Laitetaan nyt taas tämmönen riitelyvapaa ketju, kun tuota edellä mainittua tuntuu nyt olevan vähän joka toisessa ellei jokasessa ketjussa.
Mä en ainakaan usko semmosesta riitelystä ja kenkkuilusta tulevan kellekään hyvä mieli, ainakaan pitemmän päälle.
Sano siis tässä jotakin kaunista, hänelle jota rakastat, ihastelet kaukaa tai lähempää tai mitä nyt ihan yleisesti tahot sanoa 😊
"Tiedän olevan hyvää ja kaunista..."
64
1840
Vastaukset
Hyvää uutta vuotta kaikille, parempaa kuin tämä vuosi. ✨
Hyvää kohta koittavaa uutta vuotta sullekin! Olkoon tuo vuosi tunnepuoleltaan sopivan tasanen, mahdollisimman riidaton ja täynnä ilonpilkahduksia 🌟
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Hyvää kohta koittavaa uutta vuotta sullekin! Olkoon tuo vuosi tunnepuoleltaan sopivan tasanen, mahdollisimman riidaton ja täynnä ilonpilkahduksia 🌟
Kiitos. 😊
- Anonyymi
Älkää viitsikö jankata turhista asioista, meillä on täällä asiat suhteellisen hyvin, kun ei ole sotaa ym.
Sanovat, jotta "kaikki on suhteellista". Mutta juu, olen kyllä sinällään samaa mieltä.
- Anonyymi
Enemmän kun unelma onnesta! 🥳
- Anonyymi
Ihana joulu oli ja huomenna kiva palata arkeen☺️
- Anonyymi
Hänenlaisiaan lesbonaisia saisi olla enemmänkin. Kohteliaisuus kaukaa😏
- Anonyymi
Jatketaan laulunsanoilla. S.Haber, Sä . Laulaisin hänelle, joka ei tiedä, miten paljon haluaisin kertoa tunteistani, mutta en vaan voi.
Silloin myös minä saan
Elää täysillä kokonaan
Eikä maailmassa oo mitään tyhmiä rajoja
Sä et taida ymmärtää sitä ikinä
On ihanaa, et on sellainen tyyppi kuin säTämä on kyllä kiva biisi 👍🏼 ja samoilla sanoilla miekin voisin laulaa hänelle, joka on mun sydämen saanut roihuun 🔥♥️
Tuohon voisi jatkaa Samun toisella biisillä, jotta "Mä tahdon suunnistaa
Sun kanssas valtamerten taa
Ja kainalossa maailman
Sun viereen nukahdan..."- Anonyymi
Tämä on kyllä kiva biisi 👍🏼 ja samoilla sanoilla miekin voisin laulaa hänelle, joka on mun sydämen saanut roihuun 🔥♥️
Tuohon voisi jatkaa Samun toisella biisillä, jotta "Mä tahdon suunnistaa
Sun kanssas valtamerten taa
Ja kainalossa maailman
Sun viereen nukahdan..."Hyvä biisi tuokin. 😊 Pitänee hommata lippu Samun keikalle fiilistelemään
- Anonyymi
Hän on vaan niin ihana nainen❤️
- Anonyymi
Me kaikki naiset vaan ollaan upeita❤️
On hienoo kun voi toiselle sanoa...
https://youtu.be/guoDE10EoHMLaitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.
https://youtu.be/jz-jTFzpiZ8
Viivi Pumpanen - Sun kaltainen- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.
Viivi Pumpanen - Sun kaltainenHitsi tämähän on ihan wau🔥mulla oli vähän ennakkoluuloja tätä missiä kohtaan, mutta osaa kyllä laulaa hyvin👋
Anonyymi kirjoitti:
Hitsi tämähän on ihan wau🔥mulla oli vähän ennakkoluuloja tätä missiä kohtaan, mutta osaa kyllä laulaa hyvin👋
Nätti kappale. ☺️
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Laitanpa tämänkin, kun vasta mulle joku tämän linkitti jokin aika sitten. Tykkään.
Viivi Pumpanen - Sun kaltainenSe olin mä. Biisin sanoma hyvä. Yllättävä, mut niin se on elämäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Se olin mä. Biisin sanoma hyvä. Yllättävä, mut niin se on elämäkin.
Okei. No se oli kiva linkitys ja biisi. Kiitos vielä, pääsin tutustumaan siihen sun ansiostasi.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Okei. No se oli kiva linkitys ja biisi. Kiitos vielä, pääsin tutustumaan siihen sun ansiostasi.
Ole hyvä. Kiva että tykästyit.
G-LoveR kirjoitti:
Viivi Pumpanen - Sun kaltainenTämä oli kyllä nasta ja Viivi pääsi kieltämättä yllättämään positiivisella tavalla, vaikka ei pitäs antaa koskaan mielikuvien tai ennakkoluulojen hämätä.
Tässä vähän erilaista. Paljonkin keskustelua herättänyt nainen. Hänenkin äänensä mut joskus yllätti ja tavallaan siitä tykkään. Viivi vei silti pojot 👍🏼 mutta ei tämäkään huono ole.
https://youtu.be/CbKYLLn4ebM
Tuleekos muilla näitä yllättäneitä mieleen?
- Anonyymi
https://youtu.be/1g3Toj4-RMg
Voi kumpa tavattaisiin suotuisammissa olosuhteissa vielä joskus ja uskaltaisin paljastaa tunteeni sinulle. Ikävöinyt sinua jo liki vuoden 😌❣️- Anonyymi
Paljasta vaan tunteesi, elämä on liian lyhyt turhaan odotteluun.
"Rakastaa ei ole sama kuin katsoa toisiaan silmiin, se on katsomista yhdessä samaan suuntaan."
- Antoine de Saint-Exupéry- Anonyymi
Okei. Kaunista. Nyt se on sanottu sit, ei jää epäselvyyttä kellekään. Sanoo vois muutakin, mut taitaa olla turhaa. Täysin turhaa.
- Anonyymi
Mä oon taas ihan "kananlihalla" kun
Diandra laulaa! 💕Aivan huippulahjakas
laulaja ja muusikko. 😍. Kaikkea hyvää hänelle.
LYYTI. - Anonyymi
Oli ihana nähdä pitkästä aikaa, toivottavasti jo pian uudestaan. Odotan koska laitat taas viestiä. Olet mielessä.
- Anonyymi
Noh, otetaa sit kauniit sanat käyttöön ja kuvaillaan vähän elämän kauneutta.
Hetki hyvinkin arkinen, tavanomainen, silti niin taianomainen. Nainen kauniisti hymyillen, ujosti silmiin katsellen. Herätti oudon tuntemuksen, mistä tunnen tuon olemuksen. Katsees sun, piirty mieleeni mun.- Anonyymi
Milloin ja missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin ja missä?
Tais olla vuonna 2022 ekr, siinä just ennen konfirmaatiotani. Paikka oli satavarmasti seurakuntasali ja nainen kuumaakin kuumempi. Osuko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla vuonna 2022 ekr, siinä just ennen konfirmaatiotani. Paikka oli satavarmasti seurakuntasali ja nainen kuumaakin kuumempi. Osuko?
Hänelle kehen osuu..
https://youtu.be/A9WqAUdC2VE
😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä aikaani seurakuntasaleissa tai muissa herranhuoneissa;) pois se minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käytä aikaani seurakuntasaleissa tai muissa herranhuoneissa;) pois se minusta
Vähemmän minäkään, mut pitihän se naimalupa aikanaan hankkia..
- Anonyymi
En malta oottaa että nään sut taas ensi viikolla. Uskaltaisinpa ehdottaa tapaamista työn ulkopuolella. Jos tilanne niin etenee niin teen jonkin siirron. Pelkään vaan niin kovasti ettet tunnekaan samoin.
- Anonyymi
Tämäpä juuri. Toki en nykyisin häntä näe työssä, mutta aikanaan se rajoitti, että jos ri tunne samoin, vaikeuttaa se työntekoakin. Ja nyt sitten muuten vaan pelottaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä juuri. Toki en nykyisin häntä näe työssä, mutta aikanaan se rajoitti, että jos ri tunne samoin, vaikeuttaa se työntekoakin. Ja nyt sitten muuten vaan pelottaa..
Pyytäkää lounaalle tai kahville kahdestaan. Siellä on helppo tunnustella missä mennään muun juttelun lomassa. Monesti kannattaakin edetä vähitellen, mekin tunnettiin parisen vuotta ennen tätä suhdetta. Kiinnostus herää siinä kun tutustuu paremmin.
- Anonyymi
Pitkäaikainen ystäväni; olet ihana. Pidän siitä mitä olet, miten olet muuttunut vuosien mittaan ja mitä olet minulle. Pelkään, että tunteeni ovat muuttumassa. Pelkään, että sopivassa elämäntilanteessa se voisi olla molemminpuolista. Pelkään, vai haaveilenko sittenkin? ;)
- Anonyymi
Haluaisitko kertoa jotain, mistä pitkäaikainen ystäväsi voisi ehkä tunnistaa itsensä? Vai tuntuuko sekin pelottavalta? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko kertoa jotain, mistä pitkäaikainen ystäväsi voisi ehkä tunnistaa itsensä? Vai tuntuuko sekin pelottavalta? ;)
Ei oikeastaan. Lähinnä vain ihan väärältä tavalta. Jos joskus juttelemme aiheesta niin kahdestaan ja katsekontaktissa.
- Anonyymi
Voisin sanoa samoin omalle pitkäaikaiselle ystävälleni...
- Anonyymi
Voisin sanoa samoin omalle pitkäaikaiselle ystävälleni...
- Anonyymi
Olemmeko opiskelleet samaan aikaan?
- Anonyymi
Olemmeko opiskelleet samaan aikaan?
- Anonyymi
Oletteko ehkä opiskelleet samaan aikaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikeastaan. Lähinnä vain ihan väärältä tavalta. Jos joskus juttelemme aiheesta niin kahdestaan ja katsekontaktissa.
Voisiko jopa olla, että olisitte opiskelleet samaan aikaan?
- Anonyymi
Sinä ja minä, tapaamme Naisten bileissä...
- Anonyymi
Missä ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin?
Bileissä:D
Oon se tyrmäävän upeaksi laittautunut kokomustissa.
Entäs sinä? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bileissä:D
Oon se tyrmäävän upeaksi laittautunut kokomustissa.
Entäs sinä? ;)Tarpeeksi vaan hajusteita ja hiuslakkaa niin varmasti joku tuoksuyliherkkä nainen tuupertuu syliin. ;)
Verkkareissa tullaan...
- Anonyymi
Neon2 & Mariska - loppuelämä. Olisiko tarpeeksi kaunista tähän iltaan?
- Anonyymi
Kaunis rintavako, jonka välissä levätä ja unohtaa muu maailma.😏
- Anonyymi
Mulla kyllä on, mutta ikävä kyllä siinä ei ole lepäilty...
- Anonyymi
Äläpä muuta sano. Ihanin paikka levähtää ja nukahtaa, kun toinen vielä silittää hellästi hiuksia. Nyt tuli kiire nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä muuta sano. Ihanin paikka levähtää ja nukahtaa, kun toinen vielä silittää hellästi hiuksia. Nyt tuli kiire nukkumaan.
Voi kun joku tulisikin ja rakastaisi levätä rintavaossani. Ja muutenkin, näkisi ja kuulisi minut, rakastaisi näkemäänsä ja kuulemaansa, kehoani -kaikkea minussa. Mullakin olisi paljon rakkautta annettavan ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kyllä on, mutta ikävä kyllä siinä ei ole lepäilty...
Asia vaatii korjaamista.😏
- Anonyymi
Salaan omia tunteitani, J.
Oho... tuli väärä. Tämä se on: https://open.spotify.com/track/1RPMDcIljymdp7dSgTfhls?si=9298eKR8TCOZCDTlINBufw&utm_source=copy-link 😊
Fructus_83 kirjoitti:
Oho... tuli väärä. Tämä se on: https://open.spotify.com/track/1RPMDcIljymdp7dSgTfhls?si=9298eKR8TCOZCDTlINBufw&utm_source=copy-link 😊
No ei se ollu paha tuo ekakaan 😁 Mitenkä tuo "oikea" kappale valikoitui, onko se vaan sillä tavalla lemppari sanoiltaan tai säveleltään vai koskettaako joku kohta tai kokonaisuus erityisesti? Jos taas saapi kysyä 😉
No ei se ollu paha tuo ekakaan 😁 Mitenkä tuo "oikea" kappale valikoitui, onko se vaan sillä tavalla lemppari sanoiltaan tai säveleltään vai koskettaako joku kohta tai kokonaisuus erityisesti? Jos taas saapi kysyä 😉
Kumpikin on hyviä. Sanoman takia valikoitui 😊
- Anonyymi
Tilaan yhden hyvän ja kauniin/viehättävän/söpön naisen, kiitos.
😁 Okei, toivottavasti tilaus menee perille ja "lähetys" saapuu sun kulmille. Pidän peukkuja ja vinkkaan, jotta kysyntää olis, jos tämmöseen omilla kulmilla törmään. Ellen sitten piä häntä itelläni 😁😉
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150