Pölhöt suomalaiset kadehtii

Anonyymi-ap

vielä toistensa etuja joillahan on asuttava vaan siinä missä nytkin

23

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, siinä tuppurainen tappuraista kadehtii. EI voi kuin sääliä.

      • Anonyymi

        Tämmöisiä jos kadehtii on hullu.


    • Anonyymi

      Ei kukaan ole kateellinen työttömille.
      Ollaan vaan kyllästytty jakamaan omia rahojamme vastikkeetta. Vaadimme työntekoa tukien eteen.

    • Anonyymi

      Vaadi mitä huvittaa. Työttömyydessä on muutto hommat tehty.

      • Anonyymi

        "Kela voi myöntää perustoimeentulotukea muuttoon liittyviin välttämättömiin menoihin, kuten muuttokuorman kuljetukseen."

        https://www.kela.fi/toimeentulotuki-muuttokustannukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kela voi myöntää perustoimeentulotukea muuttoon liittyviin välttämättömiin menoihin, kuten muuttokuorman kuljetukseen."

        https://www.kela.fi/toimeentulotuki-muuttokustannukset

        Hölynpölyä,viimeksi sain 80 luvulla, sekin oli hyvin pieni tuki. Eli ton varaan ei voi rakentaa mitään❗️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpölyä,viimeksi sain 80 luvulla, sekin oli hyvin pieni tuki. Eli ton varaan ei voi rakentaa mitään❗️

        Ei sen varaan tarvitse mitään muuta rakentaakaan kuin muutto.

        Takuuvuokran ja ensimmäisen kuun vuokran saa toimeentulotukena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen varaan tarvitse mitään muuta rakentaakaan kuin muutto.

        Takuuvuokran ja ensimmäisen kuun vuokran saa toimeentulotukena.

        En saanut muuttotukea,takuuvuokraa en mitään. Muutto toiselle paikkakunnalle. Eli säästää tai lainaa joutuu ottamaan. Kelasta ei mitään apua,viimeisen 5v aikana. Eli en edes tunne ketään kuka olisi saanut kun hakenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut muuttotukea,takuuvuokraa en mitään. Muutto toiselle paikkakunnalle. Eli säästää tai lainaa joutuu ottamaan. Kelasta ei mitään apua,viimeisen 5v aikana. Eli en edes tunne ketään kuka olisi saanut kun hakenut.

        Näin ne ”rikkaat” kuvittelee, että perhe tai asuinpaikka on este työn vastaanottamiselle ja ratkaisu tähän tietenkin on se, että rikotaan työttömän perhe ja pakotetaan vaihtamaan asuinpaikkakuntaa väkisin keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kela voi myöntää perustoimeentulotukea muuttoon liittyviin välttämättömiin menoihin, kuten muuttokuorman kuljetukseen."

        https://www.kela.fi/toimeentulotuki-muuttokustannukset

        Ei myönnä. Kela myöntää korkeintaan 150 euroa tyyliin huonekalujen kuljetukseen Sortti-asemalle eikö mihinkään muuhun.

        Ei todellakaan myönnä muuttoautoon eikä muuttomiehiin rahaa euron euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen varaan tarvitse mitään muuta rakentaakaan kuin muutto.

        Takuuvuokran ja ensimmäisen kuun vuokran saa toimeentulotukena.

        Muutto toiselta puolelta Helsinkiä toiselle puolen Helsinkiä maksoi muuttoauto ja muuttomiehet yli 500 euroa. Kela myönsi vain 150 euroa ja sekin meni huonekalun kuljetukseen jäteasemalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutto toiselta puolelta Helsinkiä toiselle puolen Helsinkiä maksoi muuttoauto ja muuttomiehet yli 500 euroa. Kela myönsi vain 150 euroa ja sekin meni huonekalun kuljetukseen jäteasemalle.

        Muuttomiehet? Mites kavereitten kanssa?

        Pakun voi vuokrata pariksi tunniksi, eli onnistuu,
        kun pakkaa tavarat etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne ”rikkaat” kuvittelee, että perhe tai asuinpaikka on este työn vastaanottamiselle ja ratkaisu tähän tietenkin on se, että rikotaan työttömän perhe ja pakotetaan vaihtamaan asuinpaikkakuntaa väkisin keinolla millä hyvänsä.

        Äitinsä luona asuvan pitkäaikaistyöttömän 'perhe' on syytäkin rikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut muuttotukea,takuuvuokraa en mitään. Muutto toiselle paikkakunnalle. Eli säästää tai lainaa joutuu ottamaan. Kelasta ei mitään apua,viimeisen 5v aikana. Eli en edes tunne ketään kuka olisi saanut kun hakenut.

        Kyllä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitinsä luona asuvan pitkäaikaistyöttömän 'perhe' on syytäkin rikkoa.

        No tule rikkomaan kun ei ne rahat keltään muultakaan vain tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutto toiselta puolelta Helsinkiä toiselle puolen Helsinkiä maksoi muuttoauto ja muuttomiehet yli 500 euroa. Kela myönsi vain 150 euroa ja sekin meni huonekalun kuljetukseen jäteasemalle.

        Ei se riitä siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ne ”rikkaat” kuvittelee, että perhe tai asuinpaikka on este työn vastaanottamiselle ja ratkaisu tähän tietenkin on se, että rikotaan työttömän perhe ja pakotetaan vaihtamaan asuinpaikkakuntaa väkisin keinolla millä hyvänsä.

        Milläs rikot.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niitä huvikseen maksa.

        Maksavat mielellään, että pääsevät sinusta eroon.


    • Anonyymi

      Varmaan Saksan käskystä Suomen ”rikkaat” yrittää parittaa köyhille seuraa vastoin heidän omaa tahtoaan.

    • Anonyymi

      Tulee ”mieletön vallantunne” kun saa tietyn henkilön pompotettua tiettyyn työpaikkaan tiettyjen ihmisten viereen kuin pelinappulan. Sitten voi soitella Saksasta Suomeen työpaikalle ja pyytää yhdistelemään puheluita ja hihitellä puhelimeen niin kuin pienissä pössyissä olisi. Mielettömän jänskää.

    • Anonyymi

      On tullut joukko suomalaisia jotka kadehtii ja haukkuu kaikkia.jotenkin seonneet.

      • Anonyymi

        Päästään vialla olevia mailman omistajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe