Murha jengillä

Anonyymi-ap

Jos mainitsen yhden asian se tuntuu pikkumaiselta.

Mutta en pysty muuten kuvata, kuin että pariskunta värvää rekrytoi maalittaa 24 7.

Saanut tauottoman melun yhteen paikkaan, omakotitaloon melu 24 7

Esim suurperheen joka jälkelöistä tulee jengi hakemaan (myös kouluaamuina) joka päivä monta kertaa. Joka jälkeläistä je gi joutuu odotttaa noin 30 min karjuen tiellä sutien edestakaisin.
Lopukta alkaa tiellö huuto karjunta kirkunta jos muu kuin kouluaamu, alkaa joukkopeli

Jos siis itse huomaisin että minun järjestämä karjubta tiellä, että jengi odottaa minun perheen jäsentä, kutsuisin sisälle ettei tule viatttomille ulkopuolisille haittaa minun takia

Joka uusi vuosi kutsutaan kaupunkilaiset maalitetun kodin eteen tielle seisomaan. Kaikki ihan reippaasti ha etuoikeutetun ihmisen elkein, tuhansia ihmisiä yki 10 vuoden ajan, monet vielä aamu neljältä seisoo tiellä suusta kiinni paukuttaa minun kodin kohdalla.

Satoja kertoja auton ovia illassa kiinni alle 10 metrin

Jötekatoksia noin 6 taliuden niin lähellä meitö kuin voi eli siirtöneet omilta kiinteistöitö pois, näitö hakataan

Joukkourheilu tiellä 2 metrin päässä kodistani 2007 alkaen, kymmeniä, normaalit, normaalin näkliset ihmiset tuo tähön itsensö, jälkelöisensä.

Näiltä puuttuu ihmisyys.

Mikä näitä ihmisiä vaivaa.

Sen jälkeen ympärillä kaikille koira ja koirahäkki seuraavat 5 v koiria pihassa

Miten kukaan voi tehdä sen mitö meille tehty

Joukkovaino
Järjestäytynyt vaino
Maalittaminen
Kotiin tauoton melu
Ei 5 min hiljaista v 2007-2021
Ulos ei tarvitse mennä kuuntelemaa. Vaikka iknunat kiinni kuuluu sisälle.

Mönkijöt, kuksia tehdään miottorisahat sirkkelit jne

Keskiluokan perheet, insinööriö opettajaa sairaanhoitajaa varastomiestä, raksahenkilöitä, myyjiä,

Myyjäpariskunta maalitti 2007 vastapäötä asuvan naisen.

Koko alue mukana 100%.kukaan ei missään vaiheessa auttanut vaan i nolla mukana, oman itsensä, jälkeläisen tuominen tähön koiransa, miehensä, tuo heille itswlkeen kotirauhaa enemmän.

1

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sinua autetaan. Senior info osaa auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe