Kirjottakaa joku kunnon tarina lääkärileikistä... Oon ite huono kirjottaja,mut luen mielellään...
Lääkärileikkejä?
2
4634
Vastaukset
- keiju
tää on mun eka novelli..joten toivoisin sitten hiukan arvostelua..hauskaa kesää muuten kaikille ;)
olin 14 vuotias kun menin hakemaan parasta ystävääni rannalle...hänen vanhempansa eivät olleet kotonaan oli vain merja(parasystäväni) ja hänen veljensä joonas...koputin oveen ja joonas aukaisi sen minulle ja tervehti minua hymyillen...kysyin merjaa mutta pettymyksekseni kuulin hänen jo lähteneen....
hämmennyin täysin kun joonas pyysi minua jäämään...menin sisälle ja vatsassani kutitteli mukavasti jäädä joonaksen kanssa kahden.hän pyysi minua menemään olohuoneeseen.avasimme telkkarin ja sieltä tuli joku ohjelma missä lääkäri kertoi jostain sukupuoli taudista ja räpläsi pöydällä olevan naisen alapäätä.Punastuimme kumpikin enkä minä tiennyt mitä sanoa.henkäisin kun näin joonaksen sortsien pullottavan..en tiennyt mitä tehdä tilanne oli minulle todella nolo..Yhtä äkkiä joonas pyysi minua makaamaan sohvalle...tein työtä käsketty sillä en tiennyt mitä muutakaan olisin voinut tehdä!
tunsin kuinka aloin kostua kun tunsin joonaksen ottavan housuni pois..hän sanoi että aloitetaanpa pieni lääkäri leikki josta ei sitten kerrota muille..nyökkäsin hänelle merkiksi että suostuisin..Joonas oli minua 4 vuotta vanhempi,18..hän levitti häpyhuuliani..yhtä äkkiä hän vetäisi kätensä pois tunsin pettyväni hieman..hän nousi sohvalta ja sanoi että palaa pian takaisin.Kun hän tuli takaisin hänellä oli kädessään sähköhammasharja..hän katsoi minua kiihkeästi ja avasi harojani taas hieman..tunsin kuinka surisevan hammasharjan pää alkoi kutittaa klitorikseni päällä..huokailin nautinnosta mutta säikähdin myös kun tunsin kolmesormea sisälläni...kiljahdin sillä tunsin kovaa kipua..yritin nousta ylös mutta joonas painoi minut takaisin maahan ja sanoi että annahhan lääkärin tehdä työnsä loppuun..pinnistin pitääkseni suutani kiinni sillä tunsin kuinka joonaksen koko käsi oli märässä vitussani....hammasharja surisi yhä klitoriksellani ja suljin silmäni kun tunsin orgasmin tulevan....
no siinäpä oli jotain pientä esimakua lääkäri leikeistä..tiedän että tuli varmaan pari kirjoitusvirhettä...enkä ole mikään taitava kirjoittaja sillä olen ite vasta 14..joten jos haluatte minun kirjoittavan lisää novelleja olisin ilonen palautteestanne =)- Anonyymi
Ohhoh dramatic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751771
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701632Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1041415Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56830