Muutetaanko nainen homeiseen ja sähköttömään mummomökkiin.

Anonyymi-ap

Jonnekin korpeen ja eletään siellä köyhänä mutta onnellisena loppuelämä? Niin muutkin tekee lehtijuttujen mukaan.

37

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei nyt pysty, home allergia ja mun mummon "mökistä" on lattiakin poistettu. Naakat lentelee katon läpi yläkertaan.. mitä onnellisuutta se korpielämä tois?

    • Anonyymi

      Sopii mutta mulla on vähän säästöjä ja haluan niillä kunnon aurinkosähköt ja aggregaatin sekä siistin kuivikekäymälän. Sähköyhtiöstä vapautuminen olisi helpotus. Vuosia jo ärsyttänyt miten niillä kuukausimaksuilla rahastetaan. Kuukausimaksu on pilvissä vaikka käyttö olisi melkein nollassa.

    • Anonyymi

      Ei kiitos. Mä asun mielummin kotonani.

    • Voisin muuttaa sellaiseen. Keskelle metsää.

      • Anonyymi

        Minulle sopiva muuten, mutta järvenrannalla ja homekin se vielä puuttuu.


    • Anonyymi

      Minä en siitä homeesta niin välitä, mökkejä löytyy kyllä ilman homettakin. Pieni mökki, metreittäin vain lunta...

      • Anonyymi

        Ei ole kun on paikalla ja tekee lumityöt sitä mukaa kun sitä tulee (sivusta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kun on paikalla ja tekee lumityöt sitä mukaa kun sitä tulee (sivusta)

        Pysyykö sulla kola kädessä? Tällä tytöllä pysyy kyllä ja lapio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysyykö sulla kola kädessä? Tällä tytöllä pysyy kyllä ja lapio.

        Olen nainen ja teen itse lumityöt nykyisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen ja teen itse lumityöt nykyisinkin.

        Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!

        *nykyajan nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!

        Lähes noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!

        Ei ainakaan saa torttuun oikeanlaista kuorrutusta ilman miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, hyvä me tytöt! Nykyajannaiben pystyy ihan kaikkeen, ilman miestäkin!

        Saahan sitä urbaanilädyt itseään vapaasti kehua. Tulisitpa meille maalle ja alettaisiin ihan oikeasti kuntoa mittelöimään. Minä teen miesten ja naistentyötkin, mutta olisi se helpotus ja muutenkin ilonaihe se kauniimpikin sukupuoli minunkin huushollissa. Ne työt vain niin vuosisatojen kuluessa muotoutuneet, että nainen on vastuussa taloustöistä ja mies näistä ryskyhommista. Ihan ilolla niitä yhdessäkin tekisin ja mikä sen mukavampaa kuin yhteispeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä urbaanilädyt itseään vapaasti kehua. Tulisitpa meille maalle ja alettaisiin ihan oikeasti kuntoa mittelöimään. Minä teen miesten ja naistentyötkin, mutta olisi se helpotus ja muutenkin ilonaihe se kauniimpikin sukupuoli minunkin huushollissa. Ne työt vain niin vuosisatojen kuluessa muotoutuneet, että nainen on vastuussa taloustöistä ja mies näistä ryskyhommista. Ihan ilolla niitä yhdessäkin tekisin ja mikä sen mukavampaa kuin yhteispeli.

        Eipä sitä unelmoijista oikeaan elämään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä unelmoijista oikeaan elämään ole.

        Interesting😂 Missähän sfääreissä tämä miehen trollikeskustelu kulkee tänään? Oli siinä mukana joku ulkopuolinen jupisemassa tai ei, samalta massalta näyttää. Pitäisi viestiä jostain jos omat kommentit alkaa vaikuttaa ns ätmähtäneeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan saa torttuun oikeanlaista kuorrutusta ilman miestä?

        Touchè


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä unelmoijista oikeaan elämään ole.

        Se oikea elämä on jo ihan toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Interesting😂 Missähän sfääreissä tämä miehen trollikeskustelu kulkee tänään? Oli siinä mukana joku ulkopuolinen jupisemassa tai ei, samalta massalta näyttää. Pitäisi viestiä jostain jos omat kommentit alkaa vaikuttaa ns ätmähtäneeltä

        Ei tämä mitään trollausta ole, kuin sinun. jossakin rivi tai kerrostalossa asut. Mukava varmaan jos naapurit seinän takana jyskää. Jotkut tosiaankin kadehtii vaikka rivitalossa asuu. Minä voin iltaisin kuunnella musiikkia ihan täydellä teholla, kun naapuriin matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Interesting😂 Missähän sfääreissä tämä miehen trollikeskustelu kulkee tänään? Oli siinä mukana joku ulkopuolinen jupisemassa tai ei, samalta massalta näyttää. Pitäisi viestiä jostain jos omat kommentit alkaa vaikuttaa ns ätmähtäneeltä

        Jotenkin äthmääntyneeltä vaikuttaa kommenttisi jos sinulla ei mitään muuta ikävöinnin kohdetta.


    • Anonyymi

      tuommosia ei vihreitä -naisia on vaikea löytää jotka pärjää vähän vaatimattomamminkin

      • Anonyymi

        No ihan varmasti löytyy. Mutta ei sellasta miestä joka sitä kestäis😅😁💋 t justiina😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmasti löytyy. Mutta ei sellasta miestä joka sitä kestäis😅😁💋 t justiina😘

        Eikä nämä vihreät neitsykäiset tiedä mitään arkisesta kovasta, mutta mukavasta elämästä. Villapaita päällä sitä maailmaa parannetaan, muta ihan toista on tämä korvenelämä. Minulle ihan parasta, mutta teille varmaan epämukavaa.


    • Anonyymi

      Oliks tää se kaveri joka vie pyykkinsä kaupunkiin tyttöystävälle pestäväks?

      • Anonyymi

        Puoliautomaatilla voi pyykit pestä mökilläkin vaikkei ole vesijohtoja.


    • Anonyymi

      Pitää olla ulkohuussi ja vesi kannetaan kaivosta. Vaatteiden pitää alkaa tuoksumaan ummehtuneelta.

    • Anonyymi

      En usko tuollaisiin satuihin ja oma mökki on jo. Joku lusmu sinne hengaamaan? Ei kiitos.

    • Anonyymi

      En tiedä onko miehistä enää nykyään tuohon…🫢

      • Anonyymi

        Etpä ole sittenkään vielä miehiä kohdannut.


    • Anonyymi

      Ei muuteta, ei todellakaan muuteta nussimises takia.

      • Anonyymi

        Määrittele nussimises?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määrittele nussimises?

        Seksuaalinen kanssakäyminen?


    • Anonyymi

      Ei tarvi turhaan hakea töitäkään kun perähikiältä niitä ei löydy 😅

    • Anonyymi

      Homeiseen et mua saa, mutta jos ilman sitä joku korsu löytyy, niin 🤔.

      • Anonyymi

        Ei ne korsutkaan välttämättä homeisia ole. Kosteudenpoisto vähän ongelma, mutta minulla jo satavuottavanhassa kellarissa höyryputki ulos.


    • Anonyymi

      Ette tule! En minä kaikenlaisia kutaleita nurkkiini huoli!

    • Anonyymi

      Eikö se teltta sillanalla käy?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe