Les casseurs?

Romuttaja

Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).

6

2556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Al

      Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
      on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
      ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
      Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
      otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
      jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
      viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa.

    • Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.

      Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...

      • Al

        ..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)

        Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
        http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148

        Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
        tietenkin kolarit :)

        Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
        albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
        Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?


    • Brockowski

      Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.

      Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät.

    • Gifted46

      Oli hieno albumisarja

    • Anonyymi

      Pitäisi ostaa kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe