Hei! Onko kukaan onnistunut hankkimaan "Autopartio 525"-albumien numeroita 17-21? Lehteähän ei suomennettu eikä julkaistu Suomessa vuoden -89 jälkeen. Mulla on kaikki Suomessa julkaistut, mutta kokoelma ei ole täydellinen ilman puuttuvia numeroita. Millä tahansa kielellä julkaistut kelpaavat (siis numerot 17-21).
Les casseurs?
6
2556
Vastaukset
- Al
Belgialainen Le Lombard-kustantamo (muistaakseni)
on julkaissut Les Casseurs-sarjan kokooma-albumeita (l'integrale)
ranskankielisinä vuodesta 2009 alkaen muutamien kuukausien välein.
Akateemisen kirjakaupan web-sivustolta löytää varmaankin tarkemmin tietoa hakemalla
otsikon nimikkeellä. Kirjoja on ilmestynyt tähän mennessä kuusi,
jossa kussakin on noin 3 albumia. Eli nuo etsimäsi numerot ovat kai juuri
viimeisimmissä/tulevissa kokooma-albumeissa. Itseänikin kiinnostaisi kyseiset albumit. Minultakin löytyy kaikki suomennetut 16 albumia. Autopartio 525 on yksi nostalgisimmista lapsuuteni ja nuoruuteni sarjakuvista. 525 oli sarjakuvitettua jenkkiläistä poliisisarjaa Starskyn ja Hutchin tyyliin. Piirrostyyli oli lähes fotorealistista, varsinkin autojen ja arkkitehtuurin osalta. Oli sääli, että sen suomentaminen lopetettiin kesken.
Mistähän muuten kääntäjä keksi sen Los Angelesin poliisin autopartio 525:n? Sarjan henkilöthän olivat San Franciscolaisia poliiseja...- Al
..juu tuo suomenkielinen nimi oli tosiaankin hiukan hassu. :)
Tuossa on muuten kustantamon sivun linkki:
http://www.lelombard.com/catalogue/Series.cfm?SerieID=148
Autot olivat kyllä mieleenpainuvasti piirrettyjä Autopartio 525:n albumeissa ja
tietenkin kolarit :)
Ei muuta kuin ruinaamaan suomalaista kokooma-albumia puuttuvine
albumeineen julkaistavaksi. Olikohan se suomalainen julkaisija Lehtimiehet Oy ?
Mikäköhän se nykyisin on nimeltään tai mihin konserniin kuuluu, sattuuko joku tietämään ?
- Brockowski
Viestiketju on näköjään kerännyt 11 vuodessa huikeat 4 postausta. Kyllä Autopartio enemmän ansaitsee.
Itsellä on kaikki 16 Suomessa julkaistua albumia sekä ranskankielinen Brigade de Choc, joka on sarjan 17. julkaisu. Tietääkseni osat 17-21 löytyvät vain ranskaksi, jos löytyvät. - Gifted46
Oli hieno albumisarja
- Anonyymi
Pitäisi ostaa kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362