Sähköauton renkaiden vaihto

Olen lukenut netistä juttuja ettei pidä itse mennä vaihtamaan sähköauton renkaita.
Minä opiskelen sähköasentajaksi ja keväällä saan päättötodistuksen niin voinko minä vaihtaa renkaat kun olen sähköasentaja?
13345
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Sähköautossa ei ole renkaita. Siinä on pyörät.

Äänestä
  • Audissa on olympiarenkaat.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Audissa on olympiarenkaat.

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

Äänestä

• Polkupyörä on pyörä. Missäs Jyväskylässä on pyöräliike? Jos sellainen löytyy niin onko siellä pyöräkone?

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍

Vain unelmissas onneton

Äänestä

Poliisi järjestää keväisin pyöräratsioita. Mulla on autotallissa hyllyllä pyörärauta.

Äänestä
  • Vain unelmissas onneton

Äänestä

Polkupyörä on kansan suuhun pinttynyt termi liikuntavälineestä jota liikutetaan ketjun avulla. Laitteessa ei edes ole pyöriä, vaan pinnavanteet ja kumit.

Äänestä
  • Ei minun pyörä liiku mihinkään vaikka siinä on ketjut. Tuolla se autotallin nurkalla on eikä liiku mihinkään eli ei pyörä voi liikkua ketjun avulla.

Äänestä

Onko autossa sitten ohjausrengas? Kansankielellä ratti.

Äänestä
  • Mees nyt pilipali poju muualle satuilemaan

Äänestä

Autoa ohjataan ohjauskehää keskiönsä ympäri käsin pyörittämällä. Kysehän on aistinvaraisesta toiminnasta, jossa silmät välittävät aivojen kautta lihaksistolle käskyjä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olen lukenut netistä juttuja ettei pidä itse mennä vaihtamaan sähköauton renkaita.
Minä opiskelen sähköasentajaksi ja keväällä saan päättötodistuksen niin voinko minä vaihtaa renkaat kun olen sähköasentaja?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu