Leppäkerttu istui ohdakkeen kukassa ja oli tavattoman myrtsinä. Yhtäkkiä siihen ilmesityi jostain susihukkanen. se kysyis yytä leppäkertun myrtsyiteen. Leppäkerttua rupesi niin palkjon viiksettämään ettei se viitsinyt sanoa mitään vaan kävi entistä myrtsimmäksi. Niinpä susihukkastakin rupesi tuollainen mykkäkopulu vallan viiksettämään ja se päätti jolkutella matkoihinsa. Susihukkanen päätti levähtää kannon noksassa hetkisen verran. Sitten susihukkanen huomasi Puna-Hilkan saapuvan ja että niitä saapuu peräti 2 kpl. Onko tämä nyt totta: mietti susihukkanen. Tottahan se olikin. Niinpä susihukkanen söi molemmat Puna-Hilkat. Sitten tuli metsästäjä Lindström. Susihakkunen söi hänetkin ja tuumasi että harvemminhan susi saa metsästäjänleikettä ja Lindströmin-pihviä samalla kertaa. Silllä välin leppäkerttu oli leppynyt ja nyt sillä oli todella iloinen ilme. Minneköhän se susihukkanen meni? Ajatteli leppäkerttu. No ehnkäpä se tulee vielä takaisin.
LEPPÄKERTTU JA SUSIHUKKANEN
1
255
Vastaukset
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176818794
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812080En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211955- 361569
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 291206
- 931097
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20946Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857