Traktorien valot

Anonyymi-ap

Miksi traktoreissa takavalot , vilkut on lokasuojien päällä? joskus -70 luvulla 900 Valmetissa vilkut ohjaamon yläreunassa kumisten varsien päissä, ja näkyi hyvin. Tiedä sitten oliko jälkiasennus, nykyään saatais mahtumaan kaikki valotoiminnot samanlailla joustavan kumivarren päähän

8

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan sama missä ne on kun niitä ei edes näy sieltä järjettömien ledityövalojen seasta.
      Työvaloja ei edes saa käyttää liikenteessä ajaessa mutta eihän nää maalaiset mistään mitään tiedä.

• Anonyymi

Uusimmissa versioissa kytketty suunnanvaihtajaan eli palavat vain eteenpäin ajaessa

• Anonyymi

Traktorin kuljettajan on huolehdittava että valojen ja suuntavalojen näkyvyys on oltava riittävä huolimatta traktoriin kiinnitetyistä työkoneista ja laitteista. On siis tarvittaessa kahdennettava valolaitteet joko kiinteänä tai irroitettavina paikkaan johon on muulle liikenteelle hyvä näkyvyys.
      Peräänajoja muita onnettomuuksia sattuu kun traktorin valot ei toimi tai ei näy.

• Anonyymi

Näinhän sen pitäisi mennä, mutta varmenpi jos olis jo tehdastekosena. Peräänajot aina kinkkisiä ja peräänajaja aina syyllinen vaikkei tiedä onko edes vilkkua näytetty ajoissa, tarpeeksi ajoissa. Tälläviikolla Leppävirralla kolarisuma niin rekkakuski syytteeseen , paha todistaa muutoin ja helpoin Poliisillekkin todeta, vaikka olis saanut kuinka alkunsa

• Anonyymi

Ne hajoaa helpommin siellä ylhäällä. Parempi amlempana. Maalaisjunteilla on muutenkin vaikeuksia pitää traktoreita liikennekelpoisina kun niitä ei tarvi katsastaa.

• Anonyymi

Jos valot olis yläällä kuminuijan varressa ja suojattuna kestäis hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos valot olis yläällä kuminuijan varressa ja suojattuna kestäis hyvin

Se olisi hyvä. Kuminuija varressa ja turvenuija ratissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe