Laittasit mulle viestiä vaikka uudenvuoden toivotukset 🙃
Ois kiva jos nainen
24
729
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
Tuu sinne chsttiin:)
- Anonyymi
Toki, siksihän täällä olen että voi laittaa tai ainakin olla "tietoinen" että voi laittaa.
- Anonyymi
Mies kuita rakas olis ihanaa jos laittaisit viestiä tai aina sanon jos rohkenet tai haluat niin soita❤️
- Anonyymi
Miksi? Et sinäkään mulle ikinä mitään toivotuksia ole laitellu.
- Anonyymi
Laitoin jouluna et vastannu edes🙃
- Anonyymi
Vastas ainaki mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastas ainaki mulle.
No hyvä laita sä sille jotain söpöö😁👌 mä en enää viitsi
Hyvää Uutta-vuotta kaikille, jotka sitä viestiä kaipaa. Niin rekkautuneille, kuin nimettömillekkin.
- Anonyymi
Laitoitko joulun toivotukset?
- Anonyymi
Mulla ei ole sun nimeä, saati numeroa.
- Anonyymi
Olepas mies kohtelias ja laita sinä viestiä ja uudenvuoden toivotukset, olisi kiva juttu.
- Anonyymi
Ei ole numeroa
- Anonyymi
Ei oo enää,ketää,kaivattua jolle pitää uudenvuoden toivotusta tai numeroita …..pitää hankkia uus kaivattu eka
- Anonyymi
En mä enää laita mitää viestejä kun ei muutenkaan mitään keskustelua käydä. Muttahän tietää kyllä tunteeni sillä olen ne hänelle kertonut, eivätkä ne koskaan sammu.
- Anonyymi
Mies laittaa herättyään viestiä osoittaa kiinnostustaan ja usko jee nainen lähettää viestiä takaisin, se saattaa sisältää uudenvuoden toivotukset sen ajankohtana
- Anonyymi
Mietin eilen, että varmaan laitankin viestin. Mutta jos se puhelu onkin ollut harhalaukaus?
- Anonyymi
Hello, hello, hello
- Anonyymi
Hyvää tulevaa vuotta naiselle,olkoon sinulla onni myötä ja pystyt karttamaan häntä miestä helposti. Siinä olisi viesti Sille naiselle.
- Anonyymi
Kelle mä laitan tai soitan...?😉
- Anonyymi
Ei ehkä kannata käyttää 🙃 hymiötä jos tahtoo tarkottaa hyvää. Toi hymiö kuvastaa sarkasmia,ahdistusta tai jopa raivoa....
- Anonyymi
Moni käyttää sitä myös "hassutteluun".
Nuo hymiöt ovat vaarallisia, jos ei niiden merkityksiä tunne. Siksi niitä ei kauheasti kannata viljellä. Ja eikä yksi hymiö paljoa kerro. Lause kertoo enemmän.
- Anonyymi
Toivoteltiin jo joulut ja uudet vuodet ihan kasvotusten. Mutta muissa merkeissä voitais kyllä viestitellä 🙂
- Anonyymi
Lauantai-iltayöllä, tolpalta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693