Zlatan Ibrahomic 41 v. on tyrmäävässä kunnossa. Mikä body !
https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/75ac414b-fd8b-4d8f-9ee4-17d25325f324
Jalkapalloilija
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
WOW WOW WOW 💋 tehkää kaljamahat perässä !
- Anonyymi
Herättää mukavia ajatuksia.
- Anonyymi
On ilo katsella hyvässä kunnossa olevaa kroppaa. Oispa nuorempi !
- Anonyymi
Eihän se ole vieläkään liian myöhäistä alkaa treenaan vatsalihaksia kuusikymppisenä. Se vaan on kokopäiväistä työtä kuin Zlatanillakin. Hän alkaa olla liian vanha ja raihnainen jalkapallokentille nuorukaisten vauhtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ole vieläkään liian myöhäistä alkaa treenaan vatsalihaksia kuusikymppisenä. Se vaan on kokopäiväistä työtä kuin Zlatanillakin. Hän alkaa olla liian vanha ja raihnainen jalkapallokentille nuorukaisten vauhtiin.
''Hän alkaa olla liian vanha ja raihnainen...''
Kun polvi saadaan kuntoon, tekee taas maaleja Milanossa;)
https://edition.cnn.com/2022/10/28/football/zlatan-ibrahimovic-future-ac-milan-spt-intl/index.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Hän alkaa olla liian vanha ja raihnainen...''
Kun polvi saadaan kuntoon, tekee taas maaleja Milanossa;)
https://edition.cnn.com/2022/10/28/football/zlatan-ibrahimovic-future-ac-milan-spt-intl/index.htmlIkä...se on vain numero:)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kazuyoshi_Miura
- Anonyymi
Oisko tarjolla ?
- Anonyymi
Hyvää uutta vuotta ja nimenomaan parempaa vuotta 2023.Itse olen Messi fani. Kuten olin edesmenneen Pele fani. Toki tulen häntä kunioittamaan aina ja lukemaan kaikki lööpit hänestä edelleen. Itse seuraan jalkapalloa, kuin Muodosteluluistelua ja jonkun Verran jääkiekkoa lähinnä jääkiekosta SM.EM. Mm kisat. En siis koskaan elämässäni ihailut jonkun kehonkuvaa .Mutta saahan niinkin tehdä ei ole se keneltäkään pois.terv. Vanha nainen.
- Anonyymi
Nyt Zlatan ollut Miamissa lomalla ja teettänyt hienot letit pitkään tukkaansa
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/15qplJ/zlatan-ibrahimovic-visar-upp-ny-frisyr-och-superkropp-i-miami - Anonyymi
Ei auttanut vatsalihakset Zlatania, uutta sopimusta ei enää tehdä Milanin joukkueeseen.
Voi olla hakusessa uusi ammatti kun koko ikänsä potkinut vaan palloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504