Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).
Les casseurs?
6
2555
Vastaukset
- Al
Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa. Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.
Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...- Al
..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)
Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148
Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
tietenkin kolarit :)
Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?
- Brockowski
Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.
Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät. - Gifted46
Oli hieno albumisarja
- Anonyymi
Pitäisi ostaa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492