Lääkärileikkejä?

jari

Kirjottakaa joku kunnon tarina lääkärileikistä... Oon ite huono kirjottaja,mut luen mielellään...

2

4283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keiju

tää on mun eka novelli..joten toivoisin sitten hiukan arvostelua..hauskaa kesää muuten kaikille ;)
      olin 14 vuotias kun menin hakemaan parasta ystävääni rannalle...hänen vanhempansa eivät olleet kotonaan oli vain merja(parasystäväni) ja hänen veljensä joonas...koputin oveen ja joonas aukaisi sen minulle ja tervehti minua hymyillen...kysyin merjaa mutta pettymyksekseni kuulin hänen jo lähteneen....

hämmennyin täysin kun joonas pyysi minua jäämään...menin sisälle ja vatsassani kutitteli mukavasti jäädä joonaksen kanssa kahden.hän pyysi minua menemään olohuoneeseen.avasimme telkkarin ja sieltä tuli joku ohjelma missä lääkäri kertoi jostain sukupuoli taudista ja räpläsi pöydällä olevan naisen alapäätä.Punastuimme kumpikin enkä minä tiennyt mitä sanoa.henkäisin kun näin joonaksen sortsien pullottavan..en tiennyt mitä tehdä tilanne oli minulle todella nolo..Yhtä äkkiä joonas pyysi minua makaamaan sohvalle...tein työtä käsketty sillä en tiennyt mitä muutakaan olisin voinut tehdä!

tunsin kuinka aloin kostua kun tunsin joonaksen ottavan housuni pois..hän sanoi että aloitetaanpa pieni lääkäri leikki josta ei sitten kerrota muille..nyökkäsin hänelle merkiksi että suostuisin..Joonas oli minua 4 vuotta vanhempi,18..hän levitti häpyhuuliani..yhtä äkkiä hän vetäisi kätensä pois tunsin pettyväni hieman..hän nousi sohvalta ja sanoi että palaa pian takaisin.Kun hän tuli takaisin hänellä oli kädessään sähköhammasharja..hän katsoi minua kiihkeästi ja avasi harojani taas hieman..tunsin kuinka surisevan hammasharjan pää alkoi kutittaa klitorikseni päällä..huokailin nautinnosta mutta säikähdin myös kun tunsin kolmesormea sisälläni...kiljahdin sillä tunsin kovaa kipua..yritin nousta ylös mutta joonas painoi minut takaisin maahan ja sanoi että annahhan lääkärin tehdä työnsä loppuun..pinnistin pitääkseni suutani kiinni sillä tunsin kuinka joonaksen koko käsi oli märässä vitussani....hammasharja surisi yhä klitoriksellani ja suljin silmäni kun tunsin orgasmin tulevan....

no siinäpä oli jotain pientä esimakua lääkäri leikeistä..tiedän että tuli varmaan pari kirjoitusvirhettä...enkä ole mikään taitava kirjoittaja sillä olen ite vasta 14..joten jos haluatte minun kirjoittavan lisää novelleja olisin ilonen palautteestanne =)

• Anonyymi

Ohhoh dramatic

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176