Isäni täyttää kesäkuun alussa 80v. ja tyttäreni on luvannut laulaa juhlissa. Tietääkö kukaan, mistä mahtaisin löytää nuotit ja sanat Simo Korpelan lauluun Sunnuntaiaamuna, joka alkaa "on kesän kirkas huomen" ja toiseen, jonka tekijää en tiedä, sanat alkavat jotenkin näin " päivänsäteen löysin pienen, se kävi suoraan mun sydämeen...". Netistä koetin etsiä, mutta ei onnistunut.
Laulut hukassa
9
3001
Vastaukset
- Sydämellinen
Laitappa sanasi tässä muodossa "on kesän kirkas huomen" .... Löysin 58 osumaa, se vaatii noi heittomerkit ylös myös...Onnea hakuun
- MUMMELI1
On kesänkirkas huomen on laulu nimeltä Sunnuntaiaamuna .Löytyy esim Suuresta toivelaulukirjasta no 1 sivu 60.
Toinen laulu Päivänsäde ja menninkäinen löytyy samoista kirjoista no:sta 4 sivu 36.
Kirjat taas löytyvät kaikista kirjastoista. - ole oikein
MUMMELI1 kirjoitti:
On kesänkirkas huomen on laulu nimeltä Sunnuntaiaamuna .Löytyy esim Suuresta toivelaulukirjasta no 1 sivu 60.
Toinen laulu Päivänsäde ja menninkäinen löytyy samoista kirjoista no:sta 4 sivu 36.
Kirjat taas löytyvät kaikista kirjastoista.päivänsäde ja menninkäinen tuo toinen laulu. Se on mielestäni aikoinaan katri helenan esittämä tuo kysytty kappale...Päivänsäde ja menninkäinenhän taas on eri kpl, rautavaaran esitys se oli...
- page*
*Mä päivänsäteen näin kerran pienen
se kävi suoraan mun sydämeen
ja siitä lähtein mä saanut lienen -kaipuun päivänpaisteeseen*
Me pettymystä niin monta saamme -ja kolhaisuja kohtalon
vaan keskenämme kun kaiken jaamme-voimme nähdä auringon
*Mä päivänsäteen näin kerran ....
Kun sitten kerran me vanhenemme -ja nuoruusvuodet taakse jää
niin eläneet kai me turhaan emme
muistot mieltä lämmittää
*Mä päivänsäteen näin kerran.......
Tässä sanat, en ole ihan varma onko koko laulu tässä, mutta ainakin suurin osa - muistaako kukaan olisko jatkoa..- suklaasydän
laulusta on kyse. Nyt vaan nuotit vielä jostakin...
Kiitos kaikille avuista.
- äidin tyttö
Äitini täytttää 80 v kesäkuun alussa ja haluaisin löytää sanat lauluun"Syntymäpäivä äidin,koskaan ei unhoon jää,sydämeen lasten silloin jne"jotenkin näin se on?
Mistähän ne löytyisi?- suklaasydän
Suuri toivelaulukirja 1, jonka saa varmaan jokaisesta kirjastosta
- jgh
Kaipuun päivänpaisteeseen
- Perusmusakamaa
Käy kirjaston musiikkiosastolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321