Vertaistukea naiseen ihastuneelle

Anonyymi-ap

Kaipaisin jonkinlaisia vertaiskokemuksia, sekä heteroilta, että bi/lesbonaisilta.
Olen elämäni aikana muutaman kerran ihastunut naiseen ihan vaan omien ajatusten tasolla. Nyt olen taas ihastunut, mutta en pääse yli tästä naisesta. Syy lienee se, että saan häneltä jonkinlaista vastakaikua, vaikka se todennäköisesti on ihan kaverillista. Tapaamme satunnaisesti, mutta välillä useammin musiikkiharrastuksen parissa. Soitamme eri instrumenttia, mutta välillä on yhteisiä projekteja, jolloin harjoittelemme yhdessä useammin. Olen aina viihtynyt hänen seurassaan ja pitänyt hänestä, mutta nyt kaikkien koronarajoitusten loputtua hän on yhtäkkiä spontaanisti alkanut halata minua joissain tilanteissa jne. Siis ihan tilanteissa, mihin se sopii, mutta missä tavallinen suomalainen ei halailisi 😂 Lisäksi tämäkin on varmaan vain hänen tyylinsä, mutta hän reagoi usein täällä facebookissa minun päivityksiini sydämellä, ollen usein ainut joka niin tekee.
Tiedän hänen elävän ihan heterosuhteessa, ja itse olen hiljattain eronnut miehestäni.

Ensimmäinen kysymys, mihin kaipaan kommentteja onkin, että onko kellekään käynyt niin, että kahden "näennäisesti heteronaisen" välille on syttynyt rakkaussuhde 🤔

Toinen on sitten se, että koen siis vetoa häneen, ja katsoessani hänen kuviaan en malta lopettaa, koska hän on niin kaunis. Mutta sen pidemmälle en osaa ajatella fyysisesti mitään. Haluaisin ehkä vähän fantasioida hänestä, mutta nope. Aivot sanoo "tiedostoa ei löydy". Versus että alastomasta miehestä, ja heteroseksistä fantasioiminen onnistuu heti.
Toinen kysymys on siis, että onko tämä aivojen keino kertoa, että olen kuitenkin vaan läpihetero 😂 vai miksi näin käy..

40

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🥱 mene biipuolelle funtsimaan "ajatustasonihastumiasi" ja unelmoimaan alastomista miehistä. Meitä muita ei totisesti kiinnosta.🥱

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­­y­m­­f­­o­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#176845921

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Vau, lueskelin muutaman keskustelun täältä, joissa mietittiin vihamielistä suhtautumista. Mutta näköjään se on totista totta. Teillä käy pian piirit pieniksi.

      • Anonyymi

        Ei nyt ihan näinkään. Kertoo vain siitä, että osa on kyllästynyt, että palstalla spämmää heterot, biit ja trollit, asiallisten kirjoitusten ja kanssalesbojen jäädessä sivuun ja altavastaajiksi.


    • Anonyymi

      Yleensä fantasiat syntyvät ihan pakottomasti silloin kun on ihastunut. Ehkä olet kuitenkin hetero ja ihastumiseksi luulemasi tunne on platonista ihailua. Samaan viittaisi sekin että fantasioit alastomista miehistä. Ihastunuthan ei muita mieti.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta, en siis fantasioimalla fantasioi miehistä, mutta jos esim masturboidessa haaveilen tästä naisesta, niin viritelen itseäni ajattelemalla tapoja, miten tapaisimme romanttisessa mielessä ja miten homma etenee.. Mutta en osaa viedä tätä ns. loppuun asti. Mitä sitten taas osaan viedä jos otan tarkoituksella kohteeksi mieleeni jonkun miehen. Mietin, että eikö se naista ajatellessa onnistu, kun ei ole kokemusta, vai onko se suora vihje minulta minulle. Muuten olen kyllä keksinyt sata ja yksi romanttista kohtaamista ja miettinyt miten tunnustamme tunteemme jnejne ihastunutta haaveilua.


