Metsäkone yritykset tuhoavat elämän

Anonyymi-ap

Nouskaa vastaan metsäkone urakoitsijoita.
Älkää enää päästäkää niitä metsiin.
Ne tuhoavat luonnon ja elämän.
Metsäkoneurakoitsijat eivät välitä luonnosta yhtään.
Nouskaa vastustamaan luonnon puolesta.
Pelastakaa metsät ja pelastatte lapsenne ja tulevaisuuden varsinkin keski-suomessa.

10

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin se on. Kermaperseet istuu kotona ja nostaa rahat ja jättää tuhot jälkipolville.
      Eihän ketään kiinnosta että nuoriso tulee kuolemaan metsäkoneurakointi yritysten jättäminen tuhojen seurauksena 40 vuoden päästä.

• Anonyymi

juu pitäsi laittaa alulle 250 hehtaarin mäntyjen kaato ,jää ensi viikkoon pakkasten takia ,mutta tulee komeeta puuta ja aakeeta.

• Anonyymi

Hyvin on Ville Niinistön porukka aivopessyt aloittajan! Tai sitten marisätkä sekoittanut pään!!

• Anonyymi

Hehheh joo niinhän ne urakoitsijat turmelee meidän kaikkien metsät eikä maanomistajat voi sille mitään :).

• Anonyymi
      UUSI

Onneksi me voidaan tuhota metsät maanomistajien siihen puuttumatta.
      Me metsäkoneyrittäjät määrätään ja päätetään.
      Minullakin useita koneita ja minä päätän hakkuumäärät ei metsänomistajat.
      Korpilahdella hakattiin lähes kaikki ja se on muiden ongelma, jos on liian tyhjää.
      Minun tilipussilla on ainoastaan väliä.
      Ja UPM, Metsäliitto, stora jne. Vaativat maksimimäärän ja vähän enemmänkin.
      Ne maksaa minulle miljoonatiliä joko vuosi.

• Anonyymi
      UUSI

Missä ongelma? Jos metsät on tuhottu niin sinun kannabisviljelmille on enemmän tilaa.

• Anonyymi
        UUSI

Edellä joku vihervassu tekeytyi muka metsäkoneyrittäjäksi joka muka määrää mitä hakataan
        yrittäen näin syyllistää heitä.
        Ei mene läpi joten koeta trollata vähän fiksummin.
        Toisaalta jos ei oteta niitä koneita töihin niin tulepas sinä ja aatetoverisi hoitamaan minun
        pieni n. kahdeksan hehtaarin loppuhakkuu.
        Tietysti samalla taksalla kuin konemies.
        Voitaisiin sopia että sinä kavereinesi hoidatte 4 hehtaaria ja konemies toiset 4.
        Sama taksa molemmille. Eikö olekin tasapuolista ja siten ei pitäisi olla valittamista.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö viherpiipparit voi mennä kesällä taimenistutukseen tuonne aukolle ja vesurilla harventamaan ryteiköitä joutessaan.Perse maassa ei tule kun kusipääkakaroita

• Anonyymi
      UUSI

Metsäkoneet ovat tuhon ja kuoleman symboleja. Ne pitäisi polttaa ja metalliosat kierrättää.

• Anonyymi
        UUSI

Älä ihmeessä tuhoa ei päästä kokeilemaan kumpi menetelmä on parempi metsähommissa sinä aateveljiesi, anteeksi aatehenkilöitesi kanssa vai konemies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      4604
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      83
      1930
    3. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      35
      1395
    4. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      187
      1256
    5. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      475
      1158
    6. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      54
      1073
    7. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      959
    8. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      81
      939
    9. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      177
      798
    Aihe