Mistäs tänään jutellaan?

Anonyymi-ap

Toivottavasti jotain muutakin kuin aineista tylytystä ja/tai vonkaamista? Molemmat aika turhaa näin anonyymillä palstalla.

26

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jutellaan siitä miten taas onnistuit tylyttämään muita samalla kun syytät siitä toisia. Olet täysin käsittämätön tyyppi.

      • Anonyymi

        No niin. Suoraan asiaan. Miten tuo aloitus oli tylytystä? Sitäkin kyllä löytyy, mutta ei jaksais aina riidellä. On ollut kiva päivä. Toivottavasti sinullakin.


    • Siirryn takaisin lakanakeskusteluun, paljo mielenkiintoisempi, kuin tämä.

      • Anonyymi

        Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?

        Melkeen löysit jo tilannehuoneesta, sen kolarin ilmoitus ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?

        Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas

        Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.


      • Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

        Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.

        Tervetuloa ikävä-palstalle. Täällä voi jo alkaa epäillä omaa sukupuoltaan, jollei ole tarkkana. Toivottavasti lapset on kunnossa.


    • Anonyymi

      Kaipaamani nainen on varmaankin päättänyt ettei ikinä rakasta minua. Voin vain itkeä. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Kysy itseltään. Vain niin se selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy itseltään. Vain niin se selviää.

        Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.


      • Anonyymi

        Miksi sanot noin? Onko tapahtunut jotain vai miksi luulet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.

        Onko se nainen sitten sellainen että et näe yhtään hänestä että millä mielellä hän on kun olette tekemisissä?


      • Anonyymi

        Nyt oot melkoinen draamaqueen.
        Naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.

        Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?

        Pahimmassa tapauksessa hän pitää minua hulluna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.

        Se on täysin normaalia. Vaatii ainakin kahta asiaa laittaa itsensä likoon: luottaa itseensä ja luottaa siihen toiseen. Itseensä siinä että on tarpeeksi hyvä toiselle ja toiseen siinä, että hän ei loukkaa.


      • Anonyymi

        En rakasta sinua enää. Olet samantekevä. Järjestelen asioitani.
        Tee, mitä lustaat.
        Iha sama.
        En ra - kas - ta !
        Häi - vyn !
        Tack !


    • Anonyymi

      Ei haaveilu ole vonkaamista
      🙂

    • Anonyymi

      Mukavaa kun sulla oli kiva päivä. Mainitsit tuossa ylempänä. 😊

    • Anonyymi

      En käytä aineita.

    • Anonyymi

      Varastit elämästäni vuosia. Halveksin sinua
      ja valheitasi.

    • Anonyymi

      liitten edelliseen, lisäyksenä:

      "tiedät kuka"

    • Anonyymi

      "En pidä sinua minään".
      Olet historiaa.

      • Anonyymi

        No jopas. Ei mitään uutta auringon alla. Ego siellä puhkuu ja puhisee. Eikö sitä energiaa voisi käyttää muuhun kuin täällä raivoamiseen.


    • Anonyymi

      Aika avarnia anonyymiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe