Ensi kertaa lähdössä Malesiaan välilaskulla Dohassa.
Vinkkejä lentokentille?
Kokemuksia Park Hotel Kuala Lumpurissa?
Tarkoitus lähteä vain käsimatkatavaroiden kanssa parin viikon reissuun. Voiko naispuolinen onnistua ottamaan VAIN välttämättömät, eikä matkalaukullista turhaa tavaraa 🙃
Vinkkejä Kuala Lumpuriin?
1
569
Vastaukset
- Anonyymi
Olin Kuala Lumpurissa viime huhtikuussa vajaan viikon. Asuin KLLC hotellissa aivan keskustassa. Lyhyt matka suuriin ostareihin. Yhdessä ostarissa näin Marimekon liikkeen, en käynyt sisällä. Kaupunkikuva on erittäin siisti. Ei näy roskia eikä töhertyksiä. Muslimit ja toiset uskontokunnat elävät sovussa. keaskenään. Katukuvassa näkyy paljon huivipäisiä musliminaisia pukeutuneena eri värisiin pitkiin kaapuihin. Yhtään mustaan burkhaan pukeutunutta ja hunnutettua naista ei näkynyt katukuvassa. Sen sijaan kaduilla ja ostareissa kaapunaiset ja sortseihin pukeutuneet naiset kävelivät yhdessä .
Yhtenä päivänä otin paikallisen auton kuljettajineen. Kuski ajelutti minua ympäri kaupunkia ja maaseutua esitellen nähtävyyksiä. Metkaa tuli taitettua 90km.
Petronas torniin en päässyt, koska lippu olisi pitänyt ostaa kaksi viikkoa etukäteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2674819Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813267- 402945
- 472543
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971398PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 701007
- 102956