Mistäs tänään jutellaan?

Anonyymi-ap

Toivottavasti jotain muutakin kuin aineista tylytystä ja/tai vonkaamista? Molemmat aika turhaa näin anonyymillä palstalla.

26

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jutellaan siitä miten taas onnistuit tylyttämään muita samalla kun syytät siitä toisia. Olet täysin käsittämätön tyyppi.

• Anonyymi

No niin. Suoraan asiaan. Miten tuo aloitus oli tylytystä? Sitäkin kyllä löytyy, mutta ei jaksais aina riidellä. On ollut kiva päivä. Toivottavasti sinullakin.

• Siirryn takaisin lakanakeskusteluun, paljo mielenkiintoisempi, kuin tämä.

• Anonyymi

Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Jouduitko käyttämään kaiken mielikuvituksesi siihen liikenneonnettomuus kirjoitukseen?

Melkeen löysit jo tilannehuoneesta, sen kolarin ilmoitus ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas

• Anonyymi kirjoitti:

Minkähän onnettomuuden perään kyselet? En oo niin ns tutustunu tähän miehen uusimpaan hahmoon, mutta se on varmaa että sun mielessä jokainen rekisteröity nicci edustaa yhtä ja samaa hlöä. Vanha kunnon palstalimbolainen hoh hoijaa taas

Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.

• Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

Olen kahden lapsen äiti ja lapset oli pienes liikenneonnettomuudes Lahdessa, motarilla. Kohta viiskymppisenä akkana, saan kuulla kasvattaneeni munat ja olevani patologinen palsta valehtelija. Oon mä kyllä sen verran elämää nähny et pystyn yhen homppelin hanuriin käristeen tunkemaan.

Tervetuloa ikävä-palstalle. Täällä voi jo alkaa epäillä omaa sukupuoltaan, jollei ole tarkkana. Toivottavasti lapset on kunnossa.

• Anonyymi

Kaipaamani nainen on varmaankin päättänyt ettei ikinä rakasta minua. Voin vain itkeä. Mieheltä naiselle.

• Anonyymi

Kysy itseltään. Vain niin se selviää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysy itseltään. Vain niin se selviää.

Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.

• Anonyymi

Miksi sanot noin? Onko tapahtunut jotain vai miksi luulet niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta miten ihmeessä uskallan? Pelkään kuollakseni paljastaa mitään tunteita. Olen jästipää.

Onko se nainen sitten sellainen että et näe yhtään hänestä että millä mielellä hän on kun olette tekemisissä?

• Anonyymi

Nyt oot melkoinen draamaqueen.
        Naiselta miehelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahimmassa tapauksessa voisi käydä, jos paljastaisit tunteesi?

Pahimmassa tapauksessa hän pitää minua hulluna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on täysin normaalia. Vaatii ainakin kahta asiaa laittaa itsensä likoon: luottaa itseensä ja luottaa siihen toiseen. Itseensä siinä että on tarpeeksi hyvä toiselle ja toiseen siinä, että hän ei loukkaa.

• Anonyymi

En rakasta sinua enää. Olet samantekevä. Järjestelen asioitani.
        Tee, mitä lustaat.
        Iha sama.
        En ra - kas - ta !
        Häi - vyn !
        Tack !

• Anonyymi

Ei haaveilu ole vonkaamista
      🙂

• Anonyymi

Mukavaa kun sulla oli kiva päivä. Mainitsit tuossa ylempänä. 😊

• Anonyymi

En käytä aineita.

• Anonyymi

Varastit elämästäni vuosia. Halveksin sinua
      ja valheitasi.

• Anonyymi

liitten edelliseen, lisäyksenä:

"tiedät kuka"

• Anonyymi

"En pidä sinua minään".
      Olet historiaa.

• Anonyymi

No jopas. Ei mitään uutta auringon alla. Ego siellä puhkuu ja puhisee. Eikö sitä energiaa voisi käyttää muuhun kuin täällä raivoamiseen.

• Anonyymi

Aika avarnia anonyymiksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe