Voiko siis yhtä Akaattikotiloa pitää 20-30 litraisessa Terraariossa? Aion myöhemmin ostaa toisen akaattikotilon ja suuremman Terraarion mutta ensiksi ostan niitä vain yhden. Onko suositeltavia Akaattikotilo KeskustelePalstoja yms.. Mistä teidän akaattikotilot pitävät erityisesti(?) Kylvyistä, jostain tietystä ruuasta?
Akaattikotilon Terraario 20-30 l ?!
4
1147
Vastaukset
- hei
Yksi paikka on mistä löydät kaiken tarvittavan tiedon esim. Menet googleen laitat hakusanaksi esim. ''akaattikotilo'' tai ''Faunatar- akaattikotilo''. Tuolta itse saan aina tarvittavan tiedon. Sieltä saa myös sen tiedon, kuinka iso terra niille pitää olla tai sitte montako kannattaa hankkia. Meneppä nyt heti sinne etsimään vastaukset.
- terraario
Tietenkin voit pikkuiselle aksulle (parin sentin mittaiselle) tällaisen terraarion laittaa. Mutta kun se sitten kasvaa tilaa tarvitaan.....
- Kotilo-ja gekkofani
..yhdelle aikuiselle akaattikotilolle sopii 20-30 litranen terra, mutta jos hankit enemmän kotiloita tulevaisuudessa, niin kannattaa jo nyt ostaa isompi terra..Tässä "taulukko" terrojen koosta ja kotiloiden määrästä:
20 l - 1 kotilo
40 l - 2 kotiloa
60 l - 3 kotiloa
80 l - 4 kotiloa
100 l - 5 kotiloa
Mulla on kyllä 52 litranen terra 5 aksulla, mutta kotiloni ovat vielä aika nuoria ja terrassa on kaksi kerrosta, joten matelutilaa riittää..Jos sulta löytyy vielä kysymyksiä, niin kerro ihmeessä, mä voin kyllä auttaa.Tietoni ovat myös luotettavia,olenhan harrastanut akaatteja jo 6 vuotta! - OliviaH
Akaattikotilot tarvitsee 15-20l/nokka
Eli 20-30l voi jo laittaa 2 kotiloa mutta ei enempää! Kotilot ovat aktiivisempia siinä pikkukipossa ja kosteus pysyy hyvänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501