Sanooko mitään 1.9.?

Anonyymi-ap

Tai 27.10. Tämä vuotta. Mietin vain.

44

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis tätä vuotta. Mietin tätä mennyttä syksyä ja mistä kaikki vaikeudet oikein alkoikaan. Vähän niinkuin tilinpäätöstä tässä teen.

    • Anonyymi

      Ei kumpikaan. Et ole varmuudella ketä kaipaan.

      • Anonyymi

        Ei hän minua täällä kaipaa. Siitä ei ole kyse. Nuo päivät ovat hyvin merkityksellisiä. Tipping point niin sanotusti. Tosin ratkaiseva olosuhde muuttui jo aikaisemmin.


    • Mitäs se sulle kuuluu, merkkaako noi päivät jotain?

    • Mitäs ne sulle merkkaa, ilmeisesti tärkeitäki päiviä sulle?

      • Anonyymi

        No tavallaan joo. Niissä kohtaa tapahtui jotain hyvin ratkaisevaa yhdessä suhteessa. Enkä tarkoita nyt suhdetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan joo. Niissä kohtaa tapahtui jotain hyvin ratkaisevaa yhdessä suhteessa. Enkä tarkoita nyt suhdetta.

        Vaan suhteen kaatumistako? Kaveruuden loppua tai vaikka kirjekaverin kissansiskon vanhempien kuolinpäivää?


      • Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

        Vaan suhteen kaatumistako? Kaveruuden loppua tai vaikka kirjekaverin kissansiskon vanhempien kuolinpäivää?

        Ei nyt noinkaan... eka päivä on se kun tajusin olevani vähintään pahasti ihastunut ja toinen on se kun tajusin olevani sitä pahemmin kuin koskaan. Molempiin päiviin liittyy hylkääminen. Hyvin vahvasti. Kysymys kuuluukin, miksi en lähtenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt noinkaan... eka päivä on se kun tajusin olevani vähintään pahasti ihastunut ja toinen on se kun tajusin olevani sitä pahemmin kuin koskaan. Molempiin päiviin liittyy hylkääminen. Hyvin vahvasti. Kysymys kuuluukin, miksi en lähtenyt.

        Niin. Miksi kerron tämän nyt. Se johtuu siitä, ettei minun tarvitse enää pelätä hylkäämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Miksi kerron tämän nyt. Se johtuu siitä, ettei minun tarvitse enää pelätä hylkäämistä.

        Yrrärsinkö ny oikein, et sä olet hylänny noina päivinä jonkun?


      • Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

        Yrrärsinkö ny oikein, et sä olet hylänny noina päivinä jonkun?

        Ei vaan minut tai minun ajatukseni tai minun tapani toimia hylättiin. Ei sillä ole väliä. Se tarkoittaa keskustelun päättämistä ilman kuulemista ja neuvottelua. Ikäänkuin luovuttamista. Riittääkö tämä vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan minut tai minun ajatukseni tai minun tapani toimia hylättiin. Ei sillä ole väliä. Se tarkoittaa keskustelun päättämistä ilman kuulemista ja neuvottelua. Ikäänkuin luovuttamista. Riittääkö tämä vastaus.

        ei oikein aukea tänne, mutta tuskin minulle onkaan vaikka ajankohdat sattuukin keskenäisiin murheisiin joita läheiseni kanssa käynyt läpi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei oikein aukea tänne, mutta tuskin minulle onkaan vaikka ajankohdat sattuukin keskenäisiin murheisiin joita läheiseni kanssa käynyt läpi..

        Niin. Kyllä asia on dokumentoitu ja arkistoitu mahdollisesti puolin ja toisin. Vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan minut tai minun ajatukseni tai minun tapani toimia hylättiin. Ei sillä ole väliä. Se tarkoittaa keskustelun päättämistä ilman kuulemista ja neuvottelua. Ikäänkuin luovuttamista. Riittääkö tämä vastaus.

        Tuolle joutuu rautalangasta vääntää kun ei se muuten ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle joutuu rautalangasta vääntää kun ei se muuten ymmärrä.

        Pikkemminkin hitsata ratakiskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolle joutuu rautalangasta vääntää kun ei se muuten ymmärrä.

        Olet kyllä varsin hupaisa akka kun aina vaan jaksat vääntyä miehen yksinpuheluihin kääntämään kivet ja kannot että saisit keinolla millään hyvänsä muotoiltua jotain vikaa kustakin tämän saman miehen luomasta hahmosta jota kuvittelet voivasi suvereenisti väittää fanaattisen kateuden kohteeksi. Tämä sama show on pyörinyt jo vuosia. Kyllä oli niin yhteiskunnallisesti tärkeää tämä sinun osallisuus, ihan apuraha olisi pitänyt myöntää näin suurenmoisesti työstä meidän kaikken hyväxi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä varsin hupaisa akka kun aina vaan jaksat vääntyä miehen yksinpuheluihin kääntämään kivet ja kannot että saisit keinolla millään hyvänsä muotoiltua jotain vikaa kustakin tämän saman miehen luomasta hahmosta jota kuvittelet voivasi suvereenisti väittää fanaattisen kateuden kohteeksi. Tämä sama show on pyörinyt jo vuosia. Kyllä oli niin yhteiskunnallisesti tärkeää tämä sinun osallisuus, ihan apuraha olisi pitänyt myöntää näin suurenmoisesti työstä meidän kaikken hyväxi

        Ja tuota sosiopaattista plösöä ne kritiikittömästi tuki, palvoi ja oikeutti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä varsin hupaisa akka kun aina vaan jaksat vääntyä miehen yksinpuheluihin kääntämään kivet ja kannot että saisit keinolla millään hyvänsä muotoiltua jotain vikaa kustakin tämän saman miehen luomasta hahmosta jota kuvittelet voivasi suvereenisti väittää fanaattisen kateuden kohteeksi. Tämä sama show on pyörinyt jo vuosia. Kyllä oli niin yhteiskunnallisesti tärkeää tämä sinun osallisuus, ihan apuraha olisi pitänyt myöntää näin suurenmoisesti työstä meidän kaikken hyväxi

        Haluatko tilinumeron?


      • Anonyymi
        Tilutukki kirjoitti:

        Haluatko tilinumeron?

        En mä tee ätmi sinun tilinumerolla mitään. Mutta aiheesta jatkaakseni sinun ohi tietenkin, kun aikoinaan aloin ottaa tätä aihetta puheeksi, niin joku valtahierarkioiden fani ja pikayhteiskuntaan uskova yksilö saneli ylhäältä alas, ettei mitään oikeutta tai korjausta tule tuolla asenteella. Kertoo aika umpikieroutuneesta ajattelusta ja lievästi sanoen ylimitoitetusta käsityksestä siitä, mitä se oma imperiumi faktuaalisesti edustaa.


    • Anonyymi

      Yleensä muista päivämäärät ja niiden tapahtumat hyvin. Nyt tuntuu kuin muistot häviäisi päästä. Ehkä se on hyvä, yrittänyt taistella vastaan jotta erottaisi ne ihmiset jotka on tehnyt mitä on tehnyt. On vaan liian väsynyt. Niin väsynyt, pettynyt ja kyllästynyt tähän touhuun.

      • Anonyymi

        Ei siis kannata tälläkään asialla vaivata päätään.


    • Anonyymi

      Niin ja ei ole AK:lta tämä. Täytyy erikseen mainita.

    • Anonyymi

      Torstai päiviä, onko torstai sinulle erikoinen?

      • Anonyymi

        Ei yleensä. Ei ole toivoa täynnä. Mut joskus on joutunut valikoimaan pakosti päiviä muiden aikataulujen mukaan. Ja välttääkseni ihmistä, jonka seurassa happi loppuu. Nyt ei ole enää niitä ongelmia.


    • Anonyymi

      Juu merkka ne 27.10 saattaa olla aika lähellä siitä 9 kk päästäkin heinäkuuhun

      • Anonyymi

        Näin o. Öitä vain. Ja mukavaa kesän odotusta sinnekin.


    • Anonyymi

      Mulle merkkaa tuo 27.10.
      En ole ap, enkä kommentoinut aikaisemmin tähän.

      • Anonyymi

        Mitä silloin tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä silloin tapahtui.

        Kerroin tunteeni eräälle henkilölle.
        En voinut enää pitää asiaa sisälläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroin tunteeni eräälle henkilölle.
        En voinut enää pitää asiaa sisälläni.

        Minäkin kerroin tavallaan. En kyllä osannut sanoa niin suoraan kuin olisi pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kerroin tavallaan. En kyllä osannut sanoa niin suoraan kuin olisi pitänyt.

        Et ole hän, koska hän ei kertonut mitään omista tunteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän, koska hän ei kertonut mitään omista tunteistaan.

        No se onkin enemmän kuin todennäköistä täällä. En kyllä väittänyt olevani hän.


    • Anonyymi

      Kyllä ne sanoo ja haluisin nähä.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa tähän mitään kaunista ja lohduttavaa. Tuskinpa nyt puhutaan samoista tilanteista. Olisi toki mukava ajatella niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa tähän mitään kaunista ja lohduttavaa. Tuskinpa nyt puhutaan samoista tilanteista. Olisi toki mukava ajatella niin.

        Miksi pitäisi sanoa kaunista ja eritoten lohduttavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi sanoa kaunista ja eritoten lohduttavaa?

        No siksi että olen tuntenut saman. Kai aina voi sanoa jotain kaunista ja lohduttavaa. Se ei maksa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siksi että olen tuntenut saman. Kai aina voi sanoa jotain kaunista ja lohduttavaa. Se ei maksa mitään.

        Voi sanoa ja ei se maksa.
        Mitä seuraavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa ja ei se maksa.
        Mitä seuraavaksi?

        Sano sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano sinä.

        Molemmat jatkaa elämää omilla tahoillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat jatkaa elämää omilla tahoillaan.

        Tehdään sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sanoa ja ei se maksa.
        Mitä seuraavaksi?

        Ehdotan tapaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotan tapaamista

        Onko rahat loppunut, apua ei saatavilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rahat loppunut, apua ei saatavilla!

        Ei ollut sulle viesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotan tapaamista

        Toivottavasti saat tapaamisen järjestymään ikävän kohteesi kanssa. Kyllä mä toivon aina parasta näissä asioissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe