Jokaisella heterolla yksikin homo kokemus

Anonyymi-ap

Onko niin, että ei ole ihmistä ilman homo ajatusta
että jokaisella heterolla olisi ollut tunnontuskillaan
yksikin homo kokemus...

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lapsettomat ajattelevat homoja asioita....mikä lie psykologia....kunnes omat lapset syntyvät ja mennyt on mennyttä

    • Anonyymi

      Hetero EI IKINÄ homoile, usko jo!

      Heteropride

    • Anonyymi

      Täällä on yksi Superhetero, jollekka homoilu kuuluu vastenmielisimpiin ajatuksiin..
      homoilu ei siis ole pienimmässäkään määrin tullut mieleen.

      • Anonyymi

        Mutta kuitenkin ajatuksen pyörivät aina mielessä? Jo vehkeiden vertailu on jonkinasteista homoilua.


      • Anonyymi

        Mitä vastenmielistä homoudessa on ? Toiset vaan syntyy sillä sukupuolisella suuntauksella haluttiin sitä tai ei.
        Kukaan ei kohdussa päätä että syntyykö millaisena, siis perintötekijät osana asiassa.
        En näe mitään vastenmielistä homoudessa sillä kaikki homopariskunnat jotka tunnen ovat hyvin miellyttäviä ihmisiä, sitten en ajattele edes heidän seksuaalisuuttaan kun en ajattele sellaisia heterroistakaan .
        Se joka syntyy heterona ei tietenkään ole homoudesta kiinnostunut itse, mutta voisi ehkä lopettaa toisten alentamisen kirjoituksillaan joista näkyy selvästi miten sivistymätöntä se on kirjoittaa asiasta mistä ei ole muuta kun omat mielikuvitukset ja nekin hyvin irstaiset .

        Homoja on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollutkaan päällä, mutta heidän elämänsä on usein uskonnon varjolla tukahdettu, heitä on tapettu, ja pidetty vankilassa vaan siksi kun syntyivät homoseksuaalisia . Ihmisen tulisi olla ihminen toista kohtaan ja jättää mielikuvitukset omaan arvoonsa


    • Anonyymi

      Hyvin mahdollista että tilaisuuden tullen hetero haluaa kokeilla ja usein heillä on suuri halu saada sisäänsä kalua.

    • Anonyymi

      No haluan saada kalun sisään ja siitä mulla homoiluun kiinnostus alkoi. Joo, olen alistuva mies. Myöhemmin huomasin kun näin alastomia miehiä mulle tuli halu panna miestä. Siinä vaiheessa tuntui jo oikeasti aika homolta kun kyse ei ollut enää vain alistumisesta. Vaan kiihotuin kun ajattelin toista miestä. Nimenomaan tämän miehekkyydestä. En ole kokeillut mutta kovasti epäilen pitäväni seksistä miehen kanssa oikeastikin. Olen miettinyt olenko ihan klassinen myöhäiherännyt piilohomo. Naisten puolella lesboissa näitä tiedätään olevan paljon. Tai sitten olen kiimainen bi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe