Grilliusta myydään post it lapulla, huutonaurua.
Post it. Laatua Laatua
Grillikioski
23
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan uusavuton
- Anonyymi
Paras Grilli keskisuomessa toivottavasti maut säilyy ennallaan uusilla omistajilla nam nam
- Anonyymi
Sinne ruuanlaitto taidottomat tukkimaan valtimot ja elintaso kumpu sen kun paisuu
- Anonyymi
Perus ruokaa mitä saa vaikka killingistä
- Anonyymi
Rasva pursuaa korvista, kaikki on hyvin friteerattu kolmasti!🤮
- Anonyymi
Ja samassa öljyssä joka lilluu keittimessä piväkausia ei sitä joka päivä vaihdeta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samassa öljyssä joka lilluu keittimessä piväkausia ei sitä joka päivä vaihdeta
Missään ravintolassa tai grillispaikassa ei vaihdeta rasvoja joka päivä !
Ja sitä paitsi se maku raneihin tulee juurikin siitä käytetystä rasvasta
- Anonyymi
Epäsiistein grilli mitä on nähty.
- Anonyymi
Peräkamari nysvien ghetto eivät osaa edes perunoita keittää 😅🤣
- Anonyymi
Voi hyvää päivää näitä pahviaivoja mistä näitä sikiää paras mahdollinen paikka ihanat ruuat on taas porkkanan purijat nälissään tollaset aivot saa vain viherpiipittäjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää näitä pahviaivoja mistä näitä sikiää paras mahdollinen paikka ihanat ruuat on taas porkkanan purijat nälissään tollaset aivot saa vain viherpiipittäjät
Osui ja upposi plösön hermoon kjäh kjäh 😅🤣
- Anonyymi
Voittaa entisen matkahuollon grillin helposti, matkahuollon annokset oli lähes aina pieniä ja mauttomia
- Anonyymi
Matkahuollon grilli oikeasti paras eikä mikään niinsanotun äänestyksen voittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkahuollon grilli oikeasti paras eikä mikään niinsanotun äänestyksen voittaja.
Mussun mussun pikku putet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö kaikki sossu tuet snagarille ja kokkeliin
- Anonyymi
Läskit syö grillillä, onnelliset ravintoloissa
- Anonyymi
Pidätkö sää työttömien ruokalaa ravintolana 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö sää työttömien ruokalaa ravintolana 🤣
määäää säääää, myöööööö, työööööööö, männäääääääään,se tullooooo, hymiöpellen murre.
- Anonyymi
Seuraava grilli kovalaan ja auki vain öisin
- Anonyymi
Buaahaa eikö guuppa kestä päivänvaloa
- Anonyymi
Kuka syö nykyään grillillä, kebabbila sen olla pitää
- Anonyymi
Shellin makkaraleivät voittaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758