Oli pikkasen lähtenyt Avantti lapasesta Päijätsalossa,selvin päin ja väärä rengasvalinta
Sinooli romillerallia Päijätsälossa
18
1836
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ollut enään.nostettu
- Anonyymi
Hetkinen! Saisiko tulkin paikalle?
- Anonyymi
Tulkkaus ei tuo mitään järkevää esille. Alkuperäinen teksti on kirjoitettu kannadan kielellä. Tätä kieltä opiskelin jonkinverran, ollessani työkomennuksella Intian Bangaloressa Karnatakan osavaltiossa. Teksti ei sisällä yhtään lausetta, vain irrallisia sanoja, joista suurin osa on v...u. Tekstin lopussa on henkilön nimi ja häntä luonnehditaan sanoilla v...un kukko. Nähtävästi jollain häiriköllä on halu herjata tekstissä esiintyvää henkilöä.
- Anonyymi
Kiitti edes tuosta tulkkauksesta
- Anonyymi
Kehottaisin Kallea tekemään rikosilmoituksen.Olisi kiva tietää kuka tällästä paskaa kirjottelee täällä, rikosilmoituksen kauttahan tuon nimen saisi selville jos kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyy.
Älkää olko dorkia ja ottako siruja noitten rokotteiden päälle.Ne rokotteetkin on tehny teistä aivan hölhöjä.- Anonyymi
No mistä näistä vois tehdä ilmoituksen?
- Anonyymi
Audi Avantteja ei kannata hinata. Audin omistaja lähettää hinaajalle 5000 euron laskun
- Anonyymi
Autot
"Ojaan suistunut Audi-mies odotti pakkaskelissä lähes tunnin hinaajaa – puolen vuoden päästä auttaja sai 5 200 euron laskun"
https://www.is.fi/autot/art-2000008898975.html
- Anonyymi
Vihreen koneen kuski mökkikylässä ei aja ihan täysillävaloilla.Penkat pölisten ja lenkkeilijät tiellä.
- Anonyymi
On niin hyvän näköiset likat että saa minun puolesta ajella vaikka kuuhun niin ei haittaa.Kauniita blondeja <3
- Anonyymi
Keneen tullut.
- Anonyymi
on!
- Anonyymi
Onks tää Polsonoovikisunira nurin?
- Anonyymi
Nyt se on kaatunut koko paska!
- Anonyymi
Paljonkohan oli?
- Anonyymi
37 tonttuu verottajalle + muut noin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914