    • Anonyymi

      Ei pahalla eikä vihalla mutta meidän lesbojen on oikeasti vaikea samaistua tuohon tilanteeseesi ja siten myöskään auttaa sinua koska meille on luontaista fantasioida nimenomaan naisesta. Ainakin jos ylipäätään ei ole erityisiä estoja sillä tasolla. Tilanteesi on vain aikalailla eri maailmasta. Mutta vähän kuulostaisi että oletkohan enemmän ihastunut hänen mukavuuteensa ja välittömään käytökseensä ja varmasti heteronainenkin voi ihailla naiskauneutta. Tai kaipaatko vaihtelua tai jännitystä? En tiedä, mutta jos et pysty antamaan ajatustesi lentää kuulostaa että et halua häntä sillä tavalla. Tai sitten asiassa on vielä jokin iso este tai jarru päällä.

      • Anonyymi

        Täällä teidän puolella vaan oikeasti on elämää, bi-puolella etsitään vaan seuraa tai ollaan hiljaa 🙈
        En koe hakevani jännitystä, vaan olen rehellisen kiinnostunut tuosta henkilöstä niin, että se meinaa haitata yhteistä harrastustakin. Ja tuijottelen hänen kuviaan ja yritän tulkita hänen tekojaan 🙈 vastasinkin edelliselle, että en tosiaan tiedä mikä estää viemästä ajatuksia maaliin saakka, voiko oma kokemattomuus tehdä sen.

        Toki olen myös tällä hetkellä ylipainoinen, ja koen jo ajatuksena hirveäksi näyttäytyä toisen, niin kauniin naisen edessä alasti. Olen niin tyytymätön itseeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä teidän puolella vaan oikeasti on elämää, bi-puolella etsitään vaan seuraa tai ollaan hiljaa 🙈
        En koe hakevani jännitystä, vaan olen rehellisen kiinnostunut tuosta henkilöstä niin, että se meinaa haitata yhteistä harrastustakin. Ja tuijottelen hänen kuviaan ja yritän tulkita hänen tekojaan 🙈 vastasinkin edelliselle, että en tosiaan tiedä mikä estää viemästä ajatuksia maaliin saakka, voiko oma kokemattomuus tehdä sen.

        Toki olen myös tällä hetkellä ylipainoinen, ja koen jo ajatuksena hirveäksi näyttäytyä toisen, niin kauniin naisen edessä alasti. Olen niin tyytymätön itseeni.

        Ja kuka sanoo ettei ylipainoinen nainen voi olla kaunis ja haluttava? Riippuu kuules ihan silmäparista joka naista katsoo. Ei kannata kuunnella lyttääjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä teidän puolella vaan oikeasti on elämää, bi-puolella etsitään vaan seuraa tai ollaan hiljaa 🙈
        En koe hakevani jännitystä, vaan olen rehellisen kiinnostunut tuosta henkilöstä niin, että se meinaa haitata yhteistä harrastustakin. Ja tuijottelen hänen kuviaan ja yritän tulkita hänen tekojaan 🙈 vastasinkin edelliselle, että en tosiaan tiedä mikä estää viemästä ajatuksia maaliin saakka, voiko oma kokemattomuus tehdä sen.

        Toki olen myös tällä hetkellä ylipainoinen, ja koen jo ajatuksena hirveäksi näyttäytyä toisen, niin kauniin naisen edessä alasti. Olen niin tyytymätön itseeni.

        "Toki olen myös tällä hetkellä ylipainoinen, ja koen jo ajatuksena hirveäksi näyttäytyä toisen, niin kauniin naisen edessä alasti. Olen niin tyytymätön itseeni."

        Tällä palstalla riehuu ajoittain 1-2 tyyppiä lyttäämässä naisia. Niiden jutut voi jättää omaan arvoonsa. Mitä mä nyt olen kymmeniä vuosia liikkunut näissä "piireissä", kyllä 99% naisista arvostaa muita naisia. Varoituksen sanana mä haluan silti kertoa, että muuhunkin voi huonolla tuurilla törmätä "piirien" ulkopuolella. Mulle kävi tässä taannoin, että tapasin arkiympyröissä naisen joka aluksi oli ihan normaalisti mutta vähitellen alkoi lyttäämään mua urakalla. Menemättä siihen miksi se onnistui, voin kertoa etten ole sen jälkeen ollut oma itseni. Kadotin elämäniloni ja itsetuntoni naisena. Tämä mun kokemus on harvinainen, enkä tunne ketään kelle olisi sattunut samanlaista. Ei kannata alkaa pelkäämään, mulla oli vain äärimmäisen pska tuuri. Kannattaa kuitenkin tsekata huolella ennenkuin päästää ketään tunnetasolle, ellei kyseessä ole entuudestaan tunnettu nainen.


    • Anonyymi

      hyvin harvoin oikeasti kaunis nainen haluaa ylipainoisen naisen.

      • Vaan ylipaino ei ole este kauneudelle lainkaan.


    • Ehkä olet ihastunut enemmänkin ihmiseen persoonaan, kun fyysisesti naiseen? Ainakin mulla tulee mieleen tuo, kun itse kyllä ihastuessani naiseen tunnen vetoa häneen fyysisestikin ja pääni lähtee oitis laukalle hänen vartaloaan ajatellen. Ettei vain sitä persoonaa ihaillen.

      • Miesten kanssa taas pää ei lähde laukalle, kun ihastun heissä persoonaan. Toisinpäin kuin ap:lla jotakuinkin.


      • Anonyymi

        Entäs sitten minä joka olen täysin kokematon mistään seksuaalisuudesta toisen ihmisen kanssa.
        olen kuitenkin jo 27 vuotias.
        olen yläasteelta lähtien ihastunut vain naisiin mutta ihastun tosi harvoin.
        En silti osaa oikein kuvitella seksitilannetta koska en tiedä miltä edes läheisyys ihastuksen kanssa tuntuu.
        Voihan se olla et oon just niitä harvoja ihmisiä jotka ei vaan sovi kenellekään.
        En pysty kuvittelemaan helposti mitään tilanteita koska pidän kehoani niin vastenmielisenä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs sitten minä joka olen täysin kokematon mistään seksuaalisuudesta toisen ihmisen kanssa.
        olen kuitenkin jo 27 vuotias.
        olen yläasteelta lähtien ihastunut vain naisiin mutta ihastun tosi harvoin.
        En silti osaa oikein kuvitella seksitilannetta koska en tiedä miltä edes läheisyys ihastuksen kanssa tuntuu.
        Voihan se olla et oon just niitä harvoja ihmisiä jotka ei vaan sovi kenellekään.
        En pysty kuvittelemaan helposti mitään tilanteita koska pidän kehoani niin vastenmielisenä.

        En tiedä. 🤷🏼‍♂️

        Itse olen aina kyennyt eläytymään kokemattomanakin viettini viemänä omiin fantasioihini esimerkiksi. Jostain syystä tunnen, että kokemattomuudestani huolimatta naiskehon rakastelu on hyvin luonnollista ja helppoakin jopa. Seuraa vain omaa ja toisen kehonkieltä ja miksipä ei puhu suoraankin seksistä.

        Itselläni on aina ollut tunne, että olen kokenut naiskehon monta kertaa, vaikken ole. Ehkä edellisessä elämässä? ☺️


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        En tiedä. 🤷🏼‍♂️

        Itse olen aina kyennyt eläytymään kokemattomanakin viettini viemänä omiin fantasioihini esimerkiksi. Jostain syystä tunnen, että kokemattomuudestani huolimatta naiskehon rakastelu on hyvin luonnollista ja helppoakin jopa. Seuraa vain omaa ja toisen kehonkieltä ja miksipä ei puhu suoraankin seksistä.

        Itselläni on aina ollut tunne, että olen kokenut naiskehon monta kertaa, vaikken ole. Ehkä edellisessä elämässä? ☺️

        Okei. Monesti olen toivonut et olispa mullakin luontaisesti ajattelukykyä tuohon.
        todennäköisesti en siis edes pystyis mihinkään. Olen vain niin ihastunut ollut jo pitkään. Aloitin jopa masennuslääkityksen kun tuntuu niin kipeältä olla ilman häntä.. Hän on kaikella tavalla niin ihastuttava. Lähinnä haluaisin vain viettää hänen kanssa aikaa ja kuunnella häntä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Monesti olen toivonut et olispa mullakin luontaisesti ajattelukykyä tuohon.
        todennäköisesti en siis edes pystyis mihinkään. Olen vain niin ihastunut ollut jo pitkään. Aloitin jopa masennuslääkityksen kun tuntuu niin kipeältä olla ilman häntä.. Hän on kaikella tavalla niin ihastuttava. Lähinnä haluaisin vain viettää hänen kanssa aikaa ja kuunnella häntä

        No sitä on paha sanoa, ehkä luonto tikanpojan puuhun ajaa, kun tilanne on sopiva. Tunnelmakin kohdillaan.

        Itse olen jo aika nuoresta kirjoitellut mm. rakkausrunoja, seksinovelleja kuten niistä irvaillaan, joissa kohteeni on aina nainen. Itse olen vain minä, toinen osallinen mutten välttämättä mieti sukupuoltani ollenkaan. Toisaalta en myöskään ikinä näe näissä stooreissani itseäni naisenakaan.

        En siis kai haaveile naisena kirjaimellisesti toisesta naisesta. Kuten kai lesbot virallisesti näkee eroottiset kohtaukset mielessään, itsensä naisena.

        Joten en tiedä, ehkä tämäkin voi vaikuttaa jotain miksi koen niin helpoksi, tuntuu luontevalta kuitenkin. En näe ristiriitaa, kuten heterot yleensä. Vaikka vuosia heteroksi itseni mielsinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Monesti olen toivonut et olispa mullakin luontaisesti ajattelukykyä tuohon.
        todennäköisesti en siis edes pystyis mihinkään. Olen vain niin ihastunut ollut jo pitkään. Aloitin jopa masennuslääkityksen kun tuntuu niin kipeältä olla ilman häntä.. Hän on kaikella tavalla niin ihastuttava. Lähinnä haluaisin vain viettää hänen kanssa aikaa ja kuunnella häntä

        Voisitko olla aseksuaali? Ehkä kaukaa haettu, mutta tuli vain mieleeni.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voisitko olla aseksuaali? Ehkä kaukaa haettu, mutta tuli vain mieleeni.

        olen miettinyt että voisin olla.
        mutta haaveilen seksistä ihastuksen kanssa. Tai ehkä se on enempi läheisyydestä mistä haaveilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen miettinyt että voisin olla.
        mutta haaveilen seksistä ihastuksen kanssa. Tai ehkä se on enempi läheisyydestä mistä haaveilen.

        Ehkäpä olet romanttisesti ja seksuaalisestikin ihastunut häneen, mutta koska kulttuurissamme naisten väliset tunteet esitetään vain kaverillisina, hyvinä ystävyyksinä, on hankalaa tunnistaa itsestään sitä enempää. Romantiikka ja seksuaalisuus naamioituu ystävyyteen (halailuun yms läheisyyteen) - näin muistan ainakin itselleni käyneen, kun en tunnistanut itsessäni seksuaalista halua naisia kohtaan. Vasta nyt tietoiseksi tästä tultuani, olen alkanut tunnistamaan seksuallista halua fantasioineen naisia kohtaan. Olisi hyvä varmaan lukea romanttista lesbokirjallisuutta, joka voisi innostaa fantasioimaan asioita loppuun saakka ;)


    • Anonyymi

      Ihastuksesi kohde E?

    • Anonyymi

      Ei pahaa sanottavaa sinulle eikä muillekaan. En potki teitsyjä palstalta pois. Vaan tosiaan ei sulle tarvitse tulla niitä loppuun meneviä mielikuvia mieleen. Eikä täällä oikein osata samaistua juuri aloittavan kypsemmälle iälle ehtineen kukkaan puhkeamista eli myöhäiskäännynnäistä. Sen voin luvata että sen jälkeen jos joskus sinne asti pääset niin osaat kuvitella pitemmälle. Ehdottoman mukavaa arkea osata myös muille kuin miehelleen tai naiselleen kirmailla. Toiset meistä 😁 keistä ei vaan siis ymmärrä sitä miksi pitäisi olla tyrkkynä jos on oikeasti se oma kulta jota rakastaa aidosti. Että näin. Usein se on loukkaavaa kun leikitään tunteilla ja sen voin kertoa että niillä tunteilla saa sapiskaa juuri sellaiselta jolle se letku maistuu jokaiselle kukalle ja pakko saada jokainen kukka kasteltua. Ei siinä olkoon sitten mies tai nainen. Ei loukata muita rakkaat ihmiset tunnetasolla.

    • Anonyymi

      Compulsory heterosexuality täyttää pään kulttuurissamme tyypillisellä kuvastolla. Valtaa fantasiat ja unelmat. Tuttua mh lesboille... Minä en muistanut edes uniani naisista kuin harvoin... Suuren ihastuksen myötä aloin fantasioimaan naisista tietoisesti tahtomattani ja tahtoen. Valitettavasti joskus edelleen mielikuvissa on myös miesten usein miten persoonattomia kehoja, vaikka todellisuudessa tunnen pahoinvointia ajatuksesta harrastaa seksiä miehen kanssa. Ajan kanssa uskon myös mieleni kuvaston päivittyvän naiskeskeiseksi.

    • Anonyymi

      En voi antaa sikäli vertaiskokemusta, että minä kyllä pystyn fantasioimaan hänestä. Olen siis ihastunut naiseen. En aikanaan ollut sellaista asiaa pitänyt edes mahdollisena ja sitten huomasin yhden henkilön toistuvasti seuraavan minua katseella ja kääntyvän katsomaan perääni. Häneen sitten ajan kanssa tajusin ihastuneeni. Meilläkin noita katseita, keskusteluja, pieniä kosketuksia, mutta ei sen enempää.
      Voiko olla niin, että et kuitenkaan ole niin sinut asian kanssa, että siksi sinä et osaa fantasioida loppuun? Toki, jos ei jotain ole koskaan kokenut,ei kai sen fantasiointikaan ole niin helppoa. Toisaalta, luultavasti olet tehnyt miehen kanssa paljon samoja asioita, kun tekisit naisen kanssa, siis kummassakin seksissä kosketellaan käsillä, huulilla jne.
      Ihastuminen ei kuitenkaan vahingoita ketään joten nauti perhosista vastassasi. Jos olisi tilanne, jossa ystävyytenne muuttuu fyysiseksi, niin älä etukäteen liikaa mieti, anna tilanteen viedä.
      Minulla kesti aikani hyväksyä se, että olenkin rakastunut naiseen. En ole mitään hetken huumaa hakenut, enkä testaillut tai leikkinyt kenenkään kanssa. Mutta kyllä aiemmin hetero nainen voi rakastua toiseen naiseen, se on mahdollista.

      • Anonyymi

        Ihanaa...<3 onko teidän tarina edennyt katseista ja kosketuksista pidemmälle?
        Onko ihastuksesikin heterotaustainen?


    • Anonyymi

      Ehkä mielikuvituksesi tarvitsee käytännön kokemusta pohjaksi. Kaikilla ei ole kykyä fantasioida tuntemattomasta. Vertaa siihen että joku kykenee kuvittelemaan elämää toisessa todellisuudessa, vaikka eri aikakaudella, toinen taas ei osaa luoda siitä mielikuvia.

    • Anonyymi

      Jos yhtään lohduttaa, niin itsellä oman ensimmäiset naisihastumiset (n. yli 20 v. sitten) ei olleet seksuaalisia ollenkaan. En siis fantasioinut ihastuksistani tai rakkauden kohteista alkuun ollenkaan eroottisessa mielessä. Enkä edes yrittänyt, kun en kokenut sitä tarpeelliseksi.
      Kuitenkin läheisyys ja sellainen kiinnosti palavasti, ja kun ihastuksensa kanssa pääsi jakamaan läheisyyttä niin yksi asia johtaa luontevasti toiseen jne. on sitten sitä on taivaassa. Uskoisin että sen koettuasi osaat myös siitä fantasioida, mutta tuosta asiasta ei kannata olla huolissaan tässä vaiheessa. Enemmän heteroutta olisi mielestäni se että fantasioi seksistä naisen kanssa, mutta ei kykenisi romanttisiin tunteisiin naista kohtaan,

      Ja varmasti on paljon näinnäisesti heteronaisia jotka ovat löytäneet toisensa. Ei se edellytä sitä että vähintään jommalla kummalla pitää olla aiempia kokemuksia naissuhteista. Ja toisaalta ethän edes tiedä ihastuksesi historiaa tai mieltymyksiä.

      Jos se nainen kiehtoo, niin tutustumaan vaan paremmin! ; )

      • Anonyymi

        Kiitos, tiivistit hyvin oikeastaan ajatuksiani. Ajatukset ovat todella lämpimiä ja romanttisia ja tällä hetkellä suurin haaveilun kohde on sata ja yksi ajatusta tilanteesta, miten paljastaisimme toisillemme tunteemme 🙈 ehkä juuri siksi, että se olisi tässä ensimmäinen askel.

        Harmittaa, kun kaupunki on pieni ja harrastuspiirit vielä pienemmät. Siis ajatellen sitä, että kykenenkö itse paljastaa tunteita, tai jos hänellä olisi, niin kykeneekö hän. Onneksi tosiaan on mahdollisuus tutustua syvemmin kavereina ja yrittää tarkkailla toisen merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tiivistit hyvin oikeastaan ajatuksiani. Ajatukset ovat todella lämpimiä ja romanttisia ja tällä hetkellä suurin haaveilun kohde on sata ja yksi ajatusta tilanteesta, miten paljastaisimme toisillemme tunteemme 🙈 ehkä juuri siksi, että se olisi tässä ensimmäinen askel.

        Harmittaa, kun kaupunki on pieni ja harrastuspiirit vielä pienemmät. Siis ajatellen sitä, että kykenenkö itse paljastaa tunteita, tai jos hänellä olisi, niin kykeneekö hän. Onneksi tosiaan on mahdollisuus tutustua syvemmin kavereina ja yrittää tarkkailla toisen merkkejä.

        Mainio ajatus tutustua ensin kaverina. Siitä saa rakennettua hyvän pohjan suhteelle, jos sellainen joskus kehkeytyy. Monet kestävät parit ovat aloittaneet kaveruudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainio ajatus tutustua ensin kaverina. Siitä saa rakennettua hyvän pohjan suhteelle, jos sellainen joskus kehkeytyy. Monet kestävät parit ovat aloittaneet kaveruudella.

        Kaveruudesta. Mun kaikki suhteet on alkaneet jonkinlaisella kaverinomaisella kanssakäymisellä. En usko että osaisin aloittaakaan muulla tavalla. Jossain kohtaa tulee käännekohta, jonka myötä suhde muuttuu joko ystävyydeksi tai rakkaudeksi. Kaveruus on mulle tavallaan kehittelyvaihe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainio ajatus tutustua ensin kaverina. Siitä saa rakennettua hyvän pohjan suhteelle, jos sellainen joskus kehkeytyy. Monet kestävät parit ovat aloittaneet kaveruudella.

        Itse taas luulen, että nainen jonka kanssa olen kaveri alunperinkin myös vain kaveriksi jää. Joko tunnen vetoa hyvin pian tai en lainkaan, jolloin kaverista tuskin kehittyy mitään ihmeempää. Tuskin. Välttelen kaveristumista naisten kanssa, jotka viehättää mua.

        Miesten kanssa taas juuri toisinpäin ollut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itse taas luulen, että nainen jonka kanssa olen kaveri alunperinkin myös vain kaveriksi jää. Joko tunnen vetoa hyvin pian tai en lainkaan, jolloin kaverista tuskin kehittyy mitään ihmeempää. Tuskin. Välttelen kaveristumista naisten kanssa, jotka viehättää mua.

        Miesten kanssa taas juuri toisinpäin ollut.

        eli tavallaan et voi myöhemmässä vaiheessa enää siis ihastua persoonaan ja sitä kautta tuntea vetoa?

        itse en ainakaan tuntematta sen enempää toista tunne vetoa kehenkään seksuaalisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli tavallaan et voi myöhemmässä vaiheessa enää siis ihastua persoonaan ja sitä kautta tuntea vetoa?

        itse en ainakaan tuntematta sen enempää toista tunne vetoa kehenkään seksuaalisesti.

