Ihminen jota ei ole olemassa.

Anonyymi-ap

Tällä matkailupalstalla kommentoiva iloinen, huumorintajuinen ja kohtelias Pattayata lomakohteenaan pitävä, tai Pattayalta maaseudulle siirtynyt.

16

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lerpan kannattaa muistella aikaa kun aloitit palstaurasi Hiekkaharjun hanuristina. Omaishoitajasi ei vielä saanut järjestettyä sinua Hua Hinin spurgualueelle maleksimaan ja asuit kunnan sossuyksiössä Hiekkaharjussa vaalien terveyttäsi ja vartaloasi ravintola Bucciksessa uhkaillen ihmisiä pilliruokinnalla ja kerroit olevasi vihtumainen mies jolle keljuilu on kultaa mutta vithuilu platinaa.
      Siitä lähtien aloitit kaikkien haukkumisen vaimoja ja lapsia myöten ollen eri mieltä joka asiasta. Kummallinen elämäntehtäväsi oli estää ihmisiä matkustamasta Thaimaahan, koska kadehdit sitä kaikkea mitä turistit edustaa.

      Turisti kun käyttää kuukaudessa enemmän rahaa kuin sinä vuodessa. Korona toi sinulle mahdollisuuden ilkkua kaikille jotka ei pääse Thaimaahan ja kiljuit joka päivä kaksi vuotta että vasta vuonna 2025-2026 pääsee ja sanoit että se on aivan varmaa että ei pääse ja että paluut tapahtuu ruumislennoilla.
      Siinä varsinainen humoristi ja positiivari. Ensin uho ja sitten uhriutuminen. Selkeä bipo-sekakäyttäjä jota ei aivoilla ole siunattu. On selvää että olet palstan vihatuin sylkykuppi ja syy siihen löytyy peilistä.

      • Anonyymi

        Voi olla että turisti käyttää enemmän rahaa kuukaudessa kuin minä vuodessa, mutta sinä et käytä se on varmaa... minusta on aivan sama paljonko joku turisti käyttää rahaansa thaimaan matkailuun, minulle merkitsee vain se paljonko itse käytän tänne rahaa...

        Eikä minun vittuakaan kiinnosta sinun sylkykuppisi, sinulle tekisi hyvää ymmärtää että olet saanut mitä olet tilannut korkojen kanssa reppana.

        Mutta tuota en ymmärrä että mitä vitun järkeä on verrata minua ja jotain saatanan turistia, enhän minäkään vertaa sinun japanilaisiin Rovaniemellä kävijöihin, varmasti he kuluttavat enemmän rahaan viikossa, kuin sinä pattayan savossa vuoden aikana, oletko hieman idiootti.
        vai muuten vain jälkeenjäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että turisti käyttää enemmän rahaa kuukaudessa kuin minä vuodessa, mutta sinä et käytä se on varmaa... minusta on aivan sama paljonko joku turisti käyttää rahaansa thaimaan matkailuun, minulle merkitsee vain se paljonko itse käytän tänne rahaa...

        Eikä minun vittuakaan kiinnosta sinun sylkykuppisi, sinulle tekisi hyvää ymmärtää että olet saanut mitä olet tilannut korkojen kanssa reppana.

        Mutta tuota en ymmärrä että mitä vitun järkeä on verrata minua ja jotain saatanan turistia, enhän minäkään vertaa sinun japanilaisiin Rovaniemellä kävijöihin, varmasti he kuluttavat enemmän rahaan viikossa, kuin sinä pattayan savossa vuoden aikana, oletko hieman idiootti.
        vai muuten vain jälkeenjäänyt.

        Meidän perhe käytti tämän kesän matkaan lentoineen noin 12.000 euroa. Sinun kanankoivistasi päätellen sinä käytät rahaa kuukaudessa noin 600 euroa joten meidän perhe käyttää enemmän vuosittain kuin sinä persaukinen tukipummi. Sinulla ei ole sentinkään omaisuutta, vaikka elät nälkärajalla. Meillä menee lasten harrastuksiin enemmän rahaa kuin mitä sinä saa työkyvyttömyyseläkettä vuodessa.
        Minä en ole saanut sinulta mitään muuta kuin ihmetellä sitä, miten jostakin on voinut tulla tuollainen pakkasessa höyryävä paskatorni. Älä ihmettele yksinäisyyttäsi hetkeäkään.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perhe käytti tämän kesän matkaan lentoineen noin 12.000 euroa. Sinun kanankoivistasi päätellen sinä käytät rahaa kuukaudessa noin 600 euroa joten meidän perhe käyttää enemmän vuosittain kuin sinä persaukinen tukipummi. Sinulla ei ole sentinkään omaisuutta, vaikka elät nälkärajalla. Meillä menee lasten harrastuksiin enemmän rahaa kuin mitä sinä saa työkyvyttömyyseläkettä vuodessa.
        Minä en ole saanut sinulta mitään muuta kuin ihmetellä sitä, miten jostakin on voinut tulla tuollainen pakkasessa höyryävä paskatorni. Älä ihmettele yksinäisyyttäsi hetkeäkään.

        laiffila

        Luuletko ihan oikeasti että käyttämälläsi 12.000 eurolla on jotain merkitystä mihinkään, siinä meille on dippiinssi joka ei tajua rahasta mitään minä käytän joka päivä täällä 1000 bahtia joskus enemmän joskus vähemmän, riippuu päivästä, olen käyttänyt valtaosan eläkkeestäni ja muustankin omaisuudesta tänne, luuletko tosiaan että tuo 12.000 on näissä leikeissä raha eikä mikään, pelkästään tänne muutto maksoi noin 85.000 euroa.

        Oletko koskaan katsonut paljonko sinulla on eläkekertymä, ja paljonko tulet saamaan eläkettä jos vaikka huomenna sinulle sattuu onnettomuus ja joudut jäämään pois apumiehen paikasta fasulta, oletko koko loppuelämäsi tukien varassa että pysyt edes hakemaan leipää itsellesi leipäjonosta, elämä on melkoinen bitch.

        Minun on vaikea hyrytä pakkasessa kun täällä ei ole pakkasta, sinulle se on aivan mahdollista mutta varo ettet jäädy pystyyn dippiinssi.

        Miten tuo tukipummi kanssa oikein voin olla, kun en ole vuosiin ollut enää kelan listoilla, dippi-inssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ihan oikeasti että käyttämälläsi 12.000 eurolla on jotain merkitystä mihinkään, siinä meille on dippiinssi joka ei tajua rahasta mitään minä käytän joka päivä täällä 1000 bahtia joskus enemmän joskus vähemmän, riippuu päivästä, olen käyttänyt valtaosan eläkkeestäni ja muustankin omaisuudesta tänne, luuletko tosiaan että tuo 12.000 on näissä leikeissä raha eikä mikään, pelkästään tänne muutto maksoi noin 85.000 euroa.

        Oletko koskaan katsonut paljonko sinulla on eläkekertymä, ja paljonko tulet saamaan eläkettä jos vaikka huomenna sinulle sattuu onnettomuus ja joudut jäämään pois apumiehen paikasta fasulta, oletko koko loppuelämäsi tukien varassa että pysyt edes hakemaan leipää itsellesi leipäjonosta, elämä on melkoinen bitch.

        Minun on vaikea hyrytä pakkasessa kun täällä ei ole pakkasta, sinulle se on aivan mahdollista mutta varo ettet jäädy pystyyn dippiinssi.

        Miten tuo tukipummi kanssa oikein voin olla, kun en ole vuosiin ollut enää kelan listoilla, dippi-inssi.

        Wuuffelis ja hui.
        Aatelkaa rakkaat kun tehdastyöläinen ladannut 12 donaa meneen kuukauden perhelomalla.
        Siinä on ollu tarkanmarkan tiukat päivät perheellä.
        Lennot, talo, auto niin..... No antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wuuffelis ja hui.
        Aatelkaa rakkaat kun tehdastyöläinen ladannut 12 donaa meneen kuukauden perhelomalla.
        Siinä on ollu tarkanmarkan tiukat päivät perheellä.
        Lennot, talo, auto niin..... No antaa olla.

        Näyttää olevan 12.000 isoraha tehdastyöläiselle akka ja kaksi pentua, 3.000 euroa nokka, suhteessa vähemmin kun minä jätän thaimaaahan joka kuukausi, ympäri vuoden kohta 10 vuotta, dippiinssi ja paskat huonolla matikalla ja enkulla ei mennä polille, se on varmaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan 12.000 isoraha tehdastyöläiselle akka ja kaksi pentua, 3.000 euroa nokka, suhteessa vähemmin kun minä jätän thaimaaahan joka kuukausi, ympäri vuoden kohta 10 vuotta, dippiinssi ja paskat huonolla matikalla ja enkulla ei mennä polille, se on varmaa...

        Sanoo hän kuka kehuskelee palaneilla 40 patin kananreisillä.


    • Anonyymi

      Naisten metsästys housut???
      Maggat ovat upeat ja hyvin istuvat housut, joiden tekniset ominaisuudet eivät jätä kylmäksi. Housut sopivat erinomaisesti jahtiin, lintubongaukseen.

      Täällä ei tarvi.

    • Anonyymi

      Lerpandeeruksen ällät matikasta ja enkusta on aivan yhtä totta kuin Suomen menestyksekkäin ura koelentäjänä.

    • Anonyymi

      Ihminen jota ei ole olemassa???
      Se on mielikuvitusystävä chiang maista.

      • Anonyymi

        Ai jaa .... onko sulla mielikuvitusystävä täällä?

        '*'


    • Olen käynyt Pattayalla rapiat 30 x.
      Kertabudjettini on ollut aina n. 5000 €. Joskus on fyrkkaa tuosta jäänytkin mutta yleensä olen tuon rahan työntänyt kokonaan huorien perseisiin kuten kadun mies sanoisi.

      Tulonmenetyksineen loma-ajoilta tuon kustannuksen voi hyvin kertoa kahdella.

      Pidän noita sijoituksia hyvin kannattavina koska elämän kokemuksia ei voine rahalla mitata...?

    • Anonyymi

      Terve järkistä pattayaan rakastunutta.

      • Kiitän lämpimästi elämää ymmärtävästä kommenttikiitoksestasi....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Kiitän lämpimästi elämää ymmärtävästä kommenttikiitoksestasi....

        Näinhän se menee että kuolinvuoteella ihmiset eivät kadu sitä mitä ovat tehneet, vaan sitä mikä on jäänyt tekemättä. Pelkurit eivät elä koskaan ja jää vain kaduttavaa.
        Kaikki valinnat on vieneet siihen mitä nyt ollaan ja kukaan ei tiedä mitä olisi tapahtunut jos ei oltaisi oltu sitä mitä ollaan. Kaikkea hyvää 28x!


    • Anonyymi

      Kyllä niin on että Piparista ei pääse eroon wanhanakaan.... kun on saanut maistaa hyvää 24/7. Nuorta ja hymyn kanssa annettua.

      Olin 2,5kk Kanarialla. Kaikki oli hyvin ja viihdyin kunnes tuli Thaimaan likat mieleen enemmän ja enemmän kun katselin saaren seura tarjontaan.
      Aloin kaivata Thaimaahan.... Kohta menen sinne ja mieli on jo pirteä ja nukun "oksa alla" kuten partioleirillä nuorena :-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe