Lapsi ei hakenut joululahjojaan

Anonyymi-ap

Meillä on uusioperhe ja olemme olleet yhdessä jo vuosia. Miehen ex-puolison kanssa on ollut omat haasteet koko suhteen ajan, mt-ongelmia, lastenkasvatushaasteita, perheneuvolaa, lastesuojelua ym. ollut mukana ja tukena.

Nyt lapset teini-ikäisiä ja miehen tyttö ei viihdy meillä, koska meillä tiukemmat säännöt kotiintulojen, läksyjen ym suhteen kun äidin luona. Tytön koulu menee todella huonosti tällä hetkellä, emmekä ole varmoja pääseekö peruskoulua läpi. Olemme yrittäneet auttaa arjessa, mutta sitä apua ei oikein ole otettu vastaan. Jos olemme sopineet läksyjen teosta tai kokeisiin lukemisesta, ei paikalle ole tultu, on unohdettu ja kun soitettu perään ollaankin jossain ihan muualla, eikä nyt pääse tulemaan.

Kyselimme joululahjatoiveita tytöltä ja hän kertoi mitä toivoo. Lupasimme ostaa yhden arvokkaamman toiveen ja siihen lisäksi jotain pientä, kuten meikkejä, kasvonaamioita, suklaata ym. Laitoimme viestiä tytölle, että tuleeko aattona avaamaan lahjat ja laittoi, että joo varmaan tulee. Ei kuulunut. Isä soitti tyttärelle joulupäivänä, että onko milloin tulossa niin sanoi, että oli unohtanut ja tulee jossain vaiheessa. Edelleenkään tyttö ei ole käynyt.

Isä kärsii ja kokee, että on mitätön tytön elämässä. Minua jotenkin loukkaa, että se suurin toive toteutettiin, mutta hän ei vaivadu edes hakemaan sitä tai tulla jouluna käväsemään.

Miten näissä tilanteissa pitäisi toimia? Voiko vain luovuttaa ja antaa tytön ja äidin toimia kuten haluavat vai tulisiko tilanteeseen puuttua jotenkin jämäkämmin? Olemme neuvottomia tilanteessa.

27

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hakee kun hakee. Kesällä? Mitä väliä?

    • Anonyymi

      HÖLLÖMPÖLLÖNHJGKHLJLJÖ....miski oli pakko rikkoa hybä pehre,sutturat on sitte kumallisia hahaaaa. toisen lapsia ei tarvi pakottaa näkemään isän sutturoita! Ihmetellä täytyy että perheenrtikkojat pakotavat miestä tuomaan lapsensa haukuttavksi!!! Ei ihme että lapset kasvaa kieroon kun kaikenmaailmanmursut pääsee heitä haukkumaan.

      Höhööö,,,, yksikään kunnon isä ei vie lapsiaan mursujen haukuttavaksi, perheenrikkkominen on jo tarpeesi, ptiääkö vielä hakkuakin?

      • Anonyymi

        Ja yksikään kunnon isä ei haluaisi olla sinunlaistesi kanssa viittä minuuttia kauempaa .
        Aina sorvaamassa ja haukkumassa. Eikö ne sun lapsetkin häpeä sun kirjoituksiasi joissa on aina sama sisältö


      • Anonyymi

        Natsi!


    • Anonyymi

      Ompas surullista. Kun lapset on kuitenkin meille se kaikkista tärkein ja ainoo mitä meistä tänne jää.

      • Anonyymi

        Niin ja yksi idiootti rikkooo perheen onnen oman katkeruutensa takia, ja valhetelee ja puhuu paaskaa heistä. Eikä kukaan laita heitä vastuuseen.


      • Anonyymi

        Ihan niin ja monet lähivanhemmat pilaavat lasten suhteet etä vanhempaan Katkeruuksissaan . Ei edes anneta omille lapsille sitä mikä olisi heille se tärkein saada pitää hyvät suhteet molempiin vanhempiinsa , koska lastenkin elämä ei tule uusintana joten kun lapset näkevät että hänen vanhempansa voivat olla ystäviä erosta huolimatta , niin heistäkin tulee tasapainoisia ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin ja monet lähivanhemmat pilaavat lasten suhteet etä vanhempaan Katkeruuksissaan . Ei edes anneta omille lapsille sitä mikä olisi heille se tärkein saada pitää hyvät suhteet molempiin vanhempiinsa , koska lastenkin elämä ei tule uusintana joten kun lapset näkevät että hänen vanhempansa voivat olla ystäviä erosta huolimatta , niin heistäkin tulee tasapainoisia ihmisiä

        Äidille kuuluu aina lasten asiat ja hänen pitäävalvoa millasia hulluja siellä isän luona on, kun rikkoo perheitäkin niin ei voi olla viksuja ihmisiä. Heeidät pitää pitää kaukana lasten elmästä jottei lapset saa huonoja vaikutteita että perheitä saa rikkoa ja sitten saa haukkua lapsia ja heidän äitiään ja hankaloittaa miehen ex perheen elämää mielin määrin.
        Minä en ikinä usklatanut laskea lapsiani isän luokse sutturoiden takia. Siihen emme lähteneet mukaan. Valvoin tarkkaan ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, sutturat olivat niitä joita meille ei hyväksytty emmehän mekään menneet koskaan sutturoiden kotiin heitä haukkumaan.
        Lapseni olivat liian arvokkaita siihen että sutturat olisivat heitä kiusanneet ja häiriköineet.
        Emme lähteneet siihen älyttömyyteen mukaan. Mieskin sanoi että hänen sutturat ovat todellakin huonoa seuraa meille ja piti huolen ettei ne tule meidän kotiimme asumaan tai että me alkaisimme kavaeeraamaan perheenrikkojien kanssa. Pois semeistä, siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä että sutturat olisi tulleet meille asumaan. Ei ikinä
        Nyt oalset ovat onnellisia kun Oli heidän puolelaan . Mitä lie olisi nyt jos olisimme pakotetut niitä näkemään, en usko että olisimme enää koossa ja en tuntisi eää lapsia ja menillä meinisi erittäin huonosti, missä lie olisimme huh huh...


    • Anonyymi

      Aika yleistä muuten muutamien nuorien käyttäytymisessä.
      Tuttavani odotti lapsenlasta joka on 20 vuotias kun hän oli luvannut tulla, vaan ei ole tullut vieläkään . Joten ne ei edes ilmoittele puhelimella että on suunnitelmat muuttuneet .
      Joten älkää soitelko tytön perään, koska on niin huonosti kasvatettu ettei älyä ilmoittaa edes että ei tule. Ja kyllä tytönkin pitäisi oppia ymmärtämään hieman tapoja, että jos sovittu päivä ei sovi niin tulee joku toinen päivä.
      Ja jos koulussa menee huonosti niin sekin jo viittaa että jotain on huonosti. Ongelmia voi olla jos minkälaisia .

    • Anonyymi

      On loukkaavaa ettei edes vaivaudu ilmoittamaan ettei aio tulla. Eli ei ole kykyä huomioida toisia. Kysy miksi ei edes ilmoittanut mitään. Mitä lie asian taustalla?
      Joulu meni jo, anna lahja jollekkin toiselle jota voisi ilahduttaa. Ei kai loputtomiin kannata yrittää?

    • Anonyymi

      Kaikki uusio äidit ovat pehreenrikkojia. Naikkosista pitää pysytellä kaukana, se joka rikkoo toisten perheen, niin siitä jo näke millanen ihminen oikeasti on, paha ja sairas. Sellaista ei miehen pidä laskea exän ja lastensa lähelle. Vastuutonta sanon minä. On niin paljon isättömiä lapsia jotka kaipaa isää mutta kun isä on manipuloitu lapsia vastaan niin sutturat iloitsee että saa elättäjän itselleen.

      • Anonyymi

        Onko sitten niin että sinä haluat itsellesi miehen jok on niin heikko että hänet voi manipuloida mihin vaan, vai eikö oma manipulaatiosta tehonnut mieheen.
        Raukkamaista syyttelyä katkeralta ämmältä jonka mies on jättänyt, ja sitten syyttelee miehen uutta rakkautta perheen rikkojaksi,
        Kun on ihan itse aiheuttanut tilanteen missä mies ei ehkä enää halunnut olla mukana.

        Siis mies lähti, kun ei jaksanut enää, niin yksinkertaista se on. Ja kun sovinnollisesti hoitaa eroasiat ilman toisen syyttelyä niin on lapsillakin hyvä olla.
        Haukkuva ex vaimo on monesti saanut lapsensa omaa isäänsä vastaan , kun ei osaa nähdä omaa osuuttaan erossa.
        Joten katso peiliin ja kysy itseltäsi miksi olet katkera toiselle, sillä kun rakkaus loppuu niin ei siinä kukaan jaksa olla pitämässä yllä tekohengityksellä liittoa , joka ei toimi.

        Miehen on hyvä olla sen uuden kanssa jota hän rakastaa, se on niinkuin ainoa totuus .
        Joten karista pois itsepäisen ajatuksesi perheestä jota ei enää ole ja anna lapsillesi mahdollisuus rakastaa isäänkin , se ei ole sinulta pois . Takertuvat ovat aina häviäjiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten niin että sinä haluat itsellesi miehen jok on niin heikko että hänet voi manipuloida mihin vaan, vai eikö oma manipulaatiosta tehonnut mieheen.
        Raukkamaista syyttelyä katkeralta ämmältä jonka mies on jättänyt, ja sitten syyttelee miehen uutta rakkautta perheen rikkojaksi,
        Kun on ihan itse aiheuttanut tilanteen missä mies ei ehkä enää halunnut olla mukana.

        Siis mies lähti, kun ei jaksanut enää, niin yksinkertaista se on. Ja kun sovinnollisesti hoitaa eroasiat ilman toisen syyttelyä niin on lapsillakin hyvä olla.
        Haukkuva ex vaimo on monesti saanut lapsensa omaa isäänsä vastaan , kun ei osaa nähdä omaa osuuttaan erossa.
        Joten katso peiliin ja kysy itseltäsi miksi olet katkera toiselle, sillä kun rakkaus loppuu niin ei siinä kukaan jaksa olla pitämässä yllä tekohengityksellä liittoa , joka ei toimi.

        Miehen on hyvä olla sen uuden kanssa jota hän rakastaa, se on niinkuin ainoa totuus .
        Joten karista pois itsepäisen ajatuksesi perheestä jota ei enää ole ja anna lapsillesi mahdollisuus rakastaa isäänkin , se ei ole sinulta pois . Takertuvat ovat aina häviäjiä .

        Meillä ei ole naikkosia käynyt kun kielsin ne tulemasta lasten eteen.
        Meihen sutturat ovat katkeria perhenrikkojia riitti ,kun rikkoivat hyvän lapsipehreen veivät miehen ja lapsilta isän. Isä hylkäsi lapet, naikosten painostuksesta nyt lapset on hyljänny isän , lapsen lapsetkaan ei ole ikinä vaaria nähneet , hyvä niin

        Meille ei ole tulleet sotkemaan ja haukkumaan lapsia pitäköön mies v vaan sutturnsa me ei niitä haluta meidän hyvään kotiin olemme hyvin arvokkaita ihnisiä naakat saa pysyä oissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole naikkosia käynyt kun kielsin ne tulemasta lasten eteen.
        Meihen sutturat ovat katkeria perhenrikkojia riitti ,kun rikkoivat hyvän lapsipehreen veivät miehen ja lapsilta isän. Isä hylkäsi lapet, naikosten painostuksesta nyt lapset on hyljänny isän , lapsen lapsetkaan ei ole ikinä vaaria nähneet , hyvä niin

        Meille ei ole tulleet sotkemaan ja haukkumaan lapsia pitäköön mies v vaan sutturnsa me ei niitä haluta meidän hyvään kotiin olemme hyvin arvokkaita ihnisiä naakat saa pysyä oissa.

        Siinä oikein diktaatori kirjoittaa . Kun Mies ei jaksanut sinun kanssasi niin Sulla on ainut keino se että kiellät lapsiltasi suhteessa isäänsä.

        Eikö käy mielessä että ketään ei väkisin pidetä kun rakkaus on loppu niin se on hyväksyttävä, eikä syytellä ulkopuolisia tekijöitä sillä sen on niin että Mies halusi ihan itse jättää sinut, mutta ei lapsiaan .

        Mutta jos haukkuminen saa sinut jotenkin onnelliseksi kun haavoitat omia lapsiasi sillä ettei miehellä ollut sinun mitään tunteita. On väärä tapa

        Asiat ei muutu miksikään vaikka miten haukut, sillä se om Mies ihan itse lähtenyt, ja lötänyt ihmisen jota hän rakastaa ja tulee itse rakastetuksi.

        Joten epäkypsä ihminen kun olet niin luultavast jatkat tätä tyyliä hautaan asti, säälin lapsiasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä ei ole naikkosia käynyt kun kielsin ne tulemasta lasten eteen.
        Meihen sutturat ovat katkeria perhenrikkojia riitti ,kun rikkoivat hyvän lapsipehreen veivät miehen ja lapsilta isän. Isä hylkäsi lapet, naikosten painostuksesta nyt lapset on hyljänny isän , lapsen lapsetkaan ei ole ikinä vaaria nähneet , hyvä niin

        Meille ei ole tulleet sotkemaan ja haukkumaan lapsia pitäköön mies v vaan sutturnsa me ei niitä haluta meidän hyvään kotiin olemme hyvin arvokkaita ihnisiä naakat saa pysyä oissa.

        Hyvän lapsiperheen ????????
        Ei tainnut olla niin hyvä kun halusi pois sinun jankuttamisestasi .
        Ja haukut muita naisia aina sutturoiksi vaan siksi että exäsi on löytänyt uuden rakkaan.
        Ei nämä toiset ole sen kummemmin mitään sutturoita ihan tavallisia naisia tavallisine tapoineen, johon sinun exäsi rakastui, siksi että tämä uusi omaa ehkä toiset perusarvot elämässä se kun sinä joka nyt näytät millainen olet, tuollainen käyttäytyminen pitäisi ilmoittaa lastenvalvojalle , sillä haukkumalla ihmisiä myrkyttää lastesi mielen . Vaikka sinun tapauksessani lapset ovat jo aikuisia , ihme jos jaksavat pitää yhteyksiä kun aina ilkeilet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvän lapsiperheen ????????
        Ei tainnut olla niin hyvä kun halusi pois sinun jankuttamisestasi .
        Ja haukut muita naisia aina sutturoiksi vaan siksi että exäsi on löytänyt uuden rakkaan.
        Ei nämä toiset ole sen kummemmin mitään sutturoita ihan tavallisia naisia tavallisine tapoineen, johon sinun exäsi rakastui, siksi että tämä uusi omaa ehkä toiset perusarvot elämässä se kun sinä joka nyt näytät millainen olet, tuollainen käyttäytyminen pitäisi ilmoittaa lastenvalvojalle , sillä haukkumalla ihmisiä myrkyttää lastesi mielen . Vaikka sinun tapauksessani lapset ovat jo aikuisia , ihme jos jaksavat pitää yhteyksiä kun aina ilkeilet

        Hehe, oletpa kateellinen. Ihan sutturroita ovat, mitä sitten ovat? Perheenrikokjia ja kieroja naakkoja. Mies ei rakastunu vaan sutturat veivät hänet, rikkoi perheen ja syytti lapsiamme isän savustamisesta ulos... sellasia ne ovat, sinäkin varmaan.

        Onneksi ovat lapseni aikuisia, ei tarvi enää isää odottaa ja pettyä, ja lasten lapsilleni ei kukaan ole kertonut että heillä in vaari, lapseni ei khetaa moistta isää enää isäksi sanoa, eikä halua nähdä, kun mies hylkäsi heidät lapsina niin lapset ja lastenlapset hylkäsivät hänet vuosia sitten, ONNEKSI! paremmin ei aisat voi ollakkaan.
        Saa mies ihan itse sutturoiden kanssa miettiä mitä suttura on tehnyt, kun vaatimiestä hylkäämään lapsensa, nyt mies varmaan kaipaa ja itkee.. mutta se on oikein. Jos ei olisi hylännyt, olisi onnellilnen mies, nyt surullinen ja katuva, takasin ei ole tulemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oikein diktaatori kirjoittaa . Kun Mies ei jaksanut sinun kanssasi niin Sulla on ainut keino se että kiellät lapsiltasi suhteessa isäänsä.

