitämyyeikä osaa kotisivuja ylläpitää/päivittää. Nytkin ilmestyi hässäkänkuvia kun kokeilin tehdä tilausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Karsikkaan Kartano on huuhaafirma. Painepensseleitämyyeikä osaa kotisivuja ylläpitää/päivittää. Nytkin ilmestyi hässäkänkuvia kun kokeilin tehdä tilausta.
Tai sitte myynti on siirtymässä isommille verkkokaupoille 🤓🤓 Perästä kuuluu urpo 👊👊😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa kaksi ruatakauppaa on ottanut jo ensikesäksi myyntiin ihan omast aaloitteestaan👊👊👊
Ei kai siinä aasia kunnossa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykää ihmeessä seuraamassa p_e_n_s_s_e_l_i_m_i_e_s_
Tiktokissa. minähän se siellä mainostan pensseleitä ja rakennushommia ja on ollut todella menestyksekästä. tuleva kesä kauhistuttaa, kun nyt jo alustavia tilauksia yli 100kpl, että miten selviän.Aika alkeellinen pensseli tarttee vissiin päivittää merkittävästi
- Anonyymi
Kallis hinta.
Onko muita valmistajia jotka tekee painepensseleitä?
kvg ei tuottanut tulosta.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386