Les casseurs?

Romuttaja

Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).

6

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Al

      Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
      on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
      ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
      Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
      otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
      jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
      viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa.

    • Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.

      Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...

      • Al

        ..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)

        Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
        http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148

        Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
        tietenkin kolarit :)

        Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
        albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
        Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?


    • Brockowski

      Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.

      Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät.

    • Gifted46

      Oli hieno albumisarja

    • Anonyymi

      Pitäisi ostaa kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe