Ootteko nähneet kauheita mainoksia jalkapohjista?

Anonyymi-ap

Minne ilmoittaa?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nähnyt. Ne ovat hirveännäköisiä. Oksettavaa. Se on joku mainos,
      jossa jalkapohjia hoidetaan murskatulla valkosipulimössöllä tms.

    • Anonyymi

      samat sanat ja kun on vierekkäin joku ruokaresepti tai mainos ja samalla hiivasieni mainos huh

      • Anonyymi

        Oliko sellä hiivasienikastikkeen valmistusohjeet?
        Ovat ehkä vähän erilaisemmat kuin korvasienille on tarkoitettu.
        Kärpässienistäkin saa makoisan keiton, kun ennen tarjoilua raaputtaa veitsellä ne punaiset pilkut pois.


    • Anonyymi

      Jos näkee jalkapohjista mainoksia, ilmoittaudu vastaanotolle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten joillakin voi olla noin sairas "huumorintaju".
        Oletteko olevinanne "vitsikkäitä" ?
        Ette ole! Olette pelkästään tyhmiä.

        Tehdäänkö näin, me kaikki muut yhdessä?

        Tehdään rikosilmoitus tästä firmasta! Rikkoo kaikkia estetiikka-normeja ym.

        Itse tulen koko ajan inhottavalle tuulelle, se rikkoo minun henkilökohtaista oloani.
        Sama jos laittaisi vaikka sen "yhden" kuvan joka paikkaan.

        Nykyisin pitää olla kaksi pahvipalaa sivussa ja ensin silmät sirrillään yrittää hypätä sen mainoksen yli, pahinta kun hyppää tämä mainos kesken viestiketjun, eikä ole varautunut.

        YÄK!

        On joku liettualainen firma tää.

        TEHDÄÄN KAIKKI RIKOSILMOITUS TÄSTÄ FIRMASTA.!

        Ei vaate-, auto ym mainokset häiritse, mutta tämä on täysin kaikkien hyvien tapojen vastainen, altistuttaa netin käyttäjät tahtomattaan katsomaan inhottavaa ja voimaan pahoin!


    • Niistä jalkapohjista ei kannata hermostua, kun niistä pääsee helposti eroon.

      Ruksaa vain sen mainoksen pois (siitä oikeasta yläkulmasta), niin siinä kysytään miksi ei halua sitä nähdä. Minä olen klikannut sitä vaihtoehtoa, että olen nähnyt sen jo monta kertaa. Muitakin vaihtoehtoja siinä olisi, en muista mitä.
      Sitten lupaavat olla näyttämättä sitä enää ja ovat nähtävästi pitäneet myös lupauksensa, koska niitä ei sen jälkeen ole näkynyt.

      • Anonyymi

        Kiitti neuvosta!

        Kun sinä olet topakka, niin etkö voisi kuitenkin ilmoittaa ylöspidolla tästä ja ottaa selville, että onko todella sallittua näyttää näitä mainoksia?
        Mielestäni ne eivät kuulu hyvien tapojen mainoksiin.
        Sama kuin olisi joku oksennusmainos joka paikassa nähtävänä.

        Tee myös rikosilmoitus sinä, ei maksa mitään sinulle, mutta tulet saamaan kiitosta hyvin monelta! Kiitän sinua jo etukäteen!

        Katsos eihän kaikki ole lukemassa tuota sinun neuvoa. En tiedä, mitä tuumivat tuolla 80 palstalla.

        Ylöspito on tietysti, yritin etsiä sitä, mutta en löytänyt, enkä halua liikaa hyppiä sivuilla, kun tulee ne kuvat yökkönä aina.

        Pitäisi klikata, mutta kun on niin kauhea kuva, että ei uskalla avata. Jo on alkanut tulla illalla häjykuvana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti neuvosta!

        Kun sinä olet topakka, niin etkö voisi kuitenkin ilmoittaa ylöspidolla tästä ja ottaa selville, että onko todella sallittua näyttää näitä mainoksia?
        Mielestäni ne eivät kuulu hyvien tapojen mainoksiin.
        Sama kuin olisi joku oksennusmainos joka paikassa nähtävänä.

        Tee myös rikosilmoitus sinä, ei maksa mitään sinulle, mutta tulet saamaan kiitosta hyvin monelta! Kiitän sinua jo etukäteen!

        Katsos eihän kaikki ole lukemassa tuota sinun neuvoa. En tiedä, mitä tuumivat tuolla 80 palstalla.

        Ylöspito on tietysti, yritin etsiä sitä, mutta en löytänyt, enkä halua liikaa hyppiä sivuilla, kun tulee ne kuvat yökkönä aina.

        Pitäisi klikata, mutta kun on niin kauhea kuva, että ei uskalla avata. Jo on alkanut tulla illalla häjykuvana.

        En näe mitään syytä tehdä ilmoitusta sellaisesta, mikä ei itseäni häiritse (enää), kun sen voi poistaa jokainen itsekin, jota se etoo. Siksihän niissä se ruksi on mitä painaltaa.
        Ei niitä avata tarvitse poistaakseen mitään muitakaan mainoksia.
        Voihan olla niitäkin, jotka oikein tykkäävät katsella rumia jalkapohjia. Mistäs sen tietää.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        En näe mitään syytä tehdä ilmoitusta sellaisesta, mikä ei itseäni häiritse (enää), kun sen voi poistaa jokainen itsekin, jota se etoo. Siksihän niissä se ruksi on mitä painaltaa.
        Ei niitä avata tarvitse poistaakseen mitään muitakaan mainoksia.
        Voihan olla niitäkin, jotka oikein tykkäävät katsella rumia jalkapohjia. Mistäs sen tietää.

        Voisi ajatella sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät ole nähneet neuvojasi.
        Eihän tällä palstalla käy kaikki lukemassa ohjettasi.

        Minä tein eilen sellaista, mikä ei minua koskenut ja ei itseäni häiritse Oli kyseessä sellainen kissojen viihdytys laser-leikkikalu, jonka poistin omatoimisesti.

        Se on vaarallinen kissan silmille (on todettu tieteellisesti), myös pikkulasten ja muidenkin.

        Vaikka ei se siis minua itseäni häiritse, niin muiden puolesta hoidin asian.

        Eli voihan sitä tehdä toisten puolesta, vaikka itseään ei häiritsisikään.
        Jotkut tekee, jotkut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi ajatella sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät ole nähneet neuvojasi.
        Eihän tällä palstalla käy kaikki lukemassa ohjettasi.

        Minä tein eilen sellaista, mikä ei minua koskenut ja ei itseäni häiritse Oli kyseessä sellainen kissojen viihdytys laser-leikkikalu, jonka poistin omatoimisesti.

        Se on vaarallinen kissan silmille (on todettu tieteellisesti), myös pikkulasten ja muidenkin.

        Vaikka ei se siis minua itseäni häiritse, niin muiden puolesta hoidin asian.

        Eli voihan sitä tehdä toisten puolesta, vaikka itseään ei häiritsisikään.
        Jotkut tekee, jotkut ei.

        Vielä samaa asiaa:

        Ehkä tällä palstalla olisi joku toinen, joka tekisi jotain tämän karmean mainoksen kanssa?

        Ajattelen myös muita ryhmiä.

        Kävin kurkkaamassa muita palstoja, ja tää sama mainos keikkuu sielläkin.
        EIVÄT KAIKKI HOKSAA SITÄ RUKSIA siellä yläkulmassa!

        Olisi hyvä jos joku toinen tekisi hyväntahtoisesti MUIDEN PUOLESTA.
        Tuntemattomien puolesta.

        Itse en osaa, eilen etsin paikkaa.

        Jo on hyvä, että olen huomauttanut tästä, ja moni muukin on samaa mieltä.
        Tellukka antoi neuvon, kiitän siitä, mutta pyydän että joku ilmoittaisi KAIKKIEN MUIDEN PUOLESTA, jotka eivät osaa, ja joutuvat tahtomattaan näkemään tään yäk- inho kauheen kuvan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä samaa asiaa:

        Ehkä tällä palstalla olisi joku toinen, joka tekisi jotain tämän karmean mainoksen kanssa?

        Ajattelen myös muita ryhmiä.

        Kävin kurkkaamassa muita palstoja, ja tää sama mainos keikkuu sielläkin.
        EIVÄT KAIKKI HOKSAA SITÄ RUKSIA siellä yläkulmassa!

        Olisi hyvä jos joku toinen tekisi hyväntahtoisesti MUIDEN PUOLESTA.
        Tuntemattomien puolesta.

        Itse en osaa, eilen etsin paikkaa.

        Jo on hyvä, että olen huomauttanut tästä, ja moni muukin on samaa mieltä.
        Tellukka antoi neuvon, kiitän siitä, mutta pyydän että joku ilmoittaisi KAIKKIEN MUIDEN PUOLESTA, jotka eivät osaa, ja joutuvat tahtomattaan näkemään tään yäk- inho kauheen kuvan!

        Joku toinen?
        Se joku toinen voisit olla sinä itse. Miksi aina turvautua siihen, että joku toinen tekisi jotain sinun puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen?
        Se joku toinen voisit olla sinä itse. Miksi aina turvautua siihen, että joku toinen tekisi jotain sinun puolestasi.

        Minä olen yrittänyt, johan kerroin.
        Olen käynyt nuubun sivuilla, ei ole edes paikkaa siellä mihin kirjoittaa ja valittaa.

        Olen ruksannut pois vaikka miten monta inhottavaa kuvaa, ei auta.

        Miksi vastaat noin?
        Aina tuo "asenne". Aina tuollainen tyyli.

        Jos olisit fiksu, niin voisithan auttaa sinäkin asiassa.
        Kuten kerroin, niin yritän saada sitä pois muittenkin takia, jotak eivät osaa sitäkään, että ruksata. Ja kuten kerroin, niin olen todella yrittänyt ja nyt pyydän apua muidenkin puolesta.

        Olen kertonut että en osaa enempää.
        Auta sinä asiassa!

        Jos et sinäkään, niin joku muu?

        Toivon että ei tule nenäkästä vastausta, vaan että JOKU JOKA TIETÄÄ MITEN vastaa ja neuvoo, ja että YHDESSÄ YRITÄMME saada pois nuo INHOTTAVAT MAINOKSET.

        Kai jonkinlaista yhteishenkeä löytyy täältä?
        Pliis - ei nenäkkäitä vastauksia.

        On kai täällä ystävällisiäkin ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen yrittänyt, johan kerroin.
        Olen käynyt nuubun sivuilla, ei ole edes paikkaa siellä mihin kirjoittaa ja valittaa.

        Olen ruksannut pois vaikka miten monta inhottavaa kuvaa, ei auta.

        Miksi vastaat noin?
        Aina tuo "asenne". Aina tuollainen tyyli.

        Jos olisit fiksu, niin voisithan auttaa sinäkin asiassa.
        Kuten kerroin, niin yritän saada sitä pois muittenkin takia, jotak eivät osaa sitäkään, että ruksata. Ja kuten kerroin, niin olen todella yrittänyt ja nyt pyydän apua muidenkin puolesta.

        Olen kertonut että en osaa enempää.
        Auta sinä asiassa!

        Jos et sinäkään, niin joku muu?

        Toivon että ei tule nenäkästä vastausta, vaan että JOKU JOKA TIETÄÄ MITEN vastaa ja neuvoo, ja että YHDESSÄ YRITÄMME saada pois nuo INHOTTAVAT MAINOKSET.

        Kai jonkinlaista yhteishenkeä löytyy täältä?
        Pliis - ei nenäkkäitä vastauksia.

        On kai täällä ystävällisiäkin ihmisiä?

        valita tasavalan presitendille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valita tasavalan presitendille

        Tai välikysymys hallitukselle.


    • Anonyymi

      Silsasta voin kanssa keittää sienikeiton

      joko
      minä voin myös
      tai
      margariinin kanssa

      Täytyykö täällä kaikki selittää, täytyy, eli

      Eli ei siltiä syödä pidä/tarvise voi laittaa silti

      Ei keittoa tai yrittänyttä laiteta
      Tai syödä
      On tämä nyt kanssa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe