Mikä on teidän mielestä mukavin kuukautissuoja? Minulla on ollut nyt parit menkat, ja olen käyttänyt siteitä. Tamppoonia kokeilin, mutta se tuntui tori epämukavalta, ja sain siitä paniikin, enkä pystynyt pitää sitä. En tykkää yhtään käyttää siteitä. Tuntuu kuin olisi vaipat jalassa, ja tuntuu että se törröttää takapuolesta. Tuntuu myös että se ei toimi, vaan kaikki vuoto jää ihoon kiinni eikä edes valu siteeseen. Siteen kanssa on myös vaikea olla, koska se tuntuu niin isolta.
Mikä on teidän mielestänne mukavin kuukautissuoja, ja mitä suojia te käytättä?
Mukavin kuukautissuoja?
5
546
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkohan sun jotain suojaa on käyettävä.On olemassa menkkapikkuhousuja.Kokeile niitä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17681795g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minä olen käyttänyt päivällä tamponia koska se on taatusti huomaamaton. Alkuun käytin ilman asetinta olevaa mallia, mutta sittemmin huomasin ja opin, että sellainen asettimella varustettu on paljon helpompi saada mukavasti paikoilleen kuin pelkästään sormilla asetettava ja siirryin Tampaxiin.
Öisin käytän terveyssidettä ja maxi mallisia tiukasti istuvia pikkareita ja siteistä sellainen isompi Vuokkoset yöside on ehdoton suosikkini joiden kanssa ei ole tullut ohivuotoja. - Anonyymi
Siteitähän on monenlaisia ja monenkokoisia. Päivällä ei kannata pitää isoa yösidettä pömpöttämässä. Normaali päiväside tiukoissa mutta riittävän korkeissa housuissa (esim Sloggi maxi) on huomaamaton ja lähes tuntumaton ratkaisu. Side pitää asettaa housuihin suhteellisen eteen, ei pyllyvakoon asti, jolloin se on tönkkö eikä edes hoida tehtäväänsä parhaalla tavalla.
- Anonyymi00005
Jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823260Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372074Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691850Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3021396Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki361305- 1121239
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin931229En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711110Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201094- 281071