12 tunnin unet

Anonyymi-ap

Olen jo jonkun aikaa nukkunut 10-12 tuntia päivässä. En tajua, mistä tämä liikaunisuus johtuu.
Monesti kyllä heräilen yöllä ja valvon jonkun aikaa.

Saatan herätä 7 ja olla kännykällä. Mutta joskus 10, 11 aikaan nukuttaa ihan tavattomasti. Nukkumaan menen nykyään 23 tai myöhemmin. Unirytmi oli aiemmin parempi.

Ehkä vielä kesällä nukuin vähemmän. Mutta välillä on tällaisia pitkän unen kausia.

Välillä syön rautaa, kun matala ferritiini.

3

480

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mustaki tuntuu, että koronan jälkeen mulla on ollu paremmat unenlahjat.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176837375

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Aloittajalla on matikka hukassa.Jos menee klo 23 nukkuu ja herää klo 7 niin siitä tulee 8 tuntia .Ihan vaan tiedoksi kun sulla on silmät auki ja puuhailet jotain niin silloin sä et nuku vaan oot hereillä. Eli miten sä saat nukkumaan menosta 10-12 tuntia kun sä et koko aikaa nuku.Nukkumisaika mitataa siitä kun sä nukahdat tai meet nukkuu ja kun sä heräät.Silloin kun sä oot kännykällä niin sä et nuku.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      269
      1082
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      890
    3. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      228
      860
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      831
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      79
      733
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      66
      717
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      100
      624
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      37
      509
    Aihe