        En usko, että se persoona muuttuu sen viehättävämmäksi kaverina mitä se on kaverina ollut. Eli nään jo äkkiä naisesta onko meillä parisuhdepalikoita vai ei, mistä rakentaa. Arvioin naisten kohdalla erilailla jo alkuunsa mitä laatua ihmissuhdetta muodostuu.

        Tapailu taas on tutustumista, ei kaveruutta jos sen molemmat tietää tähtäävään siihen, että kartoitetaan onko tsäänssejä tuntea mitään.

        Ja kun fyysinen vetovoimakin on jotain, niin senkin näkee pian vetoaako vai ei. Kaveriksi valikoituu ne jotka ei fyysisesti vetoa. Usein siis poikamaiset tai muuten he joiden ulkonäkö ei puhuttele. Kuulostaa pinnalliselta ja onkin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En usko, että se persoona muuttuu sen viehättävämmäksi kaverina mitä se on kaverina ollut. Eli nään jo äkkiä naisesta onko meillä parisuhdepalikoita vai ei, mistä rakentaa. Arvioin naisten kohdalla erilailla jo alkuunsa mitä laatua ihmissuhdetta muodostuu.

        Tapailu taas on tutustumista, ei kaveruutta jos sen molemmat tietää tähtäävään siihen, että kartoitetaan onko tsäänssejä tuntea mitään.

        Ja kun fyysinen vetovoimakin on jotain, niin senkin näkee pian vetoaako vai ei. Kaveriksi valikoituu ne jotka ei fyysisesti vetoa. Usein siis poikamaiset tai muuten he joiden ulkonäkö ei puhuttele. Kuulostaa pinnalliselta ja onkin.

        Ja toki minäkin persoonaan rakastun, mutta pintaan minä ihastun. Ja jos en ihastu pintaan, niin suhde on platoninen. Ja mitä se pinta on niin se voi olla monen näköinen, eikä ole tuosta vaan määritelty. Mutta se onko pinta yhtään mieleen näkyy heti, kun naisen nään.


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille vastaajille, tästä tuli kuitenkin tosi positiivinen ketju, ja tuntuu että kaltaisistani lähtökohdista voi syntyä ja joillekin on syntynyt suhteita. Mutta kiitos myös näkökulmista, että olenko ihastunut persoonaan, tämä on asia jota saan tunnustella itsestäni tarkemmin tätä naista tavatessa.
      Terv. Aloittaja

      • Anonyymi

        Näköjään naiset ei kunnioita pätkääkään toisten parisuhdestatusta. Jos ihastuksesi on heterosuhteessa, anna hänen olla.


    • Anonyymi

      Nyt vaan painat kaasua! Seuraavalla kerralla sano hänelle että "vitsi miten kaunis sä olet/miten sä ootkaan noin kaunis" tai "onpa sulla kauniit silmät". Hetskunaiset ei kehu tuolla tapaa toisia naisia vaan yleensä kehuvat hiuksia yms vaatteita. Tuleepa hänelle selväksi (jos on samoilla linjoilla kuin sinä). Toimii. Siitä näkee myös toisen reaktion. Tee se!!! Ihan sama onko hän suhteessa vai ei.

    • Anonyymi

      Onko teillä ikäeroa?

    • Anonyymi

      En ole koskaan fantasioinut seksuaalisesti ihastuksistani, ainakaan alkuun. En edes vaimostani, kun tapasin hänet. Toisaalta saatan fantasioida tuntemattomista naisista tai niin sanotusti itse keksityistä naisista useinkin. Ihastuksesta fantasioiminen on tuntunut jotenkin epäkunnioittavalta ja epäsopivalta, ehkä koska se suhde ei ole oikeasti ollut sellaisella tasolla. Tietysti nykyään vaimostakin fantasioiminen onnistuu hyvin. Kenties sinunkin kohdallasi voisi olla kyse jostain sellaisesta :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe