Ei mikään toki viittaa siihen mutta yhtiö on maailman velkaisinpien joukossa.
Jos velallla on tehty jotain joka menee hyvin kaupaksi niin kaikki hyvin. Mutta jos nyt vaikka jostain syystä uusi prius jouduttaisiin kutsumaan takaisin vaikka irtoilevien pyörien takia ja sähkö,bxzfrtm ei jostain syystä menestyisikään niin rahoittajat voisivat panna hanat kiinni ja kun rahoituskorotkin ovat nousussa...
No VW on lähes yhtä velkainen, mutta uusien sähkövolkkareiden julkistus meni hyvin ja ne käyvät kaupaksi .
Mitä jos Toyota menee konkurssiin?
28
157
Vastaukset
- Anonyymi
Olisipa se henkinen isku rajaseutujen miehille joille toyota on ollut yhtä itsestäänselvyys osa maailmanjärjestystä kuin keskiolut, pakettipelto ja eläkkeen perusosa!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17683349s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Moni löytäisi sopivan kaikkeinhalvinpien korealaisten joukosta ja joku kokeilisia Daciaa. Vuosien saatossa parantunut laatu ja ruostumattomuus saattaisi jopa ilahduttaa. .uutta alkushokki olisi kpva.
- Anonyymi
Vastoin aloittajan unelmia Toyota takoo ennätystuloksia vuosi vuoden jälkeen ja sen liikevoitto on kivunnut jo yli 30 miljardiin vuodessa.
Toyota panostaa suunnattomia summia tuotekehitykseen ja tutkimukseen, ja sen asema markkinajohtajana vain vahvistuu tulevaisuudessa.- Anonyymi
Se tuotekehitys painottuu säästöjen kehittämiseen ja siinä Toyota on onnistunut hyvin, tosin laatu on romahtanut ja viimeisin nolous oli kun uutuuden pyörien pultteja ei osattu suunnitella ja tehdä niin, että pyöröt olisi pysyneet kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuotekehitys painottuu säästöjen kehittämiseen ja siinä Toyota on onnistunut hyvin, tosin laatu on romahtanut ja viimeisin nolous oli kun uutuuden pyörien pultteja ei osattu suunnitella ja tehdä niin, että pyöröt olisi pysyneet kiinni.
Tässä jo hoidetussa pikkuongelmassa näkyy mikä ero on on Aageen ja Toyotan filosofiassa.
Vastaavassa tapauksessa Aagee olisi luistellut pois vastuustaan ja maksattanut vian korjauksen kuluttajalla. Eihän sitä huijarimestariksi muuten olisi päässytkään.
- Anonyymi
VW saattaa julkistaa uusia malleja , mutta ei kykene valmistamaan niitä, ja toimitusajat ovat venyneet vuosien mittaisiksi.
Kuluttajat äänestävät rahoillaan, eivätkä halua maksaa pelkistä tyhjistä lupauksista, mikä merkitsee viimeistä naulaa arkkuun koko konsernille.- Anonyymi
Sota ja korona rokottaa toimitusketjuja edelleen pahasti ja siitä oli juuri artikkeli iltapäivälehdissä. Kerro vielä mistä tyhjistä lupauksista oikein puhut? Ainakin kaupantekohetkellä toimitusajoista ja vaikeuksista kerrotaan ja sama ongelma on useilla valmistajilla, varsinkin niillä jotka tekevät sähköautoja ja paremmista ja nykyaikaisemmista osista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sota ja korona rokottaa toimitusketjuja edelleen pahasti ja siitä oli juuri artikkeli iltapäivälehdissä. Kerro vielä mistä tyhjistä lupauksista oikein puhut? Ainakin kaupantekohetkellä toimitusajoista ja vaikeuksista kerrotaan ja sama ongelma on useilla valmistajilla, varsinkin niillä jotka tekevät sähköautoja ja paremmista ja nykyaikaisemmista osista.
Konsernimerkeillä noita ongelmia sitten piisaakin. Ei toimi kunnolla mikään. Täytyy olla melkoinen idiootti, jos sellaisen erehtyy hankkimaan.
- Anonyymi
Voi tojo, jos nyt sitä konsonanttijirviötä ei menekään tai jos uusi prius osoittautuu pelkäksi priukseksi... niin se on siinä. Lyhyt eikä kovinkaan ansiokas luku autoilun historiassa päättyy.
- Anonyymi
Toyotan markkinajohtajuus ei ole muutaman mallin myyntimenestyksestä mitenkään riippuvainen. Suomessakin kymmenen myydyimmän mallin listassa on puolet erilaisia Toyotia.
- Anonyymi
Kyllä on sanomattakin selvää, ketkä pääsevät maksamaan jos ja kun se konserni kaadettaisiin eeuun syliin. Silloin on taas torjuntavoitto tarjolla eikä halukkuutta kysellä kun kuksmannin hyvinvointia pelastetaan. Toyotan kaatumisesta ei tarvi huolta kantaa. Ei ainakaan suomalaisten syliin kaatuisi
- Anonyymi
Onhan noita autotehtaita mennyt paljonkin konkurssiin, ja automerkkejä kadonnut. Ei yhden Toyotan katoaminenkaan mikään katastrofi ole, jäähän muille, paremmin menestyville enemmän tilaa markkinoilla. Aikoinaan britit eivät pärjänneet japsien rynnistykselle, ja nyt uhkaa sama japseja, kun eivät ajoissa satsanneet sähköautoihin. Valmiille markkinoille on vaikeampi tulla, kun kilpaiijoita on jonoksi asti.
- Anonyymi
Ninhän tuo Toyota on aina tehnyt. Tullut "valmiille" markkinoille ja aina ohittanut. Ei se muuten näin kovaa paniikkia aiheuttaisikaan parisen miljardia enemmän myyneenä. Onhan se tosi paljon prosentuaalisestikin mitattuna.
- Anonyymi
Muutama urkki lähtee marketista enemmän?
- Anonyymi
Ei tuohon avaukseen ole kuin yksi ja selkeä vastaus.
Maailma olisi parempi paikka kun markkinoilta poistuisi yksi ruostuvin, vikaisin ja heikoin valmistaja ja auto.- Anonyymi
Miksi toivot VW AG:n lopullista tuhoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toivot VW AG:n lopullista tuhoa?
Tuo ruostuvin on TOYOTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ruostuvin on TOYOTA.
Älä höpöttele hassuja.
Tässä videossa surullinen esimerkki VW:n ruosteongelmista:
https://youtu.be/cWkLoRhnX_o
Ruosteisin auto, mitä on eteen tullut, videossa todetaan.
- Anonyymi
Älä pode sairautta,jota ei vielä ole.
- Anonyymi
Noita sähköfolkkareita tosiaan näkee paljon. Sähkötojoja ei. On ihan hyvä että volkkarilla on tilauskirjat täynnä, ja vaikka komponenttipula rajoittaakin myyntiä, ongelma on sähköautovalmistajilla yhteinen. Tojo sitä vastoin...ongelmaa on ollut monenlaista. Irtoilevia pyöriä ja nyt sitten lyhyt, reilusti ilmoitettua lyhyempi toimintamatka. Veikkaan että komponenttipula ei ole tojon ongelmista suurin.
- Anonyymi
Auto tehtaat on liikeyrityksiä joiden on tarkoitus myydä autoja. Toyota myy eniten, edelleen.
Toyotan range näyttää olevan mitä luvataan mutta talven vaikutus on liian suuri. Siitä se parku.
Pyöriä ei irronnut mutta pultit löystyi ja syynä oli yhden pulttitoimittajan vialliset pultit.
Sähköautojen myynti, ainakin Euroopassa koki ison kolauksen sähkön hinnan myötä keski-Euroopassa. Muualla myydään pääasiassa polttiksia edelleen. Näin tekee myö vaikkapa VAG jonka myynnistä edelleen suurin osa on polttiksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto tehtaat on liikeyrityksiä joiden on tarkoitus myydä autoja. Toyota myy eniten, edelleen.
Toyotan range näyttää olevan mitä luvataan mutta talven vaikutus on liian suuri. Siitä se parku.
Pyöriä ei irronnut mutta pultit löystyi ja syynä oli yhden pulttitoimittajan vialliset pultit.
Sähköautojen myynti, ainakin Euroopassa koki ison kolauksen sähkön hinnan myötä keski-Euroopassa. Muualla myydään pääasiassa polttiksia edelleen. Näin tekee myö vaikkapa VAG jonka myynnistä edelleen suurin osa on polttiksia.Testitulos: BZ:n range on motarilla max. 230 km 10 asteen lämpötilassa kosteassa syyssäässä. Vetäkää siitä.
Lisäksi BZ:n naviohjelma on totaalisen surkea. Eihän taulu kerro juuri mitään, ei edes latauspisteitä oikein!!!!. Näytön laatu on myös halpisluokkaa. Kuva rakeinen ja epätarkka.
Toyotan pitäisi kiireesti ostaa osaaminen ja tekniikka Koreasta. Kiat ja Huntit osaavat tehdä toimivia sähköautoja, Tojo ei.
- Anonyymi
Jokos teilla kaikilla on sähköauto? Miksi ei?
- Anonyymi
Koska odotamme hintojen laskua ja uusia akkuteknologioita. Nyt ajetaan lataushybridillä.
Totuus on että näilläkin hinnoilla sähköautot a lataushybridit muodostaa ison osan uusien autojen markkinoista, niin että olisi hyvä jos autotehtaalla olisibkikpailukykyinen sähköautovalikoima. Toyotalla ei ainakaan tällä hetkellä ole kovin kilpailukykyinen sähköautovalikoima mutta enpä kyllä toisaalta pidä niiden hybridejä tai polttiksiakaan kovin hyvinä. Kaatuu.
- Anonyymi
Konkurssiin menee, ja joutaakiin.
- Anonyymi
Kiinalaiset ostaa todennäköisesti sen. Pilkkoo yhtiön ja nappaa logon omiin autoihinsa.
- Anonyymi
Aika häijysti toimittajat tuosta sähköhirvityksestä puhuu. Toyotan pomot itkua nieleskellen terottelee miekkoja ja pyytelee anteeksi johtokunnalta ja omistajaperheeltä ja keisarilta kun vetyautoista ei tullutkaan mitään ja nyt sähkölle on käymässä samoin ja kiinalaiset jo myy sitä halpaa bulkkia jota tojoda osaa tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185123MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152654- 102134
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181680Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411279Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027