Sähköauton renkaiden vaihto

Anonyymi-ap

Olen lukenut netistä juttuja ettei pidä itse mennä vaihtamaan sähköauton renkaita.
Minä opiskelen sähköasentajaksi ja keväällä saan päättötodistuksen niin voinko minä vaihtaa renkaat kun olen sähköasentaja?

14

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköautossa ei ole renkaita. Siinä on pyörät.

• Anonyymi

Audissa on olympiarenkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Audissa on olympiarenkaat.

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

• Anonyymi

Polkupyörä on pyörä. Missäs Jyväskylässä on pyöräliike? Jos sellainen löytyy niin onko siellä pyöräkone?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osui ja upposi kjäh kjäh 🤣😅

Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perähikiäläinen on näemmä löytänyt oman palstansa🤥👍

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Poliisi järjestää keväisin pyöräratsioita. Mulla on autotallissa hyllyllä pyörärauta.

• Anonyymi

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Polkupyörä on kansan suuhun pinttynyt termi liikuntavälineestä jota liikutetaan ketjun avulla. Laitteessa ei edes ole pyöriä, vaan pinnavanteet ja kumit.

• Anonyymi

Ei minun pyörä liiku mihinkään vaikka siinä on ketjut. Tuolla se autotallin nurkalla on eikä liiku mihinkään eli ei pyörä voi liikkua ketjun avulla.

• Anonyymi

Onko autossa sitten ohjausrengas? Kansankielellä ratti.

• Anonyymi

Mees nyt pilipali poju muualle satuilemaan

• Anonyymi

Autoa ohjataan ohjauskehää keskiönsä ympäri käsin pyörittämällä. Kysehän on aistinvaraisesta toiminnasta, jossa silmät välittävät aivojen kautta lihaksistolle käskyjä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      159
      8458
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      99
      4015
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3882
    4. Mones päivä kaivattusi on syntynyt?

😁
      Ikävä
      55
      3363
    5. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      42
      2694
    6. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      53
      1854
    7. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      361
      1819
    8. Yliajo Heinolassa

Mikä ihme ihmisiä vaivaa nykyään? Vähän ensin kähistellään nakkikioskilla ja sen jälkeen kostoksi murhataan autolla! Voi
      Heinola
      44
      1773
    9. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      11
      1711
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1491
    Aihe