Joulun tähti

Anonyymi-ap

Vuokralaisen kannattaa ehdottomasti huomioida tämäkin, usein unohdettu, asia aina vuokraa maksaessaan: Siis pehmeä thump kuului tämän vuoden mallia olevan 220d ceemelin sulkeutuvasta ovesta. Ei, ei siinä mitään outoa ole, se kuulostaa vaan sellaiselta kassakaapin ovelta :) Sitten tuskin havaittavan vavahduksen myötä napista käyntiin ja kuvittelemaan kuulevansa Mersulle ominaista arvokasta naksutusta, mitään oikeaa ääntähän ei sisälle kuulu mutta ehkä te arvoisat Asiakkaat sentään ulkona liukastellessanne sen kuulette.

Tästä päästäänkin itse asiaan; mihinpä oli "pukilla" matka? Ja vieläpä Joulun jälkeen? Miksi 220deen melkein 200 "poroa" piti valjastaa reen eteen? No vuokrankorotusilmoituksien jakamista varten tietenkin! Vuokrat nousevat kun kaikki on niin kallista! Kaikkihan sen tietää! Tyhmätkin, siis lurkit! Ei vain Ceemelit ja "pukin" canarian ja thaimaan matkat vaan kaikki muukin on nyt Kallista! Vuokralurkki on tosiaan niin tyhmä että jopa selitykset lurkin itsensä maksamista sähkön ja veden kohonneista hinnoistakin menevät läpi! :D Kaiken takana on lähivuodet tietenkin, ei vähempää kuin itse Putler! Se Putler nostaa vuokrat, en minä!! :D

No tämä tässä selittääkin miksi yksi on salavarakas Asunto-sijoittaja ja toinen PA Lurkki. Yhdellä Virka, toisella paskaduuni, yksi sijoittaa viisaasti toinen työntää vähät rahansa aineisiin tai jollekin puliveivarille kuten ilmastoaneisiin tai propagandalehtiin. Aivan kuten Jeesus jo sanoi tyhmälle miehelle joka hautasi talenttinsa hopeaa: se nyt vaan on näin, aina ja iankaikkisesti, se on Leninin ja muiden "vihreiden" sekä Jumalan tahto..

1

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­y­m­­­f­­­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17681926V

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe