Murha jengillä

Anonyymi-ap

Jos mainitsen yhden asian se tuntuu pikkumaiselta.

Mutta en pysty muuten kuvata, kuin että pariskunta värvää rekrytoi maalittaa 24 7.

Saanut tauottoman melun yhteen paikkaan, omakotitaloon melu 24 7

Esim suurperheen joka jälkelöistä tulee jengi hakemaan (myös kouluaamuina) joka päivä monta kertaa. Joka jälkeläistä je gi joutuu odotttaa noin 30 min karjuen tiellä sutien edestakaisin.
Lopukta alkaa tiellö huuto karjunta kirkunta jos muu kuin kouluaamu, alkaa joukkopeli

Jos siis itse huomaisin että minun järjestämä karjubta tiellä, että jengi odottaa minun perheen jäsentä, kutsuisin sisälle ettei tule viatttomille ulkopuolisille haittaa minun takia

Joka uusi vuosi kutsutaan kaupunkilaiset maalitetun kodin eteen tielle seisomaan. Kaikki ihan reippaasti ha etuoikeutetun ihmisen elkein, tuhansia ihmisiä yki 10 vuoden ajan, monet vielä aamu neljältä seisoo tiellä suusta kiinni paukuttaa minun kodin kohdalla.

Satoja kertoja auton ovia illassa kiinni alle 10 metrin

Jötekatoksia noin 6 taliuden niin lähellä meitö kuin voi eli siirtöneet omilta kiinteistöitö pois, näitö hakataan

Joukkourheilu tiellä 2 metrin päässä kodistani 2007 alkaen, kymmeniä, normaalit, normaalin näkliset ihmiset tuo tähön itsensö, jälkelöisensä.

Näiltä puuttuu ihmisyys.

Mikä näitä ihmisiä vaivaa.

Sen jälkeen ympärillä kaikille koira ja koirahäkki seuraavat 5 v koiria pihassa

Miten kukaan voi tehdä sen mitö meille tehty

Joukkovaino
Järjestäytynyt vaino
Maalittaminen
Kotiin tauoton melu
Ei 5 min hiljaista v 2007-2021
Ulos ei tarvitse mennä kuuntelemaa. Vaikka iknunat kiinni kuuluu sisälle.

Mönkijöt, kuksia tehdään miottorisahat sirkkelit jne

Keskiluokan perheet, insinööriö opettajaa sairaanhoitajaa varastomiestä, raksahenkilöitä, myyjiä,

Myyjäpariskunta maalitti 2007 vastapäötä asuvan naisen.

Koko alue mukana 100%.kukaan ei missään vaiheessa auttanut vaan i nolla mukana, oman itsensä, jälkeläisen tuominen tähön koiransa, miehensä, tuo heille itswlkeen kotirauhaa enemmän.

1

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sinua autetaan. Senior info osaa auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe