se on sen verran ruma ja mä arvostan sitä sen verran vähän, että mulle on ihan sama

Anonyymi-ap

– Parasta Toyotassa on ehkä se, että se on sen verran ruma ja mä arvostan sitä sen verran vähän, että mulle on ihan sama, mitä mä sinne heitän tai ketä mä siellä kuskaan, Ettala lohkaisee MTV Autojen haastattelussa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lumilautatahden-vaatimaton-auto-herattaa-hilpeytta-esittelyssa-eero-ettalan-toyota/5639314#gs.lcyuws

11

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyypillinen Tojota-mies. Vaikka rahaakin on, niin siltikin vain Toyota. Tästä se mielenrauha tulee.

    • Anonyymi

      Jos auto on vitsi niin mikä ettei.
      Itselle auto on ei ole vitsi. Siksi en aja Toyotalla.

      • Anonyymi

        Oli auto sitten vitsi tai ei, niin siitäkin huolimatta Toyotalla on nautinnollista ajella. Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli auto sitten vitsi tai ei, niin siitäkin huolimatta Toyotalla on nautinnollista ajella. Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa.

        Olen masokisti, siksi ajan Toyotalla silloin harvoin kun se toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen masokisti, siksi ajan Toyotalla silloin harvoin kun se toimii.

        "Olen masokisti, siksi ajan Toyotalla silloin harvoin"

        Eli masokistina ajelet useimmiten Vagilla, niinkö se meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli auto sitten vitsi tai ei, niin siitäkin huolimatta Toyotalla on nautinnollista ajella. Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa.

        Vai nautinnollinen, no tykkää toiset ruoskimisesta ja kivustakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli auto sitten vitsi tai ei, niin siitäkin huolimatta Toyotalla on nautinnollista ajella. Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa.

        "Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa."
        Kuka pitää, kuka ei!
        Kaikki tuntemani henkilöt pitävät Toyotaan sortuneita vähän yksinkertaisina ja niitä jotka sitä kehuvat, vähän tyhminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa."
        Kuka pitää, kuka ei!
        Kaikki tuntemani henkilöt pitävät Toyotaan sortuneita vähän yksinkertaisina ja niitä jotka sitä kehuvat, vähän tyhminä.

        Suomalaiset arvostavat automerkeistä Toyotan ykköseksi.
        Toyotan omistajien kotitalouden bruttotulot ovat keskimääräistä korkeammat.
        Laatu, yleinen mielikuva, vastine rahoille, suosittelu, maine ja asiakastyytyväisyys antavat yhdessä yleiskuvan brändistä.

        Kun suomalaiset arvioivat automerkkejä näillä kuudella mittarilla, nousee Toyota ykköseksi.

        https://www.paivanlehti.fi/suomalaiset-arvostavat-automerkeista-toyotan-ykkoseksi-myos-useita-saksalaismerkkeja-karkilistalla/

        Summa summarum:
        Kaikki tuntemasi henkilöt ovat pienituloisia ja syrjäytyneitä.


    • Anonyymi

      "Jos ajat Toyotalla, niin silloin sinua pidetään luotettavana järkimiehenä. Tällainen status on hyvä asia kaikissa neuvottelutilanteissa."

      Toyotalla ajavaa pidetään ylivarovaisena hölmönä joka ostaa ylihintaista alisuorittajaa ja sen lisäksi maksaa sen huollosta itsensä kipeäksi marmoritiskillä.
      Periaatteessa olisi hyvä että neuvotteluissa vastapuolella olisi tuollainen hyväuskoinen hölmö. Mutta miksi haluaisin tehdä mitään hyväuskoisten hölmöjen kanssa?

      • Anonyymi

        Toyotalla ajamisen paras puoli on siinä, että kaikki autoihin liittyvät asiat voi autuaasti unohtaa. Käytät vain Toyotan kerran vuodessa merkkihuollossa, niin kaikkina muina päivinä voit tehdä ja ajatella kaikkea muuta. Autoasioita sinun ei tarvitse ajatella ollenkaan, vaan voit keskittyä elämässä mukavampiin juttuihin. Tästä syystä Toyota on oikea valinta ainakin minulle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe