50+ja haluttomuus.

Anonyymi-ap

Hei. Onko muuta jotka ovat huomanneet seksi halujen hiipuneen?
En kertakaikkiaan tunne vetoa kumppaniin, tai muihinkaan. Nuorempana haluja riitti jopa useasti päivässä, jopa ihan omin avuin.. .
Hämmentynyt nainen?

12

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vaan, eikä se haittaa, kun ei ole kumppania seksiä vaatimassa. Elämä on jotenkin helpompaa ilman tuollaista tarvetta. Vaikea sanoa tulisiko haluja entiseen tapaan, jos tulisi sopiva tilanne tai kohtaisi miellyttävän ihmisen, mutta seksi sen itsensä vuoksi ei enää kiinnosta lainkaan ja hyvä niin.

• Anonyymi

Ihan sama kokemus mulla!

• Anonyymi

Täällä kanssa yksi vähän yli viisikymppinen. Ja tämä teksti oli ihan kuin itseni kirjoittama.
        Nimenomaan, onneksi ei ole sitä kumppania mitään vaatimassa, enkä tunne tällä hetkellä sellaiseen tarvettakaan.

Sekin on tosin vähän kaksipiippuinen juttu, kun toisaalta olisi kiva, kun olisi joku vierellä, ja toisaalta taas hyvä olla itsekseen.
        Tulevaisuudestahan ei tosin voi koskaan tietää etukäteen.
        Seksuaalisuus ja seksuaaliset tarpeetkin voivat ihan hyvin muuttua, suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi

Heippa. Ihana lukea kun on muitakin
      samassa tilanteessa! ❤️ Oisi kiva tutustua. AP.

• Anonyymi

Hei. Aivan sama juttu täällä kun enää ei vaan oikein sytytä. En ole koskaan ollut mikään varsinaisen peto sängyssä ja meille on miehen kanssa riittänyt 2 - 3 rakastelukertaa viikossa. Kolme lasta ollaan saatu aikaiseksi joista nuorimmaisen, nyt viisivuotiaan syntyessä olin jo 45 vuotias ja ehkä siksi se synnytys oli myös tosi paljon rankempi kuin ne aikaisemmat kaksi.

Imetin nuorimmaista lastamme yli vuoden ja sinä aikana kun oli yövalvomisia ei seksiäkään ollut kuin harvakseltaan, mutta myös sen jakson jälkeen ei aikaisemmat halut enää oikein palanneet ja seksin väheneminen vain muutamaan kertaan kuukaudessa aiheutti silloin usein pientä kitkaa minun ja mieheni välillä. Onneksi mies on sellainen jonka kanssa voi asioista puhua ja hän myös ymmärsi ja jousti, joten yhdessä kuitenkin vielä ollaan ja lujasti.
        Miten teillä toisilla joilla on kumppani mies on suhtautunut tähän tilanteeseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Aivan sama juttu täällä kun enää ei vaan oikein sytytä. En ole koskaan ollut mikään varsinaisen peto sängyssä ja meille on miehen kanssa riittänyt 2 - 3 rakastelukertaa viikossa. Kolme lasta ollaan saatu aikaiseksi joista nuorimmaisen, nyt viisivuotiaan syntyessä olin jo 45 vuotias ja ehkä siksi se synnytys oli myös tosi paljon rankempi kuin ne aikaisemmat kaksi.

Imetin nuorimmaista lastamme yli vuoden ja sinä aikana kun oli yövalvomisia ei seksiäkään ollut kuin harvakseltaan, mutta myös sen jakson jälkeen ei aikaisemmat halut enää oikein palanneet ja seksin väheneminen vain muutamaan kertaan kuukaudessa aiheutti silloin usein pientä kitkaa minun ja mieheni välillä. Onneksi mies on sellainen jonka kanssa voi asioista puhua ja hän myös ymmärsi ja jousti, joten yhdessä kuitenkin vielä ollaan ja lujasti.
        Miten teillä toisilla joilla on kumppani mies on suhtautunut tähän tilanteeseen?

Juuri näin, kannattaa jutella kumppanin kanssa. Torjunta saa ihmisen ajattelemaan että vikaa on kumppanissa vaikka näinhän ei ole. Miehetkin ovat ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit olleesi 45 kun nuorin lapsistasi syntyi. Kuinka kauan teillä silloin kesti yritys, ennen kuin tulit raskaaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"en ole ollut peto sänky hommissa 2-3 krt. Viikossa?".... 😬 Apua. Kerta viikossa silloin joskus, nyt ei sitäkään vähää tee mieli. Läsnäoloa ja halauksia on ihana saada ja antaa. 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit olleesi 45 kun nuorin lapsistasi syntyi. Kuinka kauan teillä silloin kesti yritys, ennen kuin tulit raskaaksi?

Hei! No mehän alettiin yrittämään kolmatta lasta täytettyäni 39 v. Toiveena oli se, että tulisin pian raskaaksi ja lapsen syntyessä olisin n. 40. Mulla oli kierto silloin erittäin tarkka ja säännöllinen ja laskin ja seurasin tarkkaan omaa kiertoani laskien ovulaation ajankohtia ja aikataulutin peiton heilutteluja lähes pakkomielteisesti.

Ehkä yritystä ja odotusta oli liikaakin, sillä en vaan tullutkaan raskaaksi kuten edellisillä kerroilla oli tapahtunut mieheni kanssa aina lähes eka laakista, vai oliko mieheni siimahännät laiskistuneet mistä sen tiesi, sillä missään tutkimuksissa emme käyneet.

Olimme itseasiassa silloin jo luopuneet vauvan yrittämisestä noin vuosi takaperin, mutta ei meillä myöskään mitään ehkäisyä otettu enää sen jälkeen käyttöön, vaan mieheni laukesi aina sisälleni kun oltiin niin varmoja, että enää ei lapsia saada.
        Sitten vaan pam! Menkat jääkin erään kerran tulematta ja kun teen raskaustestin niin ihan uskomatonta, olinkin raskaana. No kaikki meni lopulta hyvin ja toiveemme toteutui vaikkakin jokusen vuoden myöhässä.

• Anonyymi

Kertokaas nyt,miten saisin ne halut takaisin?!
      Ennen monta kertaa päivässä. Nyt vaan paikat ei enää kostu,mutta silti haluaisin harrastaa seksiä...

• Anonyymi

Kauan kestäneessä parisuhteessa voi halut loppua kokonaan ja sitten erotaan. Jos hyvin käy, voi löytää uuden kumppanin jonka tuoksu herättää halut.

• Anonyymi

Biologiselta kannalta ei ole tarkoituksenmukaista, että sukupuolihalut säilyisivät kovin vanhaksi. Hormonit lakkaavat hyrräämästä viidenkympin tienoilla ja halut sen myötä. Tämä on elämän järjestys.

On vapauttavaa, kun pystyy keskittymään ihan muihin asioihin iänikuisen naiskentelun sijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      491
      3499
    2. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2600
    3. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      243
      2035
    4. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1273
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1230
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      961
    7. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      18
      874
    8. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      100
      840
    9. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      24