Olen lukenut netistä juttuja ettei pidä itse mennä vaihtamaan sähköauton renkaita.
Minä opiskelen sähköasentajaksi ja keväällä saan päättötodistuksen niin voinko minä vaihtaa renkaat kun olen sähköasentaja?
Sähköauton renkaiden vaihto
14
261
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköautossa ei ole renkaita. Siinä on pyörät.
- Anonyymi
Audissa on olympiarenkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Audissa on olympiarenkaat.
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
- Anonyymi
Polkupyörä on pyörä. Missäs Jyväskylässä on pyöräliike? Jos sellainen löytyy niin onko siellä pyöräkone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅
Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Poliisi järjestää keväisin pyöräratsioita. Mulla on autotallissa hyllyllä pyörärauta.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Polkupyörä on kansan suuhun pinttynyt termi liikuntavälineestä jota liikutetaan ketjun avulla. Laitteessa ei edes ole pyöriä, vaan pinnavanteet ja kumit.
- Anonyymi
Ei minun pyörä liiku mihinkään vaikka siinä on ketjut. Tuolla se autotallin nurkalla on eikä liiku mihinkään eli ei pyörä voi liikkua ketjun avulla.
- Anonyymi
Onko autossa sitten ohjausrengas? Kansankielellä ratti.
- Anonyymi
Mees nyt pilipali poju muualle satuilemaan
- Anonyymi
Autoa ohjataan ohjauskehää keskiönsä ympäri käsin pyörittämällä. Kysehän on aistinvaraisesta toiminnasta, jossa silmät välittävät aivojen kautta lihaksistolle käskyjä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"518713Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1505096Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1034804Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83802Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m813398Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta483303- 272840
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html322543Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513