Kulta? Rakas? Elämäni.
Rakas, oletko minun?
30
857
Vastaukset
- Anonyymi
No en kyl.
- Anonyymi
😅😅😅😅
- Anonyymi
Mies kaivattu(ni) onn kulta rakas elämäni mies josta en luovu tai ajatuksesta ainakaan ❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Hmm, aina tulee uusia, joskus vähän liikaakin miehet sählää, aina totean uudelleen jo riittää, joskus vaan pitää luovuttaa.
- Anonyymi
Tarkoittaako noi sydämet nimeä 5 kirjainta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaako noi sydämet nimeä 5 kirjainta?
Kyllä näin sivusta laskettuna
- Anonyymi
Kovasti riippuu siitä kuka on -ap 🤔
- Anonyymi
Joo, o ❤️
Ei ota tuulta siipien alle.
- Anonyymi
Vielä täällä
- Anonyymi
Olen olen tietenkin! ❤️
- Anonyymi
Olen sinun jos olet nainen :)
- Anonyymi
Tuskinpa kukaan nainen haluaa miestä joka pitää naista alempiarvoisena.
- Anonyymi
Niimpä jep en minä ainakaan haluaisi sellaista miestä
- Anonyymi
Silti monikin nainen on sellaisen miehen kanssa hmm... mikä on se mitä nainen naiset todella kaipaavat
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Olen heittänyt ja tulen jatkossakin heittämään sellaiset miehet luiskaan.
Oletko sinäkin aloittanut cross-dressing harrastuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti monikin nainen on sellaisen miehen kanssa hmm... mikä on se mitä nainen naiset todella kaipaavat
Eihän sen miehen kanssa tarvitse olla. Geenejä voi silti jatkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinäkin aloittanut cross-dressing harrastuksen?
Moon aina käyttäny housuja.
- Anonyymi
Niin, siinä voi sitten miettiä, että mikä tässä oikein meni pieleen
- Anonyymi
Kaipa tuolta joku sun rakkaaksi ilmoittautuu
- Anonyymi
Hänen , miehen kanssa olisin valmis kokeilemaan. En voi vastata, ennen kuin tiedän mitä kuoren alla on.
- Anonyymi
Olisi aika ahdistavaa olla jonkun Koko Elämä.
- Anonyymi
Niin, ihmistä ei voi omistaa.
- Anonyymi
Kaunis viesti
- Anonyymi
En näköjään ole, kun sua ei mun elämässäni juuri näy.
- Anonyymi
Joskus... olin
- Anonyymi
Olin yhedelle miehelle koko elämä mut nyt oon onnellisesti vapaa
Ja haluan pysyä ja pitää vapauteni…..
N>M
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869