        Eikö käy mielessä että ketään ei väkisin pidetä kun rakkaus on loppu niin se on hyväksyttävä, eikä syytellä ulkopuolisia tekijöitä sillä sen on niin että Mies halusi ihan itse jättää sinut, mutta ei lapsiaan .

        Mutta jos haukkuminen saa sinut jotenkin onnelliseksi kun haavoitat omia lapsiasi sillä ettei miehellä ollut sinun mitään tunteita. On väärä tapa

        Asiat ei muutu miksikään vaikka miten haukut, sillä se om Mies ihan itse lähtenyt, ja lötänyt ihmisen jota hän rakastaa ja tulee itse rakastetuksi.

        Joten epäkypsä ihminen kun olet niin luultavast jatkat tätä tyyliä hautaan asti, säälin lapsiasi

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä, eikä sutturoita Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää. Jokus nauramme että millaisia ne isän sutturat oikee on.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa sutturat hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, oletpa kateellinen. Ihan sutturroita ovat, mitä sitten ovat? Perheenrikokjia ja kieroja naakkoja. Mies ei rakastunu vaan sutturat veivät hänet, rikkoi perheen ja syytti lapsiamme isän savustamisesta ulos... sellasia ne ovat, sinäkin varmaan.

        Onneksi ovat lapseni aikuisia, ei tarvi enää isää odottaa ja pettyä, ja lasten lapsilleni ei kukaan ole kertonut että heillä in vaari, lapseni ei khetaa moistta isää enää isäksi sanoa, eikä halua nähdä, kun mies hylkäsi heidät lapsina niin lapset ja lastenlapset hylkäsivät hänet vuosia sitten, ONNEKSI! paremmin ei aisat voi ollakkaan.
        Saa mies ihan itse sutturoiden kanssa miettiä mitä suttura on tehnyt, kun vaatimiestä hylkäämään lapsensa, nyt mies varmaan kaipaa ja itkee.. mutta se on oikein. Jos ei olisi hylännyt, olisi onnellilnen mies, nyt surullinen ja katuva, takasin ei ole tulemista.

        No en uskomettä hän sinua kaipaamitenkään, toivottavasti lapsesi tulevat huomaamaan kuka sinä olet kaikkine nimittelynesi. Isän uusi rakkaus ei ole mikään suttura ainoastaan nainen joka rakastaa miestään .
        Niin että ei sinuun mikään totuus pure olet sairaasti antanut mielikuvituksillesi vallan ja jotenkin et ole nähnyt omaa osasi asioiden käsittelyssä . Ei ole sinun oikeutesi nimitellä ketään, etkö näe miten katkeruus varjostaa elämääsi. Ole nyt onnellinen saavutuksistaai kun ole saanut erotettua lapset isästään selittelemällä miten isä on ” meidät” jättänyt, vaikk jätti vaan sinut, lapsiin hän halusi pitää suhteen koska on heidän sisänsä mutta sinä estit sen lapsi raukat millainen hirmu joka on syöttänyt lööperiä heille koko elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä, eikä sutturoita Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää. Jokus nauramme että millaisia ne isän sutturat oikee on.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa sutturat hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.

