Les casseurs?

Romuttaja

Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).

6

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Al

      Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
      on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
      ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
      Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
      otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
      jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
      viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa.

    • Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.

      Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...

      • Al

        ..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)

        Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
        http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148

        Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
        tietenkin kolarit :)

        Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
        albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
        Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?


    • Brockowski

      Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.

      Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät.

    • Gifted46

      Oli hieno albumisarja

    • Anonyymi

      Pitäisi ostaa kaikki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe