Olin liepajassa lomalla läpiajoreissulla muutama vuosi sitten ja kun päätin pitää välipäivän menin rannalle.
Tuon kalastajien monumentin alapuolella oli dyynissä koloja ja kun kävelin huomasin vanhemman naisen tissit paljaana pyyhkeellä.
Kävelin ohi ja toisenkin kerran,alkoi seistä uikkareissa.Muija oli ainakin 30 vuotta vanhempi,hoikka ja auringon paahtama,nännit pystyssä kuin tupakan natsat.
En saanut silmiäni irti ja hän avasi reisiään ja siveli itseään uikkareiden alaosan päältä,ymmärsin tämän merkiksi että voin siinä näkösuojassa ottaa kaluni käteen.Hän näytti että tähän viereen selälleen pyyhkeelle,yritin vähän päästä koittamaan pimppaa mutta sen hän torjui.
Alkoi sitten runkata minua,minä yritin hieroa nännejä ja ei aikaakaan kun minulta lennähti rojut vatsan päälle.
Nyt tämä leidi keräsi spermat mun vatsalta ja hieroi ne rintoihinsa ja nänneihin.
Sanoi jotain mikä kuulosti venäjältä,en ymmärtänyt mutta saatuaan spermaa tisseilleen hän hymyili ja viittoili minulle että nyt saan mennä.
Kumma tapaus kaikkiaan,vieläköhän hän siellä samalla paikalla runkkailee nuorempia miehiä.
Merkillinen nainen liepajassa
Anonyymi-ap
6
5510
Vastaukset
- Anonyymi
eiln näin hänet yyterissä oli pakolaisena tullut, hyvä kylmänsietokyky.
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17686634w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mee töihin spede
- Anonyymi
Aivan varmasti hän on edelleen siellä odottamassa nuoria kyrpiä runkattavakseen. Lapasta laulattamaan lomalle Liepajaan!
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623