Ukraina täydellinen kumppani

Anonyymi-ap

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menneen ajan ampparimiehet ja menneen ajan lässytykset

Lehden on saatava sivut täyteen ja joku saadaan ne lukemaan ja ampparimies levittämään samaa lässyä päivästä putiniin

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­N­­­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17681882x

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Yhdysvallat on hyvä kumppani ukrainalle, ilman heitä venäjä olisi myös uhka euroopalle. Bidenin toinen uhka on konservatiivien vastahakoisuus laittaa miljardeja toisensa perään tähän sotaan.
      Sota voi jatkua vuosia se maksaa myös suomelle rahan ja suuren pakolaismäärän muodossa, joka tulee tuplaantumaan.

Sotapuolue kokoomus haluaisi kasvattaa puolustusmenot 3 % BKT:a.
      Kun lasketaan korona ja Putinin sodan aiheutus kansantalouteen ei ihme että valtion velka on paisunut hyvästä talous ja työllisyys tilanteesta huolimatta.

• Nimmari jäi.

• Anonyymi

Ilman USA:ta Putin etenisi Eu-alueelle.

• Anonyymi

Diktaattorit takapajuloissa kuten Venäjä ja Turkki käyvät taistelua
      maailman herruudesta.
      Heillä on valta.
      He ovat ottaneet vallan kansalta ja he lähettävät ihmisiä kuolemaan puolestaan oman vallanhimonsa ja suuruudenhulluutensa tyydyttämiseksi.

Itse he ovat pelkureita.

He eivät lähtisi mihinkään missä heidän henkensä vaarantuisi.
      He pelkäävät koko ajan sairaalloisesti oman henkensä ja valtansa puolesta.

Diktaattorit pitäisi eliminoida tavalla tai toisella.
      Valtiosäännössä pitäisi olla joku pykälä, että kun hallitsija
      tulee hulluksi, kansalla on oikeus ottaa valta omiin käsiinsä.
      Käytännössä se toteutuu ilman pykäliä vallankumouksen kautta.

• Anonyymi

Diktaattorit luoneet itselleen sisäpiirin johon kuuluu armeija, kirjoittavat lait millä voi estää kansannousut.
      Jopa piskuinen unkarin Orban luonut valtapiirin, Putinin valta horjuu viimeistään kun kansa on tarpeeksi kyllästynyt.

Jos Moskovan kaduille ilmestyisi muutama miljoona vihaista kansalaista, sisllissota hallitsijaa vastaan, ei kansa ole tarpeeksi vihaista.

pe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      171
      6197
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      224
      746
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    Aihe