Jos mainitsen yhden asian se tuntuu pikkumaiselta.
Mutta en pysty muuten kuvata, kuin että pariskunta värvää rekrytoi maalittaa 24 7.
Saanut tauottoman melun yhteen paikkaan, omakotitaloon melu 24 7
Esim suurperheen joka jälkelöistä tulee jengi hakemaan (myös kouluaamuina) joka päivä monta kertaa. Joka jälkeläistä je gi joutuu odotttaa noin 30 min karjuen tiellä sutien edestakaisin.
Lopukta alkaa tiellö huuto karjunta kirkunta jos muu kuin kouluaamu, alkaa joukkopeli
Jos siis itse huomaisin että minun järjestämä karjubta tiellä, että jengi odottaa minun perheen jäsentä, kutsuisin sisälle ettei tule viatttomille ulkopuolisille haittaa minun takia
Joka uusi vuosi kutsutaan kaupunkilaiset maalitetun kodin eteen tielle seisomaan. Kaikki ihan reippaasti ha etuoikeutetun ihmisen elkein, tuhansia ihmisiä yki 10 vuoden ajan, monet vielä aamu neljältä seisoo tiellä suusta kiinni paukuttaa minun kodin kohdalla.
Satoja kertoja auton ovia illassa kiinni alle 10 metrin
Jötekatoksia noin 6 taliuden niin lähellä meitö kuin voi eli siirtöneet omilta kiinteistöitö pois, näitö hakataan
Joukkourheilu tiellä 2 metrin päässä kodistani 2007 alkaen, kymmeniä, normaalit, normaalin näkliset ihmiset tuo tähön itsensö, jälkelöisensä.
Näiltä puuttuu ihmisyys.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa.
Sen jälkeen ympärillä kaikille koira ja koirahäkki seuraavat 5 v koiria pihassa
Miten kukaan voi tehdä sen mitö meille tehty
Joukkovaino
Järjestäytynyt vaino
Maalittaminen
Kotiin tauoton melu
Ei 5 min hiljaista v 2007-2021
Ulos ei tarvitse mennä kuuntelemaa. Vaikka iknunat kiinni kuuluu sisälle.
Mönkijöt, kuksia tehdään miottorisahat sirkkelit jne
Keskiluokan perheet, insinööriö opettajaa sairaanhoitajaa varastomiestä, raksahenkilöitä, myyjiä,
Myyjäpariskunta maalitti 2007 vastapäötä asuvan naisen.
Koko alue mukana 100%.kukaan ei missään vaiheessa auttanut vaan i nolla mukana, oman itsensä, jälkeläisen tuominen tähön koiransa, miehensä, tuo heille itswlkeen kotirauhaa enemmän.
Murha jengillä
Anonyymi-ap
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinua autetaan. Senior info osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711