Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).
Les casseurs?
6
2556
Vastaukset
- Al
Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa. Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.
Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...- Al
..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)
Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148
Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
tietenkin kolarit :)
Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?
- Brockowski
Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.
Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät. - Gifted46
Oli hieno albumisarja
- Anonyymi
Pitäisi ostaa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511