Metsäkone yritykset tuhoavat elämän

Anonyymi-ap

Nouskaa vastaan metsäkone urakoitsijoita.
Älkää enää päästäkää niitä metsiin.
Ne tuhoavat luonnon ja elämän.
Metsäkoneurakoitsijat eivät välitä luonnosta yhtään.
Nouskaa vastustamaan luonnon puolesta.
Pelastakaa metsät ja pelastatte lapsenne ja tulevaisuuden varsinkin keski-suomessa.

16

84

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin se on. Kermaperseet istuu kotona ja nostaa rahat ja jättää tuhot jälkipolville.
      Eihän ketään kiinnosta että nuoriso tulee kuolemaan metsäkoneurakointi yritysten jättäminen tuhojen seurauksena 40 vuoden päästä.

    • Anonyymi

      juu pitäsi laittaa alulle 250 hehtaarin mäntyjen kaato ,jää ensi viikkoon pakkasten takia ,mutta tulee komeeta puuta ja aakeeta.

    • Anonyymi

      Hyvin on Ville Niinistön porukka aivopessyt aloittajan! Tai sitten marisätkä sekoittanut pään!!

    • Anonyymi

      Hehheh joo niinhän ne urakoitsijat turmelee meidän kaikkien metsät eikä maanomistajat voi sille mitään :).

    • Anonyymi

      Onneksi me voidaan tuhota metsät maanomistajien siihen puuttumatta.
      Me metsäkoneyrittäjät määrätään ja päätetään.
      Minullakin useita koneita ja minä päätän hakkuumäärät ei metsänomistajat.
      Korpilahdella hakattiin lähes kaikki ja se on muiden ongelma, jos on liian tyhjää.
      Minun tilipussilla on ainoastaan väliä.
      Ja UPM, Metsäliitto, stora jne. Vaativat maksimimäärän ja vähän enemmänkin.
      Ne maksaa minulle miljoonatiliä joko vuosi.

      • Anonyymi

        Minulla on 6 konetta ja olen metsäkoneurakointi Korpilahdella.
        Kaadan kaiken minkä haluan ja maalaistolloilta en kysele ja metsähipeille tarjoan Buranaa, jos näen.


      • Anonyymi

        Metsäyhtiöt aktiiviseen boikottiin. Estäkää metsien tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 6 konetta ja olen metsäkoneurakointi Korpilahdella.
        Kaadan kaiken minkä haluan ja maalaistolloilta en kysele ja metsähipeille tarjoan Buranaa, jos näen.

        Tontti toljander kaataa ja kusee


    • Anonyymi

      Missä ongelma? Jos metsät on tuhottu niin sinun kannabisviljelmille on enemmän tilaa.

      • Anonyymi

        Edellä joku vihervassu tekeytyi muka metsäkoneyrittäjäksi joka muka määrää mitä hakataan
        yrittäen näin syyllistää heitä.
        Ei mene läpi joten koeta trollata vähän fiksummin.
        Toisaalta jos ei oteta niitä koneita töihin niin tulepas sinä ja aatetoverisi hoitamaan minun
        pieni n. kahdeksan hehtaarin loppuhakkuu.
        Tietysti samalla taksalla kuin konemies.
        Voitaisiin sopia että sinä kavereinesi hoidatte 4 hehtaaria ja konemies toiset 4.
        Sama taksa molemmille. Eikö olekin tasapuolista ja siten ei pitäisi olla valittamista.


    • Anonyymi

      Eikö viherpiipparit voi mennä kesällä taimenistutukseen tuonne aukolle ja vesurilla harventamaan ryteiköitä joutessaan.Perse maassa ei tule kun kusipääkakaroita

    • Anonyymi

      Metsäkoneet ovat tuhon ja kuoleman symboleja. Ne pitäisi polttaa ja metalliosat kierrättää.

      • Anonyymi

        Älä ihmeessä tuhoa ei päästä kokeilemaan kumpi menetelmä on parempi metsähommissa sinä aateveljiesi, anteeksi aatehenkilöitesi kanssa vai konemies.


    • Anonyymi

      Käykää katsomassa korppilahdella metsäkoneurakoitsojan jälkeä.
      Tuomiolle vaan.
      Suomesta pitäisi kieltää metsähakkuut ilman EU lupaa.

    • Anonyymi

      UPM kaataa liikaa puuta? Myy sitten kallista sähköä tuhoten metsät ja tulevat sukupolvet.
      Esim. Korpilahdella Metsäkoneurakointi niittää riistosta miljoonia ja nauraa, kun kukaan ei pysty mitään.

      • Anonyymi

        Hirveää tuhoa ja hiilinielujen hävitystä.
        Kestää vähintään 20 v. Ennen kuin kyseistä metsäalaa voidaan taas ottaa laskuun hiilinieluissa.
        Yhtiöt linnaan vaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe