eli kokemuksia...
vierekkäin vai peräkkäin istuttavat?
tuplarattaat
3
474
Vastaukset
- äippä
Meillä on gracon peräkkäin istuttavat rattaat ja ovat olleet ihan hyvät käytössä.
Pienempi istuu takana ja isompi edessä. Ovat siitä hyvät että pienempi pystyy niissä hyvin nukkumaan kun taaemman istuimen selkänojan saa laskettua alas ja isompi ei nyt enää päiväunia nukukkaan.
On tietysti toinen juttu jos on samanikäiset lapset niin noissa peräkkäin istuttavissa toinen on sitten aina valveilla. Siinä sitten olisi varmaankin nuo vierekkäin istuttavat paremmat, koska niissähän saa säädettyä molempien selkänojat makuuasentoon.
Noissa gracoissa on aika rimpulat nuo pyörät ja kulkevat jokseenkin nätisti vain asfaltilla. Sora -tai hiekkatiellä ja lumessa ovat ihan hirveät työntää.
Varmaankin kannattaa käydä liikkeissä vähän katselemassa ja minä ainakin suosittelisin jotain isopyöräistä mallia, jota on sitten kevyempi työnnellä.
Kun on kauppakassit ja kaksi lasta kyydissä niin ei tarvitse erikseen ainakaan salilla ravata. - Äiti x2
on kans gracon matkarattaat, mut vierekkäiistuttava malli.
Meillä lapsilla on vain vuoden ikäero, joten halusin ehdottomasti sellaiset rattaat joissa saa molemmat selkänojat alas erikseen. Esikoinenkin kun vielä saattoi nukahtaa kesken matkan, niin ei sitten tarvinnu istualteen nukkua.
Ja sitten mulla on Brion tuplarattaat ilmakumipyörillä, myös virekkäin istuttavamalli ja erilliset selkänojat ja jalkatuet. Näitä käytetään lenkeillä (joka päivä kun meillä on koira)ja ovat ihan ehdottomat siinä. Yritin kyllä lenkkeillä matkarattailla jonkun aikaa mut huomasin pian sen toivottomuuden, hiukankin kun oli loskaa tai muuten vaan enemmän hiekkaa tiellä niin oli kyl tosi hankala työntää ja raskas työntää... - pojat 2kk ja 2v
hei!
ehdottomasti parhaimmat kaksostenrattaat ovat x-adventure merkkiset kolmipyöräiset kärryt joihin saa kantokopan lastentarvikeliikkeestä, meillä emman musta koppa, 59e. suuret ilmakumipyörät, taivaallisen kevyet työntää ja menevät helposti pieneen kasaan. suosittelen lämpimästi kaikille!!!turussa myy vaunupiste, mutta halvemmalla saa kun tilaa esim. hollannista osoitteesta www.hetrietje.nl. tuolta tilasin itse, olen äärimmäisen tyytyväinen. kulkevat maastossa kuin maastossa, ovat matkarattaiden kokoiset ja huipputyylikkäät. markkinoiden kapeimpia malleja joten mahtuu tavallisistakin ovista!pojat nyt 2kk ja 2v, ja rattaat olleet käytössä koko ajan tosi tiiviisti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163