        Aina vaan paranee, että oikein pidit vielä heidän puoliakin. Oikein tyylillä johon harva äiti ei alentuisi
        Toivottavasti lapsesi ovat nähneet sinun itsevaltiaan olemisen johon ei kuulu lasten isä muuna kun raukkamaista joka sinulta vietiin ihan väkisin vaikka miten yritit manipuloida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en uskomettä hän sinua kaipaamitenkään, toivottavasti lapsesi tulevat huomaamaan kuka sinä olet kaikkine nimittelynesi. Isän uusi rakkaus ei ole mikään suttura ainoastaan nainen joka rakastaa miestään .
        Niin että ei sinuun mikään totuus pure olet sairaasti antanut mielikuvituksillesi vallan ja jotenkin et ole nähnyt omaa osasi asioiden käsittelyssä . Ei ole sinun oikeutesi nimitellä ketään, etkö näe miten katkeruus varjostaa elämääsi. Ole nyt onnellinen saavutuksistaai kun ole saanut erotettua lapset isästään selittelemällä miten isä on ” meidät” jättänyt, vaikk jätti vaan sinut, lapsiin hän halusi pitää suhteen koska on heidän sisänsä mutta sinä estit sen lapsi raukat millainen hirmu joka on syöttänyt lööperiä heille koko elämän.

        Noh, sinä puhut vaan asioita jotka on sun mielestä oikein ja mitä kuvittelet muista. Jospa minä puhun totuudesta ja siitä mitä minä tunnen ja miten meillä on asiat, minä joka tiedän. Sinä vain maalailet omia kuvitelmia.

        Niin, en voi tietää kaipaako vai ei, minä ja lapset emme ainakaan, lastenlapset nyt ei ukkia tunnekkaan.

        Nooo, erottaa ja erottaa, minun lapset ovat kyllin fiksuja tekemäänn omat ratkaisunsa, Ei lastenkaantarvi sietää isältään mitä tahansa. Jos mies haluaa hylätä heidät ja vaihtaa heidät sutturoihin, niin olisitko sinä valmis rakastamaan sellasta isää? Et olisi, tais itten valehtelet.
        Meillä puhutaan asiasta kuin asiata niinkjuin se on. En valhtele omille lapsille, kerroin reiluisti että sisä löysi jonkun naakan joka vei hänet ja naakka vaati valitsemaan joko teidät tai hänet. Niin siinä sitten kävi että lapset hylsivät isän, ja tietysti olin onnellinen. Miksi pitäisi kertoa että oi että teillä on ihana isä vallan paras maalimassa, kun hylkäsi teidät sutturoiden takia. hehe... minun fiksut lapseni kyllä olisivat huomanneet nettä nyt se itikin valehtelee.

        Onneksi olemme avoimia, ja kerromme kaiken huonotkin asiat niiden omilla nimillä, siksipä ollaankinläheisiä ja muinulla on omat lapset ja lastenlapset ja lasten puolisot... kaikki on minun! ja se on tosi hieno asia.
        Niin ja ompa kaikki entiset ja yhteiset tutut ja suvutkin minulla, miehellä ei mitään. Se suttura. heheeee... siis ei mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä, eikä sutturoita Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää. Jokus nauramme että millaisia ne isän sutturat oikee on.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa sutturat hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.

        Sinä se siinä olet se oikea sutturoitten suttura itse, jolle on avioero menny päähän
        Aliarvioida muita ihmisiä omalla tavallasi huomaamatta että hyvä äiti ei käyttäydy lapsiaan kohtaan sillä lailla.
        Joten ole nyt onnellinen siellä missä olet kun olet onnistunut kääntämään lastenkin päät omien sairaiden mielikuviesi vuoksi. Kai niiden lastenkin pitäisi jo nähdä kun ovat aikuisia että se olet ainoastaan sinä joka olet pilannut heidän välinsä isäänsä , kertomalla niistä sutturoista ja alentamalla muita ihmisiä .
        Niin että toivon mukaan joku lapsistasi tulee huomaamaan ettet ole terve mitä,tulee avioero asioihin.
        Avioero on raskas kokemus jokaiselle, mutta silti en ole nähnyt äitejä jotka alentavat toisten ihmisten ihmisarvoa haukkumalla ventovieraita ihmisiä .
        Mene itseesi ja huomaa että sinä olet tehnyt eniten hallaa lapsillesi katkeruudessasi , kun mies lähti, niin ei tee sivistynyt ihminen , vaan jokainen yksinhuoltaja äiti pitää tärkeänä sen aitä lapset tapaavat omaa isäänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, sinä puhut vaan asioita jotka on sun mielestä oikein ja mitä kuvittelet muista. Jospa minä puhun totuudesta ja siitä mitä minä tunnen ja miten meillä on asiat, minä joka tiedän. Sinä vain maalailet omia kuvitelmia.

