Kepun kannattaa jatkaa Sipilän viitoittamalla tiellä

Sillä tiellä seuraava tavoite kepulle on 5 prosentin kannatus.

Kainuulaisista Teuvo Hatva tekee turhaa työtä. Hänestä ei koskaan tule kansanedustajaa.

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viime tietojen mukaa Kepu voi yltää Jopa 4,7 % kannatukseen ! hiiih hii

• Anonyymi

Viime vaaleissa 18-24 vuotiaista vain 3 % äänesti Kepua ja nyt tuo aallonpohja etenee ikäluokkaan 25-34 vee.
      Kepu menettää yhden edustajan jokaisessa vaalipiirissä.
      Sitä niittää, mitä kylvää.

• Anonyymi

Kainuulainen kepun kansanedustajan paikkakin nykyiseen eduskuntaan tuli vahingossa. Kevään 2023 eduskuntavaaleissa ei kepulla näytä olevan pienintäkään mahdollisuutta saada ketään läpi Kainuusta - koko vaalipiirin paikkaluku romahtaa.
      Kaukana ovat ne ajat kun kepulle tuli Seppo Kääriäisen julistama "veret seisauttava vaalivoitto".
      Itsepähän kepulaiset ovat ajaneet itsensä tähän tilanteeseen, muita ei tarvitse syyttää.

• Anonyymi

Kepun Erkki Moilanen yskiä röykytti Kajaanin Prismassa.
      Ei sitten tullut kepun Erkki Moilaselle mieleen, että voisi käyttää suojamaskia.

• Anonyymi

Keskustapuolueesta tulee tehokkaan keskittämisen seurauksena lestadiolaisten johtama puolue .
      Kulmuni syrjäytettiin globalistien ja lestadiolaisten liittoumalla.
      Perussuomalaisista tulee uusi, koko Suomen puolue.

• Anonyymi

Kepun johtajia voi olla lestadiolaisia, mutta ei vakaumuksellinen kansa tule äänestämään transuja ja muita erikoisperheitä ylistävää kepua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      2543
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      77
      1379
    3. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      864
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      47
      847
    5. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      27
      830
    6. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      378
      789
    7. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      705
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      61
      679
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      60
      638
    10. Montako askelta olisi pitänyt ottaa

että olisit voinut suudella kaivattuasi? Mulla 2-3.
      Ikävä
      42
      614
    Aihe