Outo tunne eron jälkeen

Anonyymi-ap

Mulla ja mun poikkiksella on menny tän joulukuun ajan tosi huonosti. Mä sain tietää vihaisten viestien kautta et sillä ei oo enää yhtään tunteita mua kohtaan. Me oltiin riidelty kun hän ei ollu mun kanssa ikinä ja mun kaveritkin meni painostamaan mun poikaystävää. Tänään kysyin ollaanko me enää yhdessä ja odotetusti se ei vastannut tähän viestiin. Sitten päätin kirjoittaa hyvästelyviestin sille jossa toivotin kaikkea hyvää elämään. Mä sain tähän aika ilkeän vastauksen "Haista vittu" heti perään mut blockattiin. Oltiin 7kk yhessä ja tää muutos on ihan hirveä. Mä rakastin sitä niin paljon ja rakastan yhä mulla on tietenkin myös ikävä. Outo juttu on se et mulla on jokseenkin iloinen ja helpottunu olo. Vaikka mä yhä rakastan tätä poikaa niin jotenkin se kaikki suru ja pettymys jota mä oon kokenu on nyt ohi. Mun entinen poikaystävä ei siis kiinnittäny huomiota muhun eikä antanut rakkautta melkeen koskaan. Mulla on sellanen olo että nyt mä jaksan jatkaa elämää eteenpäin ja tavoitella jotain parempaa. Mistä tällänen oikeen johtuu? Mä luulin että oisin ihan surun valtaama mutta itkin vaan tunnin.

0

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        130
        4895
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        30
        3096
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        16
        1797
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        22
        1750
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1611
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        71
        1471
      7. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        19
        1237
      8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        10
        1223
      9. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1187
      10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

        Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
        Maailman menoa
        17
        1187
      Aihe