        Niin, en voi tietää kaipaako vai ei, minä ja lapset emme ainakaan, lastenlapset nyt ei ukkia tunnekkaan.

        Nooo, erottaa ja erottaa, minun lapset ovat kyllin fiksuja tekemäänn omat ratkaisunsa, Ei lastenkaantarvi sietää isältään mitä tahansa. Jos mies haluaa hylätä heidät ja vaihtaa heidät sutturoihin, niin olisitko sinä valmis rakastamaan sellasta isää? Et olisi, tais itten valehtelet.
        Meillä puhutaan asiasta kuin asiata niinkjuin se on. En valhtele omille lapsille, kerroin reiluisti että sisä löysi jonkun naakan joka vei hänet ja naakka vaati valitsemaan joko teidät tai hänet. Niin siinä sitten kävi että lapset hylsivät isän, ja tietysti olin onnellinen. Miksi pitäisi kertoa että oi että teillä on ihana isä vallan paras maalimassa, kun hylkäsi teidät sutturoiden takia. hehe... minun fiksut lapseni kyllä olisivat huomanneet nettä nyt se itikin valehtelee.

        Onneksi olemme avoimia, ja kerromme kaiken huonotkin asiat niiden omilla nimillä, siksipä ollaankinläheisiä ja muinulla on omat lapset ja lastenlapset ja lasten puolisot... kaikki on minun! ja se on tosi hieno asia.
        Niin ja ompa kaikki entiset ja yhteiset tutut ja suvutkin minulla, miehellä ei mitään. Se suttura. heheeee... siis ei mitään...

        Eihän hän vaihtanut lapsiaan pois ainoastaan sinut saimpois elämästään . Ja niitä sinun
        ” totuuksia” ovat lapsiraukat saaneet sitten kuunnella.


    • Anonyymi

      Me ei edes uusioperheen lapsille ostettu lahjoja, ei kuulu meidän ostella, ostakoon heidän äitisnä saa lapsilisät ja elarit, me ei mitään. Mies on samaa mieltä ettei lahjoja, me ostettiin vaan meidän lapsille yhteisille ja mun lapsille. Ei ulkopuolisille. Ei ne edes käy kun joskus kun en pidä heistä ja annan sen näkyä. En tarjoo ruokaa enkä juttele heidän kanssaan, o niin huonosti kasvatettu, äitinsä ei osaa, ja siksi mies vaihtoi minuun.

      Miksi maksella entsisä lapsia kun on mahis saada uusia uuden upeen vaimon kanssa. Nyt on kolme ja kolme viel mie haluisin. Miskin sanoi ettei kenenkään muun kanssa haluu perhettä ja suree sitä että on entisiälapsia.

      • Anonyymi

        Älä puhu entisistä lapsista sillä he ovat sentään miehesi lapsia , joten hieman itsekästä ajattelua sinulta.

        Olen yksi näistä ns entisiä lapsia ja sinun kaltaisesi ihmisen ansiosta en edes saanut tavata ikiomaa isääni koskaan.

        Joten kukaan lapsi ei Ole entinen vanhemmilleen , vaan luulisin että ovat ihan saman arvoisia kun tiedän yhteisetkin , miksi et laske omia lapsiasi entisiksi kun miehesi ei Ole heidän isänsä edes .

        Tasavertaisuus ontuu hieman sinun kirjoituksessasi ja mustasukkaisuus hänen lapsiaan kohtaan.

        Kamala maailma kun pikku diktaattorit sanelee ehdot


      • Anonyymi

        Teidän perheestä pitäis poistaa natsit .heil hitler.


    • Anonyymi

      Ostakaa koira.

    • Anonyymi

      Nivala on lapsi äiti sana ladut 50 56, eituleuutta herja kovaa vuotta lrlikki kassa nurkka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe