Hurja määrä uusia lakeja

Anonyymi-ap

Käsittänyt että pieniki toisen osapuolen mielestä tapahtuva seksuaalinen häirintä, onko se tosian noin tulevana 2023? Siis yhden osapuolen tulkintako riittää? Voiko siis myös ihailu olla seksuaalista häirintää?
Kaiken lisäksi kuka maksaa oikeudenkäyntikulut? Ottaako ahdisteltu riskin jos syyttää jotakuta seksuaalisesta ahdistelusta, milloin se on mahdollisesti riski? Mikä on minimikustannukset? Onko seksuaalinen ahdistelija aina mies vai voiko nainen olla ahdistelija? Voiko alaikäinen olla seksuaalinen ahdistelija jos yllyttää aikuista torjumaan lapsen tekemään häirintää aikuisen yrittäessä päästä tilanteesta pois joutumalla koskemaan tai/ja käyttään sanallisia sanoja? Mitä saa sanoa? Onko seksuaalista häirintää kysyä ihmiseltä voiko tarjota lounaan, illallisen? Onko seksuaalista häirintää ostaa koru, hajuvesi tai muuta lahjaksi? Onko seksuaalista häirintää ojentaa kukan tai useamman? Onko jopa oven avaaminen seksuaalista häirintää koska oven avaajan on usein seistävä toisen läheisyydessä? Mikä on minimi etäisyys ettei vahingossakaan syylisty seksuaaliseen häirintään? Miten on heiluvat raitiovaunut jossa seisovat poukkoilevat toisia vasten? Miten jatkossa ikkunan vieressä istuvan tulee toimia pyrkiessä nousemaan tuolista jonka vieressä istuu toinen?

5

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä siinä on perusäijille oppimista, vaikkei ne entisiä lakejakaan tiedä.

    • Anonyymi

      Joo siihen on menty etten minä ainakaan puhu kellekään naiselle kuin korkeintaan säästä ja pysyn kauempana. Onhan näitä hyvännäköisiä maksullisia keiden kanssa nauttia elämästä.

    • Anonyymi

      Johtaako liian voimakkaat lait siihen kun pienestäki virheestä tuhottaisiin ihmisen työelämä useammaksi kuukaudeksi tai jopa vuosiksi jonkä jälkeen pysyvästi rajoittuisi liikkumisen vapaus ja saada uutta järkevää alkua, niin jo tilanteessa tehdyt virheiden vuoksi samantien voi joiltain mennä tai useammalta mennä uusien lakien vuoksi herkemmin henki?
      Siispä jos elämäsi tuhotaan vaikkapa 4-8vuoden ehdottomalla vankeudella, vankeuden jälkeen hyvin todennäköistä ettei ole mahdollista edes päästä työelämään eikä iäkkäämmillä ole ostaa lisää elämää. Niin eikö ole erityisen suuri todennäköisyys että satunnaiset ihmiset tekisivät samantien "Breiviikit (Norja) koska tuomittua aikaa ei saa takaisia vapaudessa?

    • Anonyymi

      Niin paljon kysymyksiä. Terapia voisi auttaa parhaiten.

      Mutta yhteen osaan vastata. Oven avaaminen naiselle on naista alistavaa intersektionaalisen feminismin mukaan. Ei ole rikos ensi vuonnakaan, mutta paheksuttavaa toimintaa.

      Joten jos liikkuisit naisseurassa ja tulee eteen suljettu ovi, älä avaa sitä, vaan odota tumput suorina, että nainen avaa sen. Sitten menet siitä ensin ja sanot: "Tämähän alkaa sujua." Muista hieman alentuva äänensävy, jotta miehekkyytesi tule esiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe