Häämatkalla.

Anonyymi-ap

Puretaan hieman ...

"Tuo oli tuolla lähetettyjen kansiossa häämatkalta 2008"

Häämatkalainen muutti pysyvästi thaimaahan vuonna 2010 ja sitä ennen vietti 2 talvea Pattayalla.

Siis meni naimisiin ja lähti kahdeksi talveksi paratiisiin ja kahden avioliittovuoden jälkeen muutti pysyvästi thaimaahan.

Sitä se 5.500 kilometrin pärrähäämatka V-MOOTTORILLA ja ISOLLA moottoripyörällä aiheuttaa.

Hauskaa .... kerro missä en ole sua taputellut tatamiin kysyi Tyttö.

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ultimate- muistikapasiteettisi taas rules Savossa.

      2017 joulukuussa muutin pysyvästi. "Talvet" on hieman määritelmäkysymys sillä monina talvina olin vain 3kk kerralla.

      Eläkeviisumin sain noin syyskuussa 2017. Ramppasin sinä vuonna kolmasti Thaimaan ja Suomen väliä.

      Olen tämän kertonut ainakin kymmenen kertaan mutta päähäsi kun ei tartu edes purukumi.

      Olimme viisi vuotta yhdessä toisen vaimoni kanssa, joista naimisissa kolme.

      Suosittelen sinua keskittymään omaan elämääsi, mutta ilmeisesti siitä ei ole mitään kerrottavaa kun menit maistraatissa naimisiin ja sitten menitte Nesteelle kahville ja herrasväki osti oikein kierrepullat juhlan kunniaksi, jonka jälkeen kotia katsomaan kauniita ja rohkeita?

      2010

      • Anonyymi

        Minäkin olen sanonut vain hieman yli 10 kertaa, että sanon vaan että sinulla 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen sanonut vain hieman yli 10 kertaa, että sanon vaan että sinulla 2010 ei ole thaimaalaista vaimoa, eikä ole koskaan ollutkaan, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole thaimaalaisia omia lapsia, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaista kotia puutarhoineen ja uima-altaineen, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia kulkuneuvoja, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole kertomasi mukaisia liiketoimia suomessa eikä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole edes majaa puussa thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi, ei ole myöskään kaunista nelihenkistä perhettä thaimaassa, etkä kykene todistamaan että olisi.

        Koska olet lahjakas unohtamaan, niin muistellaanpas että kenenkäs se oli sitten se Thaimaan passi passini kanssa kun oli kaksi rokotustodistusta joista toinen oli naisen ja toinen miehen?

        Muistellaan myös sitä että vaimoni etunimi näkyi pankkikirjassamme ja passini samassa kuvassa.

        Muistellaan myös että esittelin lastentarvikkeista kuitin jossa oli mukana majanrakennustarvikkeita. Vajaat 600 euroa.

        Muistellaan lukuisia kuvia. Perhekuvia en enempää laita ennenkuin esittelet olemassaolosi Thaimaassa. Puutarhassamme ei ole mitään ihmeellistä.

        Minun sekä vaimoni passit olivat kuvassa Ducatin satulassa Buriramin immigrationin edessä.

        Jokaiselta Chiang Main reissulta olen laittanut kuvia myös. Yhdessä kuvassa vaimo ja tytär Chiang Main kyltin alla, kuten toivoit.

        Farangin ja thaimaalaisen tabien baanit useassa kuvassa passini ja ID- korttini kanssa.

        Oletko ajatellut että kenen nuo kaikki on, jos ei minun ja vaimon? Jonkun muun ja vaimon vai? Sinun vuoksesiko? Muuttaisinko maalle yksin vieraiden maalle vuokralle ja rakentaisin ison talon itselleni?

        Kävisinkö itseäni varten kielikoulut? Itsellekö majat rakennan? Yksin pyörin kasvimaalla?
        Onko minulla joku salainen kaveri Nangrongissa, joka vain minuuttien viiveellä laittelee kaikenlaista jotta voimme yhdessä härnätä sinua?

        Se kuinka sekaisin, kujalla ja feikki sinä olet, niin älä kuvittele että kukaan toinen tekisi moista aikansa kuluksi tuollaisen megaidiootin vuoksi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska olet lahjakas unohtamaan, niin muistellaanpas että kenenkäs se oli sitten se Thaimaan passi passini kanssa kun oli kaksi rokotustodistusta joista toinen oli naisen ja toinen miehen?

        Muistellaan myös sitä että vaimoni etunimi näkyi pankkikirjassamme ja passini samassa kuvassa.

        Muistellaan myös että esittelin lastentarvikkeista kuitin jossa oli mukana majanrakennustarvikkeita. Vajaat 600 euroa.

        Muistellaan lukuisia kuvia. Perhekuvia en enempää laita ennenkuin esittelet olemassaolosi Thaimaassa. Puutarhassamme ei ole mitään ihmeellistä.

        Minun sekä vaimoni passit olivat kuvassa Ducatin satulassa Buriramin immigrationin edessä.

        Jokaiselta Chiang Main reissulta olen laittanut kuvia myös. Yhdessä kuvassa vaimo ja tytär Chiang Main kyltin alla, kuten toivoit.

        Farangin ja thaimaalaisen tabien baanit useassa kuvassa passini ja ID- korttini kanssa.

        Oletko ajatellut että kenen nuo kaikki on, jos ei minun ja vaimon? Jonkun muun ja vaimon vai? Sinun vuoksesiko? Muuttaisinko maalle yksin vieraiden maalle vuokralle ja rakentaisin ison talon itselleni?

        Kävisinkö itseäni varten kielikoulut? Itsellekö majat rakennan? Yksin pyörin kasvimaalla?
        Onko minulla joku salainen kaveri Nangrongissa, joka vain minuuttien viiveellä laittelee kaikenlaista jotta voimme yhdessä härnätä sinua?

        Se kuinka sekaisin, kujalla ja feikki sinä olet, niin älä kuvittele että kukaan toinen tekisi moista aikansa kuluksi tuollaisen megaidiootin vuoksi.

        2010

        mitens tuo avio asiasi vuonna 2008, olin tuolloin ollut nykyisen vaimoni kanssa aviossa jo kahdeksan vuotta, olen saman kanssa aviossa edelleenkin. ostin ensimmäisen moponi saraburista vuonna 2013, koskaan suomessa en ostanut moista, enkä edes vuokrannut, koskaan.

        Sinä kerroit olevasi pattayalla vuodesta 2010, minä olen ollut vaimoni kanssa aviossa jo 10 vuotta, olen edelleenkin, sinulla oli 400 maksettua kaatoa.

        uskallan väittää että sinulla on melkoiset ongelmat elämässäsi.

        Nyt eletään vuotta 2022 sinulla on uusi perhe, kaksi korealaisen näköistä lasta, talo johon ninun taloni mahtuu olohuoneeseesi, ja minä olen edelleenkin vaimoni kanssa aviossa, ollut jo 22 vuotta.

        Mitä vuosi 2023 tuo tullessaan sinulle, pattayan, ulkoruokinnan, eron, minä olen silloin ollut aviossa vaimoni kanssa 23 vuotta, ja olen edelleenkin.

        Yritä edes hakea apua ongelmiisi, marmori portailta katuojaan on varsin lyhyt matka, varsinkin kun ne marmoriportaat on mielikuvitusta, ja satuja.

        By NumBall HHN 62v.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe