Joissakin tapauksissa poliisi voi vaatia ampumapäiväkirjaa. Kuinka tuollaisen voi edes saada jos käy yksin ampumassa kuten minä.
Täälä maaseudulla ei ole valvottuja ratoja ja kun olen radoilla aina arkisin eikä siellä juurikaan ketään muita näy niin ampumapäiväkirja on ihan omatekoinen eli pelkät omat merkinnät.
Ampumapäiväkirja
3
375
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, pidä itse kirjaa ( myös valokuvat puhelimella, joissa käy ilmi vuodenaikojen vaihtelut, sää, vuorokaudenaika) käynneistäsi (paikka, pvm. kellonajat), ammutuista laukauksista, aseesta, kuvausta harjoituksen "aiheesta/teemasta/lajista", tuloksista/tuloskehityksestäsi.
Jos käyt aina ampumassa vain itseksesi voi tulla täydentäviä kysymyksiä : "Miksi käyt radalla yksin... ", (Itselläni vuorotyö aiheuttaa yksin treenaamista)
Vaivaa tuo vähän vaatii, mutta voi olla sen arvoista.- Anonyymi
Luvanmyöntäjälle ei kuulu ammutut laukaukset eikä mikään kaliiberi tms. Myöskään kilpailuista saatuja hopralusikkoja sinne ei kuulu viedä. Päivåmäärä, asetyyppi ja voi laittaa esim sra/practical mikäli harjoitus sen tyyppistä on ollut. Jos lajia harrastaa niin luulisi ettei nyt ylitse pääsemätöntä olis käydä 5 kertaa vuodes seuran/reserviläisten treeneissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvanmyöntäjälle ei kuulu ammutut laukaukset eikä mikään kaliiberi tms. Myöskään kilpailuista saatuja hopralusikkoja sinne ei kuulu viedä. Päivåmäärä, asetyyppi ja voi laittaa esim sra/practical mikäli harjoitus sen tyyppistä on ollut. Jos lajia harrastaa niin luulisi ettei nyt ylitse pääsemätöntä olis käydä 5 kertaa vuodes seuran/reserviläisten treeneissä?
Ei kuulu, ei todellakaan, vaan onko sitten perusteellisuudesta paljon haittaakaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947336- 1723741
- 533269
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2412440- 482135
- 411988
- 471879
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251852- 601768
- 191763