Asuntojen sijoitustuotot neuvovat ylöspäin!

Anonyymi-ap

Siis pehmeä thump kuului taas tämän vuoden mallia olevan 220d ceemelin sulkeutuvasta ovesta. Ei, ei siinä mitään outoa ole, se kuulostaa vaan sellaiselta kassakaapin ovelta :) Sitten tuskin havaittavan vavahduksen myötä napista käyntiin ja kuvittelemaan kuulevansa Mersulle ominaista arvokasta naksutusta, mitään oikeaa ääntähän ei sisälle kuulu mutta ehkä te arvoisat Asiakkaat sentään ulkona liukastellessanne sen kuulette.

Tästä päästäänkin itse asiaan; mihinpä oli "pukilla" matka? Ja vieläpä Joulun jälkeen? Miksi 220deen melkein 200 "poroa" piti valjastaa reen eteen? No vuokrankorotusilmoituksien jakamista varten tietenkin! Vuokrat nousevat kun kaikki on niin kallista! Kaikkihan sen tietää! Tyhmätkin, siis lurkit! Ei vain Ceemelit ja "pukin" canarian ja thaimaan matkat vaan kaikki muukin on nyt Kallista! Vuokralurkki on tosiaan niin tyhmä että jopa selitykset lurkin itsensä maksamista sähkön ja veden kohonneista hinnoistakin menevät läpi! :D Kaiken takana on lähivuodet tietenkin, ei vähempää kuin itse Putler! Se Putler nostaa vuokrat, en minä!! :D

No tämä tässä selittääkin miksi yksi on salavarakas Asunto-sijoittaja ja toinen PA Lurkki. Yhdellä Virka, toisella paskaduuni, yksi sijoittaa viisaasti toinen työntää vähät rahansa aineisiin tai jollekin puliveivarille kuten ilmastoaneisiin tai propagandalehtiin. Aivan kuten Jeesus jo sanoi tyhmälle miehelle joka hautasi talenttinsa hopeaa: se nyt vaan on näin, aina ja iankaikkisesti, se on Leninin ja muiden "vihreiden" sekä Jumalan tahto..

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
        Ikävä
        88
        1517
      2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        10
        1380
      3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        75
        1146
      4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
        Ikävä
        115
        1109
      5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
        Ikävä
        66
        1068
      6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        75
        971
      7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        68
        895
      8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
        Maailman menoa
        255
        890
      9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        12
        831
      10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
        Ikävä
        33
        813
      Aihe