Toivottavasti jotain muutakin kuin aineista tylytystä ja/tai vonkaamista? Molemmat aika turhaa näin anonyymillä palstalla.
Mistäs tänään jutellaan?
26
74
Vastaukset
- Anonyymi
Jutellaan siitä miten taas onnistuit tylyttämään muita samalla kun syytät siitä toisia. Olet täysin käsittämätön tyyppi.
- Anonyymi
No niin. Suoraan asiaan. Miten tuo aloitus oli tylytystä? Sitäkin kyllä löytyy, mutta ei jaksais aina riidellä. On ollut kiva päivä. Toivottavasti sinullakin.
Siirryn takaisin lakanakeskusteluun, paljo mielenkiintoisempi, kuin tämä.
- Anonyymi
Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?
Anonyymi kirjoitti:
Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?
Melkeen löysit jo tilannehuoneesta, sen kolarin ilmoitus ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas
Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.
Tervetuloa ikävä-palstalle. Täällä voi jo alkaa epäillä omaa sukupuoltaan, jollei ole tarkkana. Toivottavasti lapset on kunnossa.
- Anonyymi
Kaipaamani nainen on varmaankin päättänyt ettei ikinä rakasta minua. Voin vain itkeä. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Kysy itseltään. Vain niin se selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy itseltään. Vain niin se selviää.
Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.
- Anonyymi
Miksi sanot noin? Onko tapahtunut jotain vai miksi luulet niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.
Onko se nainen sitten sellainen että et näe yhtään hänestä että millä mielellä hän on kun olette tekemisissä?
- Anonyymi
Nyt oot melkoinen draamaqueen.
Naiselta miehelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?
Pahimmassa tapauksessa hän pitää minua hulluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on täysin normaalia. Vaatii ainakin kahta asiaa laittaa itsensä likoon: luottaa itseensä ja luottaa siihen toiseen. Itseensä siinä että on tarpeeksi hyvä toiselle ja toiseen siinä, että hän ei loukkaa.
- Anonyymi
En rakasta sinua enää. Olet samantekevä. Järjestelen asioitani.
Tee, mitä lustaat.
Iha sama.
En ra - kas - ta !
Häi - vyn !
Tack !
- Anonyymi
Ei haaveilu ole vonkaamista
🙂 - Anonyymi
Mukavaa kun sulla oli kiva päivä. Mainitsit tuossa ylempänä. 😊
- Anonyymi
En käytä aineita.
- Anonyymi
Varastit elämästäni vuosia. Halveksin sinua
ja valheitasi. - Anonyymi
liitten edelliseen, lisäyksenä:
"tiedät kuka" - Anonyymi
"En pidä sinua minään".
Olet historiaa.- Anonyymi
No jopas. Ei mitään uutta auringon alla. Ego siellä puhkuu ja puhisee. Eikö sitä energiaa voisi käyttää muuhun kuin täällä raivoamiseen.
- Anonyymi
Aika avarnia anonyymiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869