Olen lukenut netistä juttuja ettei pidä itse mennä vaihtamaan sähköauton renkaita.
Minä opiskelen sähköasentajaksi ja keväällä saan päättötodistuksen niin voinko minä vaihtaa renkaat kun olen sähköasentaja?
Sähköauton renkaiden vaihto
14
270
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköautossa ei ole renkaita. Siinä on pyörät.
- Anonyymi
Audissa on olympiarenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audissa on olympiarenkaat.
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Polkupyörä on pyörä. Missäs Jyväskylässä on pyöräliike? Jos sellainen löytyy niin onko siellä pyöräkone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Poliisi järjestää keväisin pyöräratsioita. Mulla on autotallissa hyllyllä pyörärauta.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Polkupyörä on kansan suuhun pinttynyt termi liikuntavälineestä jota liikutetaan ketjun avulla. Laitteessa ei edes ole pyöriä, vaan pinnavanteet ja kumit.
- Anonyymi
Ei minun pyörä liiku mihinkään vaikka siinä on ketjut. Tuolla se autotallin nurkalla on eikä liiku mihinkään eli ei pyörä voi liikkua ketjun avulla.
- Anonyymi
Onko autossa sitten ohjausrengas? Kansankielellä ratti.
- Anonyymi
Mees nyt pilipali poju muualle satuilemaan
- Anonyymi
Autoa ohjataan ohjauskehää keskiönsä ympäri käsin pyörittämällä. Kysehän on aistinvaraisesta toiminnasta, jossa silmät välittävät aivojen kautta lihaksistolle käskyjä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252104Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.911931Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881901MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131603Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881466Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11464Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241397Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481267Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731134Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351129