Menetämme Marjo Reinin vuodeksi, apua!
Marjon lukemana huonotkaan uutiset eivät tunnu niin pahalle. Enään ei ole kiirettä uutisille. Marjo on ihana, ja kaiken lisäksi kainuulainen.
Marjo Rein
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
Paras uutisankkuri, ja kaunein!
- Anonyymi
Nyt ei tarvitse kiirehtiä Uutisille!
- Anonyymi
Jäähän sitten taa lisäaikaa Piia Pasasen keulimisille ja uusien vaatteiden esittelyille.
- Anonyymi
Kyllä Piiakin on kaunis, ei siinä mitään, mutta kyllä Marjo on niin söötti!
- Anonyymi
Eikun hyvää hienolle päätökselle irtiottoa työstä🤗. Tervetuloa vuodenpäästä takaisin❤️. Itsekin olin vuorotteluvapaalla vuoden oli hyvä! Piia ihan hyvä mutta vaatteet välillä???. Ja yleenssäkin ihmettelen valintoja !!! Kuuluuttajat osaa valita Maira Jungrer ynnä muut🤗
- Anonyymi
Marjo on aina tyylikäs. Yks jännä huomio: Marjo vaihtaa hyvin usein jakausta hiuksissaan puolelta toiselle. Aina toimii.
- Anonyymi
Marjo Rein hallitsee myös viittomakielen.
- Anonyymi
Marjo onkin fiksu ja sivistynyt nainen, enkä tarkoita, että ollakseen fiksu täytyisi osata viittomakieltä. Marjo vaan on.
- Anonyymi
Marjo Rein .Taisit joutua Yhtiöön missä jokin pieni taustaryhmä ottanut vallan röyhkeästi.Jaksamista iloa tulevaisuuteesi isokiitos työstäsi.Nimittäin on yhtiöitä joita vetkulit johtaa.Ilman vähimmäistoimivaltaa ja päälliköt eivät puutu.Onko tämä muka nykyaikaa kysyn vain.Mihin sorrumme minne menemme.Kokenut olen vastaavan työpaikan.
- Anonyymi
Kiutos Marjo. Olit PARAS❤️
- Anonyymi
Aivan se ja sama kuka ne lyhyet uutistöksäytykset käy lukemassa, koko uutisankkuri- nimityskin on kammottava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186854Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam464533Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723682Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272724Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282421Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221906Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981398Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191224Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361021- 88888