Tai 27.10. Tämä vuotta. Mietin vain.
Sanooko mitään 1.9.?
44
697
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tätä vuotta. Mietin tätä mennyttä syksyä ja mistä kaikki vaikeudet oikein alkoikaan. Vähän niinkuin tilinpäätöstä tässä teen.
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Et ole varmuudella ketä kaipaan.
- Anonyymi
Ei hän minua täällä kaipaa. Siitä ei ole kyse. Nuo päivät ovat hyvin merkityksellisiä. Tipping point niin sanotusti. Tosin ratkaiseva olosuhde muuttui jo aikaisemmin.
Mitäs se sulle kuuluu, merkkaako noi päivät jotain?
Mitäs ne sulle merkkaa, ilmeisesti tärkeitäki päiviä sulle?
- Anonyymi
No tavallaan joo. Niissä kohtaa tapahtui jotain hyvin ratkaisevaa yhdessä suhteessa. Enkä tarkoita nyt suhdetta.
Anonyymi kirjoitti:
No tavallaan joo. Niissä kohtaa tapahtui jotain hyvin ratkaisevaa yhdessä suhteessa. Enkä tarkoita nyt suhdetta.
Vaan suhteen kaatumistako? Kaveruuden loppua tai vaikka kirjekaverin kissansiskon vanhempien kuolinpäivää?
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Vaan suhteen kaatumistako? Kaveruuden loppua tai vaikka kirjekaverin kissansiskon vanhempien kuolinpäivää?
Ei nyt noinkaan... eka päivä on se kun tajusin olevani vähintään pahasti ihastunut ja toinen on se kun tajusin olevani sitä pahemmin kuin koskaan. Molempiin päiviin liittyy hylkääminen. Hyvin vahvasti. Kysymys kuuluukin, miksi en lähtenyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt noinkaan... eka päivä on se kun tajusin olevani vähintään pahasti ihastunut ja toinen on se kun tajusin olevani sitä pahemmin kuin koskaan. Molempiin päiviin liittyy hylkääminen. Hyvin vahvasti. Kysymys kuuluukin, miksi en lähtenyt.
Niin. Miksi kerron tämän nyt. Se johtuu siitä, ettei minun tarvitse enää pelätä hylkäämistä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Miksi kerron tämän nyt. Se johtuu siitä, ettei minun tarvitse enää pelätä hylkäämistä.
Yrrärsinkö ny oikein, et sä olet hylänny noina päivinä jonkun?
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Yrrärsinkö ny oikein, et sä olet hylänny noina päivinä jonkun?
Ei vaan minut tai minun ajatukseni tai minun tapani toimia hylättiin. Ei sillä ole väliä. Se tarkoittaa keskustelun päättämistä ilman kuulemista ja neuvottelua. Ikäänkuin luovuttamista. Riittääkö tämä vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan minut tai minun ajatukseni tai minun tapani toimia hylättiin. Ei sillä ole väliä. Se tarkoittaa keskustelun päättämistä ilman kuulemista ja neuvottelua. Ikäänkuin luovuttamista. Riittääkö tämä vastaus.
ei oikein aukea tänne, mutta tuskin minulle onkaan vaikka ajankohdat sattuukin keskenäisiin murheisiin joita läheiseni kanssa käynyt läpi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei oikein aukea tänne, mutta tuskin minulle onkaan vaikka ajankohdat sattuukin keskenäisiin murheisiin joita läheiseni kanssa käynyt läpi..
Niin. Kyllä asia on dokumentoitu ja arkistoitu mahdollisesti puolin ja toisin. Vaikea sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle joutuu rautalangasta vääntää kun ei se muuten ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
Pikkemminkin hitsata ratakiskoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä varsin hupaisa akka kun aina vaan jaksat vääntyä miehen yksinpuheluihin kääntämään kivet ja kannot että saisit keinolla millään hyvänsä muotoiltua jotain vikaa kustakin tämän saman miehen luomasta hahmosta jota kuvittelet voivasi suvereenisti väittää fanaattisen kateuden kohteeksi. Tämä sama show on pyörinyt jo vuosia. Kyllä oli niin yhteiskunnallisesti tärkeää tämä sinun osallisuus, ihan apuraha olisi pitänyt myöntää näin suurenmoisesti työstä meidän kaikken hyväxi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä varsin hupaisa akka kun aina vaan jaksat vääntyä miehen yksinpuheluihin kääntämään kivet ja kannot että saisit keinolla millään hyvänsä muotoiltua jotain vikaa kustakin tämän saman miehen luomasta hahmosta jota kuvittelet voivasi suvereenisti väittää fanaattisen kateuden kohteeksi. Tämä sama show on pyörinyt jo vuosia. Kyllä oli niin yhteiskunnallisesti tärkeää tämä sinun osallisuus, ihan apuraha olisi pitänyt myöntää näin suurenmoisesti työstä meidän kaikken hyväxi
Ja tuota sosiopaattista plösöä ne kritiikittömästi tuki, palvoi ja oikeutti
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko tilinumeron?
- Anonyymi
Tilutukki kirjoitti:
Haluatko tilinumeron?
En mä tee ätmi sinun tilinumerolla mitään. Mutta aiheesta jatkaakseni sinun ohi tietenkin, kun aikoinaan aloin ottaa tätä aihetta puheeksi, niin joku valtahierarkioiden fani ja pikayhteiskuntaan uskova yksilö saneli ylhäältä alas, ettei mitään oikeutta tai korjausta tule tuolla asenteella. Kertoo aika umpikieroutuneesta ajattelusta ja lievästi sanoen ylimitoitetusta käsityksestä siitä, mitä se oma imperiumi faktuaalisesti edustaa.
- Anonyymi
Yleensä muista päivämäärät ja niiden tapahtumat hyvin. Nyt tuntuu kuin muistot häviäisi päästä. Ehkä se on hyvä, yrittänyt taistella vastaan jotta erottaisi ne ihmiset jotka on tehnyt mitä on tehnyt. On vaan liian väsynyt. Niin väsynyt, pettynyt ja kyllästynyt tähän touhuun.
- Anonyymi
Ei siis kannata tälläkään asialla vaivata päätään.
- Anonyymi
Niin ja ei ole AK:lta tämä. Täytyy erikseen mainita.
- Anonyymi
Torstai päiviä, onko torstai sinulle erikoinen?
- Anonyymi
Ei yleensä. Ei ole toivoa täynnä. Mut joskus on joutunut valikoimaan pakosti päiviä muiden aikataulujen mukaan. Ja välttääkseni ihmistä, jonka seurassa happi loppuu. Nyt ei ole enää niitä ongelmia.
- Anonyymi
Juu merkka ne 27.10 saattaa olla aika lähellä siitä 9 kk päästäkin heinäkuuhun
- Anonyymi
Näin o. Öitä vain. Ja mukavaa kesän odotusta sinnekin.
- Anonyymi
Mulle merkkaa tuo 27.10.
En ole ap, enkä kommentoinut aikaisemmin tähän.- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä silloin tapahtui.
Kerroin tunteeni eräälle henkilölle.
En voinut enää pitää asiaa sisälläni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin tunteeni eräälle henkilölle.
En voinut enää pitää asiaa sisälläni.Minäkin kerroin tavallaan. En kyllä osannut sanoa niin suoraan kuin olisi pitänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kerroin tavallaan. En kyllä osannut sanoa niin suoraan kuin olisi pitänyt.
Et ole hän, koska hän ei kertonut mitään omista tunteistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole hän, koska hän ei kertonut mitään omista tunteistaan.
No se onkin enemmän kuin todennäköistä täällä. En kyllä väittänyt olevani hän.
- Anonyymi
Kyllä ne sanoo ja haluisin nähä.
- Anonyymi
Vaikea sanoa tähän mitään kaunista ja lohduttavaa. Tuskinpa nyt puhutaan samoista tilanteista. Olisi toki mukava ajatella niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa tähän mitään kaunista ja lohduttavaa. Tuskinpa nyt puhutaan samoista tilanteista. Olisi toki mukava ajatella niin.
Miksi pitäisi sanoa kaunista ja eritoten lohduttavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi sanoa kaunista ja eritoten lohduttavaa?
No siksi että olen tuntenut saman. Kai aina voi sanoa jotain kaunista ja lohduttavaa. Se ei maksa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siksi että olen tuntenut saman. Kai aina voi sanoa jotain kaunista ja lohduttavaa. Se ei maksa mitään.
Voi sanoa ja ei se maksa.
Mitä seuraavaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?Sano sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sinä.
Molemmat jatkaa elämää omilla tahoillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat jatkaa elämää omilla tahoillaan.
Tehdään sitten niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?Ehdotan tapaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan tapaamista
Onko rahat loppunut, apua ei saatavilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rahat loppunut, apua ei saatavilla!
Ei ollut sulle viesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan tapaamista
Toivottavasti saat tapaamisen järjestymään ikävän kohteesi kanssa. Kyllä mä toivon aina parasta näissä asioissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820