Mistä löydätte parhaiten fwb- tai seksiseuraa muista naisista?

Anonyymi-ap

Otsikossa jo tulikin kysymys.

Hiljattain eronnut niin, että en ole ainakaan vielä valmis uuteen parisuhteeseen, mutta seksi ja läheisyys ovat itselleni todella tärkeitä.

Asiattomat vastaukset voi jättää lähettämättä, asiallisia otan vastaan mielelläni, kiitos.

51

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolta han niitä löytyy treffipuolelta. Sinne vain etsimään tai laittamaan oma ilmoitus. Takuulla löytyy siihen seuraa.

      • Anonyymi

        Olen sieltä pari niissä merkeissä tavannut, mutta ovat olleet liian vähäseksuaalisia minulle. Suurin osa siellä on kokemukseni mukaan kokeilinhaluisia bi/heteronaisia tai "vastaheränneitä", jotka kuitenkin jänistävät ennen tapaamista, pettämisseuran tai jonkun miehensä kanssa kolmen kimpan hakijoita, tai sitten sellaisia jotka haluavat vain parissuhdetta.
        Niin ja feikkejä paljon.
        Tämä siis minun kokemukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sieltä pari niissä merkeissä tavannut, mutta ovat olleet liian vähäseksuaalisia minulle. Suurin osa siellä on kokemukseni mukaan kokeilinhaluisia bi/heteronaisia tai "vastaheränneitä", jotka kuitenkin jänistävät ennen tapaamista, pettämisseuran tai jonkun miehensä kanssa kolmen kimpan hakijoita, tai sitten sellaisia jotka haluavat vain parissuhdetta.
        Niin ja feikkejä paljon.
        Tämä siis minun kokemukseni.

        Eikö vähäkin seksi ole parempi kuin ei mitään, jos seksiä kerran hakee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vähäkin seksi ole parempi kuin ei mitään, jos seksiä kerran hakee?

        En todellakaan huonoa seksiä. Vituttaa vaan jos jää hommat kesken yms, itsekseen paljon parempi vaihtoehto silloin.. Haluan harrastaa vain hyvää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan huonoa seksiä. Vituttaa vaan jos jää hommat kesken yms, itsekseen paljon parempi vaihtoehto silloin.. Haluan harrastaa vain hyvää seksiä.

        Samaa mieltä täälläkin. Aina ei ole mahdollista , mutta kuitenkin olen myös baareista saanut. Masturbointi toimii , mutta se on tosiaan vain laukeamiseen tehtävää tekemistä. Varmasti en pysähdy puolivälissä ....


    • Anonyymi

      Baareista löytyy parhaiten. Tietää heti onko kemiaa. Ja ei, baarissa ei kaikki ole jurrissa.

    • Anonyymi

      Mis oot,voitas kokeilla?

      • Anonyymi

        Pk-seudulla. Entä itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla. Entä itse?

        Satakunnas.


    • Anonyymi

      Fistaus ei onnistu 100kg lyllerön kanssa

      • Anonyymi

        Fistaukseen ole painorajaa.Se haluaako se 100kg "lyllerö" fistausta/fistata,eri asia.Itteä ällöttää koko ajatus,mut kun on löysät paikat niin mikäpä sinne työntää vaikka vanha ruotsinlaiva...


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Silloin tällöin läheisyyttä, halimista ja seksiä piristäisi kummasti elämää. Mistä löytyisikään niin luotettava nainen, jolle kiinteä parisuhde ei ole ajankohtainen.

      • Anonyymi

        Täällä olis yks halimista kaipaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis yks halimista kaipaava.

        Mutta oletko luotettava, nainen ja jopa alle nelikymppinen?


      • Anonyymi

        No tästä tosiaan ainakin löytyisi.
        Minulle ei iälläkään ole väliä.
        Mistä päin olette?
        Halyaisiko joku laittaa vaikka sähköpostiosoitetta tms mitä kautta olla yhteydessä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tästä tosiaan ainakin löytyisi.
        Minulle ei iälläkään ole väliä.
        Mistä päin olette?
        Halyaisiko joku laittaa vaikka sähköpostiosoitetta tms mitä kautta olla yhteydessä? :)

        Ja olen siis keskustelun aloittaja.
        Yli nelikymppiset käy todellakin oikein hyvin, naisia hyvässä iässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tästä tosiaan ainakin löytyisi.
        Minulle ei iälläkään ole väliä.
        Mistä päin olette?
        Halyaisiko joku laittaa vaikka sähköpostiosoitetta tms mitä kautta olla yhteydessä? :)

        Olen 50v, mutta hyvässä kuosissa ja kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta oletko luotettava, nainen ja jopa alle nelikymppinen?

        Epäluotettava ja joo olen 70v


      • Anonyymi

        Täällä kans ja kyllä pitemmällekki vois mennä😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50v, mutta hyvässä kuosissa ja kaunis.

        Mistä päin olet? Saisiko sinuun yhteyttä niin, että voitaisiin jatkaa juttua jossain muualla kuin täällä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kans ja kyllä pitemmällekki vois mennä😉

        Mistä päin olet? Saisiko sinuun yhteyttä niin, että voitaisiin jatkaa jotain muuta kautta kuin täällä?


    • Anonyymi

      Minkälaista habitusta haette?

      • Anonyymi

        Mielellään normi painoinen, suht hyvän näköinen, ikä 35-55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään normi painoinen, suht hyvän näköinen, ikä 35-55v

        Määrittele hyvännäköinen, millä voi tietää onko jonkun mielestä riittävän kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään normi painoinen, suht hyvän näköinen, ikä 35-55v

        Käykö vaalea vai tumma? Entä klani? Etuhampaat ristissä, onko ok? Rikki haisee hengityksessä - haittaako? Pituus 175, paino 45. On jalkasieni ja punajäkälä ja huuliherpes, eivät tartu! Tulehtuneet lävistykset tuskin sua haittaa. Ja silmäpasko on just parantumassa. Alapään vaivoihin en viitsi edes mennä…
        No joo. En kokeile onneani sinun kanssa mutta tsemppiä etsintään. Seksiähän se vain on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vaalea vai tumma? Entä klani? Etuhampaat ristissä, onko ok? Rikki haisee hengityksessä - haittaako? Pituus 175, paino 45. On jalkasieni ja punajäkälä ja huuliherpes, eivät tartu! Tulehtuneet lävistykset tuskin sua haittaa. Ja silmäpasko on just parantumassa. Alapään vaivoihin en viitsi edes mennä…
        No joo. En kokeile onneani sinun kanssa mutta tsemppiä etsintään. Seksiähän se vain on.

        Onpa tylsää spämmätä kivaa ja asiallista keskustelua. Ihan kuin ei muuten olisi tarpeeksi vaikeaa löytää seuraa.

        Itse olen aikaisemmin tavannut naisia tämän sivuston treffipalstan kautta useamman kerran, sittemmin siirtynyt Tinderiin, mutta nyt löytänyt seksi/sielun/elämänkumppanin ihan vahingossa muualta. Kannattaa olla aktiivinen, mutta silti antaa elämän yllättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vaalea vai tumma? Entä klani? Etuhampaat ristissä, onko ok? Rikki haisee hengityksessä - haittaako? Pituus 175, paino 45. On jalkasieni ja punajäkälä ja huuliherpes, eivät tartu! Tulehtuneet lävistykset tuskin sua haittaa. Ja silmäpasko on just parantumassa. Alapään vaivoihin en viitsi edes mennä…
        No joo. En kokeile onneani sinun kanssa mutta tsemppiä etsintään. Seksiähän se vain on.

        Ei lihavan kanssa voi fistata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö vaalea vai tumma? Entä klani? Etuhampaat ristissä, onko ok? Rikki haisee hengityksessä - haittaako? Pituus 175, paino 45. On jalkasieni ja punajäkälä ja huuliherpes, eivät tartu! Tulehtuneet lävistykset tuskin sua haittaa. Ja silmäpasko on just parantumassa. Alapään vaivoihin en viitsi edes mennä…
        No joo. En kokeile onneani sinun kanssa mutta tsemppiä etsintään. Seksiähän se vain on.

        Totuus satuttaa.. Jokainen voi esittää toiveensa, mitä se on sulta pois,jos joku ei haluu taistelu elefanttia.


      • Anonyymi

        Itsellä ei mitään tiettyjä kriteereitä ulkonäölle eikä iälle tms.


    • Anonyymi

      Ja sinä idiootti joka spämmäät hyvää keskustelua noilla helvetin nollilla kommenteillasi, siirtyisitkö nyt täältä hankkimaan elämää muualle? Ketään täällä ei kiinnosta tuo paskanjauhantasi, ei se että et pääse fistaamaan (etkä varmasti tekemään mitään muutakaan, tuolla käytöksellä ja älykkeedellä yms).

      • Anonyymi

        Osui ja uppos. Voi harmi olen jo tänäkin vuonna fistannut ja tehnyt vaikka ja mitä naisen kaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osui ja uppos. Voi harmi olen jo tänäkin vuonna fistannut ja tehnyt vaikka ja mitä naisen kaa...

        Taas jatkojohdollinen palstoilla 😑 Muhun ei ainakaan uppoa nämä tämmöset kommentit. Lähinnä mietin, jotta mikä saa näitä kirjottamaan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taas jatkojohdollinen palstoilla 😑 Muhun ei ainakaan uppoa nämä tämmöset kommentit. Lähinnä mietin, jotta mikä saa näitä kirjottamaan.

        Siinä sitä on bisselle päänvaivaa kerrakseen🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sitä on bisselle päänvaivaa kerrakseen🤔

        No en mä tuolla kumpaakaan päätäni vaivaa, kunhan tovin mietin ja se siitä. Huvinsa ja mielitekonsa kullakin. Ei oo mun juttu ollenkaan kommentoija tai vielä vähemmän tehhä 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taas jatkojohdollinen palstoilla 😑 Muhun ei ainakaan uppoa nämä tämmöset kommentit. Lähinnä mietin, jotta mikä saa näitä kirjottamaan.

        Sanos muuta. Kovassa puutteessa tuollaiset nyt selvästi ainakin.


    • Eiköhän tuossa toimisi parhaiten semmonen (kyseisen)seuranhakuilmotus? Tai sähän tässä kysyit, enkä mä 😁 Mutta joo, tuolla ehkä lähtisin.

    • Anonyymi

      Jos löytyy toinen pk-seudulla oleva fistauksesta pitävä nainen niin saa ottaa yhteyttä. Oon 45v bi

      Ei siinä tosiaan ole painorajaa, mitä paremmin nuolee sitä paremmin pääsee nyrkittää

    • Anonyymi

      Ai tämä olikin jokin fistausketju. Olen liian tylsä ja vanilla teidän odotuksiin.

    • Anonyymi

      Miksette vaihda yhteystietoja. Aina välillä tänne ilmaantuu näitä seksikumppanin hakuja, mutta kellään ei näytä olevan rohkeutta edetä. Sama toistuu nykyään vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Voi olla hankalaa ja turvatonta täällä antaa mitään. Kaikki pääsee katsomaan ja ottamaan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hankalaa ja turvatonta täällä antaa mitään. Kaikki pääsee katsomaan ja ottamaan yhteyttä.

        Voihan sitä treffit osiossa antaa yhteystietonsa, jos siltä tuntuu. Kaikesta saa vaikeaa, jos haluaa. Tottakait kannattaa olla varovainen, mutta mitään ei voi saavuttaa, jos ei pysty ikinä luottamaan kehenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla hankalaa ja turvatonta täällä antaa mitään. Kaikki pääsee katsomaan ja ottamaan yhteyttä.

        Mitä turvatonta siinä on, jos keksii sähköpostiosoitteen ja jakaa sen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä turvatonta siinä on, jos keksii sähköpostiosoitteen ja jakaa sen?

        Ainoa mitä tulee mieleen ettei kaikki osaa keksiä sellaista tehdä. Kaikista helpoinhan toi muuten olisi.


      • Anonyymi

        Sitä ihmettelen minäkin, että miksi kukaan ei voi vastata, että mitä kautta voi olla yhteydessä? Itse laitoin spostiosoitteeni, mutta ylläpito näköjään poisti sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ihmettelen minäkin, että miksi kukaan ei voi vastata, että mitä kautta voi olla yhteydessä? Itse laitoin spostiosoitteeni, mutta ylläpito näköjään poisti sen.

        Kokeilkaa te laittaa jotain, että miten teihin saa yhteyttä? :) Voi tosiaan olla hyvin se tekaistu spostiosoite, jos haluaa täällä yksityisyyttään pitää.


    • Anonyymi

      No on se nyt kumma, että kukaan tällä ei uskalla laittaa mitään miten saa yhteyttä vaikka kiinnostusta sanotaan olevan :D

      • Anonyymi

        Eiks seksinvonkausrinkejä oo löytynyt ainakin hki:n jodelista?
        Ei kokemusta ko. naikkosista mut löytynee jotain.:p


      • Anonyymi

        Suljettujen ryhmien kautta saa varmasti helpommin. Meilistä ei tarvitse arpoa niitä feikkityyppejä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suljettujen ryhmien kautta saa varmasti helpommin. Meilistä ei tarvitse arpoa niitä feikkityyppejä pois.

        Mitä meinaat "suljetuilla ryhmillä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaat "suljetuilla ryhmillä"?

        Facesta löytyy ja siellä porukka kerää välillä myös whatsapp ryhmiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facesta löytyy ja siellä porukka kerää välillä myös whatsapp ryhmiä

        Minkänimisiä sellaisia fb-ryhmiä olet löytänyt? Itsellä tuppaa löytymään vaan sellaisia, joissa porukka etsii lähinnä vain parisuhdetta tai sitten platonisia kavereita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe