Suomalaiset eeuussa tinkineet jo liikaa

Anonyymi-ap

20

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi-apinoille ihan oikein. EU:hun haluttiin väkipakolla nettomaksajiksi. Nauttikaa nyt.

• Anonyymi

Eikö se jo kannattais lähteä EU:sta kun sieltä tulee yksinomaan maksettavaa meille, siitä ei ole meille mitään hyötyä.

• Anonyymi

Vaan duunarit ne maksaa sinunkin sossu tuet

• Anonyymi

Taitaa olla niin kallista erota ettei Suomi siihen kykene.
        Suomi työnsi päänsä sellaiseen koloon mistä se ei enää lähde irti ilman etteikö korvat irtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan duunarit ne maksaa sinunkin sossu tuet

Totta, jonkun se täytyy maksaa meidän kela-elättienkin toimeentulo. Sitä varten on duunareita.
        Menkäähän nämä välipäivät töihin hopohopi. Minä sulattelen kaikesta rauhassa kinkkua ja huilaan että jaksan juhlia uutta vuotta🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, jonkun se täytyy maksaa meidän kela-elättienkin toimeentulo. Sitä varten on duunareita.
        Menkäähän nämä välipäivät töihin hopohopi. Minä sulattelen kaikesta rauhassa kinkkua ja huilaan että jaksan juhlia uutta vuotta🤣

Aika pienet ovat sinun juhlasi siellä vankilassa, onneton. Unelmissasi ehkä jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla niin kallista erota ettei Suomi siihen kykene.
        Suomi työnsi päänsä sellaiseen koloon mistä se ei enää lähde irti ilman etteikö korvat irtoa.

Niinhän ne piilopuppelit tekee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain unelmissas pillipiipari

• Anonyymi

Missä EU, siellä ikuinen ongelma ja jatkuvat maksut.

• Anonyymi

Hyvä EU. Nyt loppuvat nuo riistohakkuut Suomessakin. Aivan liikaa on jo noita aukkoja ja pajuraiskioita.

• Anonyymi

Pajupuskia riittää ja muutakin pusikkoa, miksi ei niitä parturoida hakkeeksi kun haketta tuoda Euroopasta laivoilla Suomeen. Järjen köyhyyttä.
        Suomessa riittää myös teitä, metsäautoteitäkin tiheä verkosto. Hakkeeksi voisi parturoida teiden laidat ja työn yltäisi tehdä tieltä ja suurimmilla teillä pientareilta, näkyisi tielle tulevat hirvetkin aikaisemmin, tiealue kun yltää yleensä ojan toiselle puolen.

• Anonyymi

Nyt tulee kuuma kommentti!

Työttömät vesureiden kanssa hakkaamaan teiden laidat, mättävät käsin pajut yms puut kasvoihin joista kouralla kone käy noukkimassa hakettimeen.

• Anonyymi

Mikäs siinä, jos 3000 euroa aina kuukaudessa maksavat, niin voihan tuota vesuria tuolla malliksi heilutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä, jos 3000 euroa aina kuukaudessa maksavat, niin voihan tuota vesuria tuolla malliksi heilutella.

Sulle riittää 9 euroa per päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle riittää 9 euroa per päivä

No mitä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sitten?

Ei mitään sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mitään sulle

Mitäpä väliä mokomalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe