Onko tämä omakotilähiö ainoa, jossanäin toimitaan.
Esim yli 10 vuitta ihmiset tulevat samaan paikkaan. Ymmäetävät kaikki kun henk koht juttelee että monet heistä toivoo omalta kodikta kotirauhaa ja monet esim sanoo ettei käytä isompaa tiwtä koska se on meluisa, tykkää lomalta täyttä hiljaisuutta ja rauhaa koska työ esim meluisa koulu ym
Jotkut asuinkohdan asukkaista katsoo oineudeksen pitää erilaista melua kadulla, järjestää tapahyumia v 2007 alkaen.
Ihmiset, sadat, tuhannet, kutsuttu ja osallistuu
Esim ilotulitis vastaa tai on isompi kuin markettien tai kaupungin. Ihmiset parveilee 17-03.
Kaupan kestää hädin tuskin tunnin.
Melua kotiin 24 7 365 alkaen 2007.
Onko tällainen väkivalta ja terriri, että kaikilta asukkailta ei kysytä halukkuutta joukkourheiluun, ilotulitukseen, katujumppasn ym normaalia.
Missään muualla en itse ole nähnyt vaan liikkuessa asuntoalueilla ei yleensä näy ketään.
Sydän muljahtelee, olen tosi uupunut.
Tähän liittyy maalittaminen ja järjrstäytynyt vainoaminen.
satojen ihmisten kutsuminen, tapahtumien järjestäminen asuntokadulle
Anonyymi-ap
4
87
Vastaukset
- Anonyymi
Siis että pervettä ei koskaan laiteta autoon yhdessä kohtaa ja mennä tapahtumiin jotka kauounki seurat kulttuuri jne järjestää vaan jädän tiwlle, ovenpieleen jne
- Anonyymi
Kyllä tässä jokin on muljahtanut...
- Anonyymi
Mut mikähän muljahtaa seuraavaksi ?
- Anonyymi
Missään lähiöissä kyläillessäni ulkoa ei kuulu mitään.
Vain yhdessä paikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7207273- 831473
Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi2261047"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet6631029Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy16995Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko214918Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.102884Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke131809Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov54760Mies mikä on sun mielestä suurin
este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?50739